Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
WHardtraxxer
- 308 posts member since 2012
- last seen Nov 2013
Inderdaad. Dit klinkt totaal niet zoals Wildstylez.wrote:Eerder noisecontrollers?
Over de track zelf:
Zit een leuke sfeer in de intro, break zit ook echt een hele dikke sfeer in.
Climax valt wel wat tegen.
Lijkt op de climax van Break the Show. Noisecontrollers dus.
-
J
Heeft NC deze track dan ook gedraaid?
Misschien hebben ze deze maar door wsz laten draaien omdat deze niet meer in de promomix van NC kon.wrote:Heeft NC deze track dan ook gedraaid?
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Waarom? Kon perfect in de plaats van die Kronos Remix..
Absoluut Noisecontrollers.. Hoor die kicks dan. 
-
QHardtraxx Veteran
Deze is van Max Enforcer. 
Dit is 'Wildstylez & Noisecontrollers - Cats, Jets and Breaks'. staat op de soundcloud tracklist van Max Enforcer
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Intro is heel gaaf! Climax valt me idd ook beetje tegen 
-
QHardtraxx Veteran
View on SoundCloudwrote:Dit is 'Wildstylez & Noisecontrollers - Cats, Jets and Breaks'. staat op de soundcloud tracklist van Max Enforcer
@74:40
Volgens de tracklist komt Max Enforcer - TBA na de Never Say Goodbye Remix
Vergelijk het eens met die in de OP.
Tadaa, Max Enforcer - TBA.
Maar dit klinkt toch als de Noisecontrollers kick naar mijn idee, zou een van hun hem gebruikt hebben? 
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
Ik weet niet waarom, maar ik krijg hier een Frontliner gevoel bij van een paar jaar terug :p
Fijne melodieverloop, en supervet die klassieke vocalen en dan die diepe stem eroverheen
Fijne melodieverloop, en supervet die klassieke vocalen en dan die diepe stem eroverheen
-
H
Topic beetje opgeschoond. Hou het aub een beetje on-topic 
-
J
Ok.wrote:Topic beetje opgeschoond. Hou het aub een beetje on-topic
Ik geloof niet dat Max Enforcer dit zelf heeft geproduceerd.
-
MHardtraxxer
- 208 posts member since 2012
- last seen Sep 2022
ik snap eerlijk gezegd niet wat de info "deze plaat heeft een andere DJ geproduceerd" ertoe doet, maar dat zal wel aan mij liggen.
-
H
Ik snap het ook niet. Mij persoonlijk maakt het niet uit wie er wat produceert, zolang het maar lekker klinkt, dan ben ik al tevreden. Deze plaat klinkt gewoon goed, mijn persoonlijke mening.wrote:ik snap eerlijk gezegd niet wat de info "deze plaat heeft een andere DJ geproduceerd" ertoe doet, maar dat zal wel aan mij liggen.
-
J
Klinkt het zeker, maar neemt mijn bedenkingen niet weg.wrote:Ik snap het ook niet. Mij persoonlijk maakt het niet uit wie er wat produceert, zolang het maar lekker klinkt, dan ben ik al tevreden. Deze plaat klinkt gewoon goed, mijn persoonlijke mening.wrote:ik snap eerlijk gezegd niet wat de info "deze plaat heeft een andere DJ geproduceerd" ertoe doet, maar dat zal wel aan mij liggen.
Ik snap het wel eigenlijk, het is stom als een producer 'goed' wordt gevonden door andermans werk. Ik bedank liever de echte producer ervan, niet de gene die er met het geld vandoor gaat.wrote:Ik snap het ook niet. Mij persoonlijk maakt het niet uit wie er wat produceert, zolang het maar lekker klinkt, dan ben ik al tevreden. Deze plaat klinkt gewoon goed, mijn persoonlijke mening.wrote:ik snap eerlijk gezegd niet wat de info "deze plaat heeft een andere DJ geproduceerd" ertoe doet, maar dat zal wel aan mij liggen.
-
H
Tuurlijk, heb je ook gelijk in inderdaad. Echter mij persoonlijk interesseert dat niets. Maar als je het zo brengt dan snap ik ook in ieder geval waarom het wordt gepost
Dus MrK, ook niet meer zeuren, het is nu duidelijk dat dit voor bepaalde mensen wel degelijk info is 
Zou alleen niet weten waarom Kelly, die al bijna 15 jaar zelf zijn plaatjes maakt, opeens een track door een ander laat producerenwrote:Ik snap het wel eigenlijk, het is stom als een producer 'goed' wordt gevonden door andermans werk. Ik bedank liever de echte producer ervan, niet de gene die er met het geld vandoor gaat.wrote:Ik snap het ook niet. Mij persoonlijk maakt het niet uit wie er wat produceert, zolang het maar lekker klinkt, dan ben ik al tevreden. Deze plaat klinkt gewoon goed, mijn persoonlijke mening.wrote:ik snap eerlijk gezegd niet wat de info "deze plaat heeft een andere DJ geproduceerd" ertoe doet, maar dat zal wel aan mij liggen.
-
QHardtraxx Veteran
Een beetje vergelijkbaar verhaal met The Prophet en Audiofreq (Bring Me Down en dat Black Anthem), maar soit.
Over de plaat: heerlijk die screeches door de midintro, als ME zo blijft produceren blijft ie wel in stijgende lijn, vind ik leuk.
Over de plaat: heerlijk die screeches door de midintro, als ME zo blijft produceren blijft ie wel in stijgende lijn, vind ik leuk.