Precies! Het is net alsof deze climax alsmaar meer euforisch wordt. Dikke plaat!wrote:Deze track is zoooo bizar vetEcht de zomerplaat van 2013
Jammer dat hij nu pas in de kille koude herfst verschijnt maar beter laat dan nooit. Melodie is echt zo geweldig
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Jaaah!
Heerlijke melodie, een dubmix zou niet misstaan.
Heerlijke melodie, een dubmix zou niet misstaan.
Precies dit. De enige melodieuze platen van ME die ik nog luister zijn Gold en Epic. Voor mij komt dit er bij lange na niet in de buurt. Is natuurlijk gewoon een kwestie van smaak.wrote:Wat moet hier nou zo bijzonder aan zijn? Slappe kicks, zang, blije melodie etcetera... Gewoon 'weer een plaat'. Zonder de zang is de climax best luisterbaar, maar daar houdt het voor mij dan ook weer direct op.
Dilemma? Damned? The preacher? etc allemaal niet? Ook geerlijke melodieuze platen als je het mij vraagt.
Melodie is godsgruwelijk lekker
Vocals vind ik niks aan en de kicks klinken niet lekker. Misschien dat de HQ iets meer met me doet.
hmmm vind het maar weinig aan, snap die lyrische reacties niet zo goed
kermis muziek
kermis muziek
wrote:Melodie is godsgruwelijk lekkerVocals vind ik niks aan en de kicks klinken niet lekker.
Melodie is geweldig! kicks zijn wat minder helaas
Ook ik snap die lyrische reacties niet. Wa een lelijke omegatypez gehalte melodie
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
wrote:Ook ik snap die lyrische reacties niet. Wa een lelijke omegatypez gehalte melodie
Ik weet niet wat jij hoort maar ik hoor niks wat ook maar een beetje op Omegatypez lijkt..
wrote:Ook ik snap die lyrische reacties niet. Wa een lelijke omegatypez gehalte melodie
Ik kan me voorstellen dat sommigen hier er niks aanvinden, dit is echt puur een smaakgerichte track. Zelf vind ik het een prima plaatje
goeie drive, heerlijk euforische melodie en de sfeer in de plaat is erg fijntjes
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Waaaaaaauw wat een melo. Echt bijna aan het huilen zo vet is deze track. Nominatie track van het jaar!
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Bakje energie
fijn hoor
Heerlijke plaat! Max Enforcer heeft soms zo'n gigantische parel tussendoor. Hopelijk krijgt deze een status ala Gold, want die plaat hoor ik nog steeds met groot enthausiasme voorbij komen.
-
THardtraxxer
- 385 posts member since 2011
- last seen Aug 2015
Ik weet niet wat ik hier nou van moet zeggen, het klinkt wel leuk en alles, maar dit hoort eigenlijk gewoon op 128 BPM met wat snares en piano's er tussen door, niet echt hardstyle achtig dit.
-
GHardtraxxer
- 102 posts member since 2013
- last seen Apr 2017
Lekkere drive! Klinkt wel leuk dit 
Even geluisterd en was dit nou zou episch? Wel leuke plaat hoor, maar ik vind hem zelf niet zo speciaal
weer een keer een lekkere plaat van hem 
-
H
Ooit eens gehoord van smaak? Wat de één goed vindt hoeft de ander niet goed te vinden.wrote:snap die lyrische reacties niet zo goed
OT: Al 1000x gehoord en kan er nog steeds goed naar luisteren. Melodie is erg lekker