deze sound heeft wel wat 
Bloody marry is wel aardig, die vocals in de brake worden alleen steeds herhaalt wat irritant vind ik persoonlijk
Wie weet misschien wordt dit nog wel eens watwrote:LIjkt idd heel erg op de MF point of perfection had ik ook algepost onder dat filmpje op youtube vanmiddag. Vind het nummer opsich zeker niet verkeerd
wrote:Bloody Mary is wel vet zeg!
ik had er niet veel van gewacht had deze naam nog nooit eerder gehoord maar voor een 1e release is dit echt super goed hoor alleen is Together beetje leegjes
nope ken ik niet maar toen je 132 dj's in kon vullen bij die quiz had ik er 117 goed binnen de 20 minuten dus DJ kennis heb ik welwrote:wrote:Bloody Mary is wel vet zeg!
ik had er niet veel van gewacht had deze naam nog nooit eerder gehoord maar voor een 1e release is dit echt super goed hoor alleen is Together beetje leegjes
neem aan dat dit dj mystery is
die ken je toch wel ??
:')wrote: nope ken ik niet maar toen je 132 dj's in kon vullen bij die quiz had ik er 117 goed binnen de 20 minuten dus DJ kennis heb ik wel
wat nou :')wrote::')wrote: nope ken ik niet maar toen je 132 dj's in kon vullen bij die quiz had ik er 117 goed binnen de 20 minuten dus DJ kennis heb ik wel
Iedere randdebiel kan op internet zoeken naar wat DJ namen, wil nog niet zeggen dat je er dan ook kennis van hebt. :')wrote:wat nou :')wrote::')wrote: nope ken ik niet maar toen je 132 dj's in kon vullen bij die quiz had ik er 117 goed binnen de 20 minuten dus DJ kennis heb ik wel
ik heb niemand gehoord/gezien die hoger had hoor...
en dat ik nou toevallig Mystery of DJ Mystery niet ken kan toch..
toch raar
Sys-X vond ik een goed label met Bombs Away
maar dat ik die naam nog niet eerder had gehoord
ja maar ik ben niet zo zielig om dat te doen ik wil namelijk van mezelf weten of ik er veel van af weetwrote:Iedere randdebiel kan op internet zoeken naar wat DJ namen, wil nog niet zeggen dat je er dan ook kennis van hebt.
Iedere randdebiel kan op internet zoeken naar wat DJ namen, wil nog niet zeggen dat je er dan ook kennis van hebt. :')
lees mijn reactie hierbovenwrote:Iedere randdebiel kan op internet zoeken naar wat DJ namen, wil nog niet zeggen dat je er dan ook kennis van hebt. :')
Ja.. dat dacht ik ook al. Als het wel zo is, dan is DJ Mystery echt diep gezonken, IMO. Punani en Type Face waren/zijn echtwrote:Lijkt me niet dat dit de DJ Mystery is van punani en typeface.En frank, DJ Mystery is toch echt geen onbekende naam in de scenes. Hij heeft o.a. 4 releases gehad op sys-x