Voor zover ik nu kan oordelen wederom een gaaf nummer.
Ergens denk ik toch wel een beetje een Malice sfeertje te herkennen, wat ik jammer vind.
Vooral het tweede deel spreekt me aan, goeie drive en wat meer elementen die het interessant maken.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Deze klonk heel fijn vannacht. Mind Dimension fanboy-gehalte is hoog de laatste tijd.
Ik was er niet zo vroeg bij als 8u sochtends... maar ik ga 'm toch mooi hier plaatsen (of het wat toevoegt mag je zelf bepalen).
View on YouTube
View on YouTube
wrote:Mind Dimension fanboy-gehalte is hoog de laatste tijd.
Kicks klinken uiteraard weer heel dik! ben alleen nog niet zo overtuigd van de rest. Hulde trouwens voor de plaat die erna komt! 
Dit had ik ook. Die kicks zijn live erg dik, maar de rest klonk vrij standaard.wrote:Kicks klinken uiteraard weer heel dik! ben alleen nog niet zo overtuigd van de rest.
-
CHardtraxxer
- 86 posts member since 2015
- last seen Apr 2020
Moet eerlijk bekennen dat ik niet anders kan dan hierin meegaanwrote:wrote:Mind Dimension fanboy-gehalte is hoog de laatste tijd.
Zo dan. Klinkt als een typische Mind Dimension knalplaat. Die man is goed bezig de laatste tijd.
Huh, hoe heb jij die directe SoundCloud link geplaatst?
OT: Wat een dikke ploat! Deze man is echt een held.
OT: Wat een dikke ploat! Deze man is echt een held.
Last edited by Zamble on , edited 1 time in total.
Vind dit echt gruwelijk. Die kicks zijn het gewoon helemaal voor mij.
Vind ook dat Mind Dimension zijn kickrolls erg fijn toepast altijd.
Vind ook dat Mind Dimension zijn kickrolls erg fijn toepast altijd.
Groot fan van Mind Dimension maar deze doet me weinig, super vette kicks, maar vind het nergens spannend worden 
Wel mee eens. Zou 'm desalniettemin wel live willen horen.wrote:Groot fan van Mind Dimension maar deze doet me weinig, super vette kicks, maar vind het nergens spannend worden