Master Flat remix 
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 2 tracks
Maxter - You're Not Alone / Master Flat (Maxter Rmx) (ITAL015)
- Label
- Italian Hardstyle
- Catalogue number
- ITAL015
- You're Not AloneYouTube
- Supaboyz - Master Flat (Maxter Rmx)YouTube
Source: djshop.de
Beiden heerlijke platen zeg! vooral You're not alone weet een geweldig sfeertje te creëren. 
Heerlijk gevoel zit in You're Not Alone
Die vocals erbij maakt hem helemaal...
-
DHardtraxxer
- 110 posts member since 2011
- last seen Nov 2012
dan hebk dat goed gehoordwrote:Dat klopt jawrote:kan het kloppen dat dit 1 van th R3bels is??
ik heb het gevoel dat ik sommige dingen daarvan herkenJe hoort in Maxter tracks idd elementen die ook in R3bels tracks zitten. Kijk bijvoorbeeld maar naar Everyday & More & More
de screeches in master flat remix lijken veel op die in pattern 1
Vraagt om een 'Everyday I Love You More & More' mashup!wrote:Dat klopt jawrote:kan het kloppen dat dit 1 van th R3bels is??
ik heb het gevoel dat ik sommige dingen daarvan herkenJe hoort in Maxter tracks idd elementen die ook in R3bels tracks zitten. Kijk bijvoorbeeld maar naar Everyday & More & More
-
AHardtraxx Newbie
- 14 posts member since 2010
- last seen Jan 2012
Klinkt Super op me Focals Cms 65!!
Supaboyz - Master Flat (Maxter Rmx):O ben benieuwt
Ik vroeg me echt al de hele tijd af op wat voor 'n speakers je deze track aan het luisteren was, thanx!wrote:Klinkt Super op me Focals Cms 65!!
:')
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Dat zal een scheet ook wel doen daarop denk ik, dus dat zegt niet veelwrote:Klinkt Super op me Focals Cms 65!!
Echt een lekkere release, You're Not Alone luister ik best vaak op de Bassleader cd op mijn KRK E8B expose monitoren. 
Op mijn Dynaudio M3 monitoren klinkt het wel goed afgewerkt, maar is het niet echt mijn ding.
Gast, heb jij een geldboom in je achtertuin ofzowrote:Op mijn Dynaudio M3 monitoren klinkt het wel goed afgewerkt, maar is het niet echt mijn ding.
Shit, zag de reactie van Jolle en die andere gast over het hoofd
my bad
-
A
Ik eet daar aardbeien bijwrote:Echt een lekkere release, You're Not Alone luister ik best vaak op de Bassleader cd op mijn KRK E8B expose monitoren.
Ik dacht jodekoekenwrote:Ik eet daar aardbeien bijwrote:Echt een lekkere release, You're Not Alone luister ik best vaak op de Bassleader cd op mijn KRK E8B expose monitoren.
/flauwegrap
Lekker On topic zie ik
Dat deze maar rap komt
Dat deze maar rap komt
Die remix is en blijft losgaan tot de max 
-
M
2 dikke platen, vooral Master Flat.
Last edited by MovingMadness on 12 Jun 2011 23:21, edited 1 time in total.
Die screeches in You're Not Alone
Mijn God wat een perfecte plaat zeg! En ik begin maar niet over de rest
Die remix vind ik niet zo veel aan tbh
Wel ok opzich maarja dno, spreekt me niet zo veel aan 
Die remix vind ik niet zo veel aan tbh
Beide lekkere plaatjes hoor! You're Not Alone heeft een dikke intro en een lekkere climax, de Master Flat remix is het wat ruigere werk, kan ik ook zeker waarderen
!