Dan hoop ik dat hij niet op 150 BPM is gemaakt, valt anders tegen vind ik. Had ik ook bij Bitcrusher. In de live filmpjes zat hij altijd op 155-160, toen die HQ preview er aan kwam, gewoon 150. En dat was echt een tegenvaller.wrote:Hij zit hier op 158 BPM. Volgens mij is dat niets geks anderswrote:Omhoog gepitched naar hardcore ja.wrote:Haha, dit heeft toch helemaal niks met Hardcore te maken? Dat toevallig de BPM omhoog is gepitched betekent toch niet dat het hardcore is
Q
Hardtraxx Veteran
6,153 postssince 2012
Had ik ook by Grim Reaper en Fatality, die klinken echt stukken beter op een wat hoger tempo. :]
Ik wil wel eens een HQ'tje van deze plaat.
Ik wil wel eens een HQ'tje van deze plaat.
Je kunt hem altijd zelf nog pitchen hewrote:Dan hoop ik dat hij niet op 150 BPM is gemaakt, valt anders tegen vind ik. Had ik ook bij Bitcrusher. In de live filmpjes zat hij altijd op 155-160, toen die HQ preview er aan kwam, gewoon 150. En dat was echt een tegenvaller.wrote:Hij zit hier op 158 BPM. Volgens mij is dat niets geks anders
Doet mij erg denken aan Titan en Hardware - Necropsy
S
last seen Jul 2013
8 postssince 2013
Geminizers word helemaal leip net als mij hier achter de laptop !!!!!!!!

C
Hardtraxx Elite
last seen Mar 2024
2,263 postssince 2011
Zoooooo! 
N
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2021
1,982 postssince 2010
Wil ik horen op Wish!
O
Hardtraxx Addict
last seen May 2016
1,337 postssince 2011
Geheid!wrote:Wil ik horen op Wish!
Wát een drive in deze plaat zeg, echt superdik! Heel benieuwd hoe die live gaat!
B
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2026
4,098 postssince 2012
Wow, kippenvel 
Ik denk over de speakers.wrote:Wát een drive in deze plaat zeg, echt superdik! Heel benieuwd hoe die live gaat!
Niet gehoord op BTB?wrote:Wát een drive in deze plaat zeg, echt superdik! Heel benieuwd hoe die live gaat!
LEIP AUUUWE!!1wrote:Geminizers word helemaal leip net als mij hier achter de laptop !!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
I
Hardtraxxer
last seen Jun 2025
438 postssince 2011
I
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
4,391 postssince 2012
wrote:[youtube.]http://www.youtube.com/watch?v=1te0RA5gKd0[/youtube]
KUSJE
Wat een plaatje
Alleen wat een tyfus hoog bpm in die rip
I
Hardtraxxer
last seen Jun 2025
438 postssince 2011
xjewrote:Wat een plaatje![]()
R
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2017
2,297 postssince 2012
Wat een geweldige plaat eh jeeuzus.
Alleen ga ik er niet vanuit dat deze ooit gereleased gaat worden
Alleen ga ik er niet vanuit dat deze ooit gereleased gaat worden
Die ging zo ziek hard op Dreamfields, echt precies wat ik er na de eerste preview van verwacht had.
R
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2017
2,297 postssince 2012
Eens!wrote:Die ging zo ziek hard op Dreamfields, echt precies wat ik er na de eerste preview van verwacht had.
Alleen viel het nummer uit op een gegeven moment hahah
MC Shizzler vulde dat op met wat duistere teksten en ondertussen zat er een geluidsman gauw de boel op orde te maken. En toen..