Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Cover: Minus Militia - Installation Disc 001 EP
HS EP 3 tracks

Minus Militia - Installation Disc 001 EP (MINUS041)

Label
Minus Is More
Catalogue number
MINUS041
  1. Ain't F_cking AroundYouTube
  2. Minus Militia ft. MC Nolz - Down UnderYouTube
  3. MastersYouTube

Source: junodownload.com

Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Minus Militia - Installation Disc 001 EP (MINUS041)

Label: Minus Is More
WEB release: 14/07/2016

Tracks:
1. Minus Militia - Ain't F_cking Around
2. Minus Militia ft. MC Nolz - Down Under
3. Minus Militia - Masters

Samples:
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube

Bron: http://www.junodownload.com/products/mi ... 157436-02/
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
View on SoundCloud

(Militant Edit)

:lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Pffff.... :sleep:
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 16 days ago
Paultheone wrote:https://soundcloud.com/minusmilitia/sets/minus-militia-installation-disc-001

(Militant Edit)

:lol: :lol:
Zijn ze nu nog RAWWEER EN HARDER?
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Ain't F_cking Around ^^
Hardtraxx Addict
1360 posts member since 2014
last seen Aug 2022
Down Under ademt enkel Radical. Doet me erg denken aan Piece of Shit.
Hardtraxxer
398 posts member since 2013
last seen Sep 2022
Wel leuke EP opzich, vooral Masters! ^^
B
Hardtraxxer
728 posts member since 2011
last seen Apr 2021
kevin-field wrote:Down Under ademt enkel Radical. Doet me erg denken aan Piece of Shit.
Had idd net zo goed Radical Militia kunnen heten. Vind persoonlijk de track meer lijken op United From The Start (2e climax)
Hardtraxxer
385 posts member since 2013
last seen 25 days ago
Godsakker zeg :cry:
D
Hardtraxxer
130 posts member since 2015
last seen Nov 2019
Snap die haat op MM nooit zo goed, best prima EP'tje dit. Oke geen TOTY materiaal, maar het klinkt allemaal best prima, leuke melo's en het zit strak in elkaar. Dan heb ik liever dit dan die meuk van zeg 'n Malice bijvoorbeeld.

En dan in het topic van down under word geklaagd over de zelfverheelijkende vocals, maar dat hoort gewoon bij de act klaar. Persoonlijk vind ik het soms iets too much ook, maar als je erbij bent vind ik het best tof eerlijk gezegd, zoals toen die entree bij supremacy om maar wat te noemen. Daarnaast is het marketing technisch gewoon slim gedaan allemaal.
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
Ain't Fucking Around is wel gaaf gedaan, die andere twee laat ik links liggen.
S
Alle 3 gewoon okay plaatjes, niks mis mee. Vind Masters nog het vetst ^^
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Deef wrote:Snap die haat op MM nooit zo goed, best prima EP'tje dit. Oke geen TOTY materiaal, maar het klinkt allemaal best prima, leuke melo's en het zit strak in elkaar. Dan heb ik liever dit dan die meuk van zeg 'n Malice bijvoorbeeld.

En dan in het topic van down under word geklaagd over de zelfverheelijkende vocals, maar dat hoort gewoon bij de act klaar. Persoonlijk vind ik het soms iets too much ook, maar als je erbij bent vind ik het best tof eerlijk gezegd, zoals toen die entree bij supremacy om maar wat te noemen. Daarnaast is het marketing technisch gewoon slim gedaan allemaal.
Militant spotted.
D
Hardtraxxer
last seen Nov 2019
RTM93 wrote:
Deef wrote:Snap die haat op MM nooit zo goed, best prima EP'tje dit. Oke geen TOTY materiaal, maar het klinkt allemaal best prima, leuke melo's en het zit strak in elkaar. Dan heb ik liever dit dan die meuk van zeg 'n Malice bijvoorbeeld.

Militant spotted.
Alles behalve gelukkig :lol:
Ik geef gewoon een mening zonder vooringenomen te zijn, dat is voor vele hier vrij lastig :)
Hardtraxxer
685 posts member since 2015
Deef wrote:Ik geef gewoon een mening zonder vooringenomen te zijn, dat is voor vele hier vrij lastig :)
Deef wrote:En dan in het topic van down under word geklaagd over de zelfverheelijkende vocals, maar dat hoort gewoon bij de act klaar. Persoonlijk vind ik het soms iets too much ook, maar als je erbij bent vind ik het best tof eerlijk gezegd, zoals toen die entree bij supremacy om maar wat te noemen. Daarnaast is het marketing technisch gewoon slim gedaan allemaal.
Je vindt de mensen hier te vooringenomen, en dan kom je met allemaal randzaken (en bovendien drog-argumenten) zoals 'het hoort nou eenmaal bij de act klaar', 'het is marketing technisch goed' en 'je moet het meemaken' om de nummers te verdedigen. Als je dat soort dingen laat meewegen bij je beoordeling van tracks (of ze zelfs gebruikt om kritiekpunten van de tafel te vegen) ben je volgens mij meer bevooroordeeld dan wanneer je daar geen rekening mee houdt?
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 24 days ago
Hij vind het "gewoon" leuk, net zoals ik friet "gewoon" lekker vind. Niet alles hoeft verklaard te worden..
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 2 days ago
Best wel dikke platen!
Raven wrote:Hij vind het "gewoon" leuk, net zoals ik friet "gewoon" lekker vind. Niet alles hoeft verklaard te worden..
En eens met dit.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ain't Fuckin Around is een heerlijk plaatje. Sterke melo en stevige kicks.

Masters bevestigt heel goed hoe erg het hele Minus Is More gebeuren Angerfist na-aapt.
En waarom een Masters Of Hardcore vocal?
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Broken Balance wrote:En waarom een Masters Of Hardcore vocal?
Deze plaat was gemaakt voor MoH 2015, vandaar.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
En vervolgens rippen ze de vocal uit een oud MOH anthem.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Broken Balance wrote:En waarom een Masters Of Hardcore vocal?
Ze stonden op MOH 2015 in de Hardstyle area, en hebben die plaat speciaal voor dat feest gemaakt.

edit: echt top internet.
---------------
Ik snap trouwens niet waarom een radio edit nu weer als 'Militant edit' wordt gebracht voor deze platen. :P
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Broken Balance wrote:En vervolgens rippen ze de vocal uit een oud MOH anthem.
Was toen in 1e instantie meer bedoeld als een tooltje. Verder worden bijna al die vocalen van MoH gebruikt uit een samplepack.
Hardtraxxer
685 posts member since 2015
MelvinFR wrote:
Raven wrote:Hij vind het "gewoon" leuk, net zoals ik friet "gewoon" lekker vind. Niet alles hoeft verklaard te worden..
En eens met dit.

Ik heb het niet over de platen gehad, ik heb het niet over zijn mening gehad, ik heb niet om onderbouwing gevraagd.. Heb je de post eigenlijk wel gelezen? xd Het enige waar ik op reageer is zijn stelling dat veel Hardtraxxers niet in staat zijn om een onbevooroordeelde mening te vormen i.t.t. hijzelf, terwijl hij zelf allerlei argumenten / punten aanhaalt die gewoon niks met de muziek te maken hebben.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Bouke wrote:Ik heb het niet over de platen gehad, ik heb het niet over zijn mening gehad, ik heb niet om onderbouwing gevraagd.. Heb je de post eigenlijk wel gelezen? xd Het enige waar ik op reageer is zijn stelling dat veel Hardtraxxers niet in staat zijn om een onbevooroordeelde mening te vormen i.t.t. hijzelf, terwijl hij zelf allerlei argumenten / punten aanhaalt die gewoon niks met de muziek te maken hebben.
Mijn comment was niet zozeer op jou gericht Bouke, maar meer in het algemeen. Weet niet precies op wie Raven doelt, maar merk vaak als iemand een korte reactie plaatst over een set/track dat er dan vrij vaak om onderbouwing word gevraagd terwijl dat vaak eigenlijk geeneens nodig is (of het moet complete onzin zijn).
D
Hardtraxxer
last seen Nov 2019
Bouke wrote:
Deef wrote:Ik geef gewoon een mening zonder vooringenomen te zijn, dat is voor vele hier vrij lastig :)
Deef wrote:En dan in het topic van down under word geklaagd over de zelfverheelijkende vocals, maar dat hoort gewoon bij de act klaar. Persoonlijk vind ik het soms iets too much ook, maar als je erbij bent vind ik het best tof eerlijk gezegd, zoals toen die entree bij supremacy om maar wat te noemen. Daarnaast is het marketing technisch gewoon slim gedaan allemaal.
Je vindt de mensen hier te vooringenomen, en dan kom je met allemaal randzaken (en bovendien drog-argumenten) zoals 'het hoort nou eenmaal bij de act klaar', 'het is marketing technisch goed' en 'je moet het meemaken' om de nummers te verdedigen. Als je dat soort dingen laat meewegen bij je beoordeling van tracks (of ze zelfs gebruikt om kritiekpunten van de tafel te vegen) ben je volgens mij meer bevooroordeeld dan wanneer je daar geen rekening mee houdt?
M'n post was een beetje in 2en gedeeld. Het bovenste stuk ging over deze EP en de kwaliteit daarvan, dat daaronder zoals ik aangaf ging over de reactie van sommigen wat betreft MM in het algemeen, zelfverheerlijking en show. Die randzaken betrok ik niet in m'n beoordeling van deze EP. Maar snap wat je bedoeld.