Dan hoop ik dat hij niet op 150 BPM is gemaakt, valt anders tegen vind ik. Had ik ook bij Bitcrusher. In de live filmpjes zat hij altijd op 155-160, toen die HQ preview er aan kwam, gewoon 150. En dat was echt een tegenvaller.wrote:Hij zit hier op 158 BPM. Volgens mij is dat niets geks anderswrote:Omhoog gepitched naar hardcore ja.wrote:Haha, dit heeft toch helemaal niks met Hardcore te maken? Dat toevallig de BPM omhoog is gepitched betekent toch niet dat het hardcore is
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Had ik ook by Grim Reaper en Fatality, die klinken echt stukken beter op een wat hoger tempo. :]
Ik wil wel eens een HQ'tje van deze plaat.
Ik wil wel eens een HQ'tje van deze plaat.
Je kunt hem altijd zelf nog pitchen hewrote:Dan hoop ik dat hij niet op 150 BPM is gemaakt, valt anders tegen vind ik. Had ik ook bij Bitcrusher. In de live filmpjes zat hij altijd op 155-160, toen die HQ preview er aan kwam, gewoon 150. En dat was echt een tegenvaller.wrote:Hij zit hier op 158 BPM. Volgens mij is dat niets geks anders
Doet mij erg denken aan Titan en Hardware - Necropsy
-
S
- 8 posts member since 2013
- last seen Jul 2013
Geminizers word helemaal leip net als mij hier achter de laptop !!!!!!!!

-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Zoooooo! 
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Wil ik horen op Wish!
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Geheid!wrote:Wil ik horen op Wish!
Wát een drive in deze plaat zeg, echt superdik! Heel benieuwd hoe die live gaat!
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 15 days ago
Wow, kippenvel 
Ik denk over de speakers.wrote:Wát een drive in deze plaat zeg, echt superdik! Heel benieuwd hoe die live gaat!
Niet gehoord op BTB?wrote:Wát een drive in deze plaat zeg, echt superdik! Heel benieuwd hoe die live gaat!
LEIP AUUUWE!!1wrote:Geminizers word helemaal leip net als mij hier achter de laptop !!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
-
IHardtraxxer
- 438 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
wrote:[youtube.]http://www.youtube.com/watch?v=1te0RA5gKd0[/youtube]
KUSJE
Wat een plaatje
Alleen wat een tyfus hoog bpm in die rip
-
IHardtraxxer
- 438 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
xjewrote:Wat een plaatje![]()
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Wat een geweldige plaat eh jeeuzus.
Alleen ga ik er niet vanuit dat deze ooit gereleased gaat worden
Alleen ga ik er niet vanuit dat deze ooit gereleased gaat worden
Die ging zo ziek hard op Dreamfields, echt precies wat ik er na de eerste preview van verwacht had.
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Eens!wrote:Die ging zo ziek hard op Dreamfields, echt precies wat ik er na de eerste preview van verwacht had.
Alleen viel het nummer uit op een gegeven moment hahah
MC Shizzler vulde dat op met wat duistere teksten en ondertussen zat er een geluidsman gauw de boel op orde te maken. En toen..