Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
geniale plaat
de melodie heeft iets 2011 achtigs vind ik
collab met sound rush komt waarschijnlijk ook op dit album
(bron: youtube comments)
Doordat de melodie zoveel kanten op gaat krijg ik hier helaas niet het gevoel wat ik normaal wel bij MYST krijg. Wie weet moet ik dit nummer gewoon vaker horen, maar op dit moment doet het mij nog niet heel veel.
Deze melodie is echt goud imo
. Heerlijke plaat weer 
Hmm doordat de kick een beetje dof is is voor mij de drive een beetje uit de plaat. Melo kan ik nog wel volgen, maar from the ashes steekt er voor mij nog torenhoog bovenuit.
Het lijkt wel of deze man met elke plaat beter wordt. Dit mini album wordt smullen 
Dit stijltje vind ik zo ontzettend goed
Hopelijk in de nabije toekomst een collab met Phuture Noize, heel benieuwd wat daar uit zou komen.
Hopelijk in de nabije toekomst een collab met Phuture Noize, heel benieuwd wat daar uit zou komen.
Het lukt me echt niet dit goed te vinden. Die kicks zijn zo lelijk 
-
IHardtraxxer
- 281 posts member since 2014
- last seen Jan 2025
wrote:Doordat de melodie zoveel kanten op gaat krijg ik hier helaas niet het gevoel wat ik normaal wel bij MYST krijg. Wie weet moet ik dit nummer gewoon vaker horen, maar op dit moment doet het mij nog niet heel veel.
Hopelijk draait hij om een beetje gunstige tijd op Supersized. Ook dit is weer geweldig. 
Na een aantal keer luisteren vind ik de kicks ook wel goed te pruimen eigenlijk. Toch prefereer ik nog steeds kicks als in Fire & Ice of Never Look Back ofzo. Geweldige plaat weer wel 
Kwam hem (toevallig) net pas tegen, maar MYST heeft weer een pareltje neergezet

Dat maakt het juist retevetwrote:Vind de melo best random.. schiet alle kanten op. Zo kan ik er ook niet echt een gevoel bij krijgen
En dikke pluspunten voor de vocals! Een beetje zoals bij Destined to shine. Geen idee waar hij ze vandaan haalt maar bijzonder vet 
Weer een geweldige plaat, wat een goud maakt deze man 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Wow. Dit is by far de vetste hardstyle-track die ik in tijden heb gehoord. 
Dit nummer doet me een beetje aan Omegatypez - The Spirit denken
die had ook al zo'n drukke melodie, alleen kwam die veel meer random over dan bij deze en had die ook kicks die alle kanten op vlogen. Hier is dat allemaal een heel stuk beter uitgewerkt. Ik vind de melodie hier echt heel tof gedaan. Hele fijne plaat weer van MYST!
Hij wordt met elke keer luisteren wel steeds beter 
View on YouTube
Inspiratie voor mid hier uit gehaald?
Of ben ik de enige die de overeenkomsten hoort haha
Edit: kut. zit totaal bij de verkeerde track
Bedoelde From The Ashes
Inspiratie voor mid hier uit gehaald?
Of ben ik de enige die de overeenkomsten hoort haha
Edit: kut. zit totaal bij de verkeerde track
Bedoelde From The Ashes