MONSTERPLAAT
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 2 tracks
Max Enforcer feat. The Rush - Fade to Black (TILLT003)
- Label
- TILLT Records
- Catalogue number
- TILLT003
- Fade to BlackYouTube
- DamnedYouTube
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Vandaag nog enkele keren geluisterd, 1ste climax al dikke bass! 2de gaat hij volgens mij een hele octaaf (of hoe heet zo iets) naar beneden!

wrote:Euhm degelijke Anthem maar ik mis een climax..
Pardon ?
Als dit geen qlimax is dan weet ik het ook niet meer, super anti qlimax man!
Men tampeloeres gaat er net zo recht van overeind staan als die dildo op je plaatje
TMIwrote:wrote:Euhm degelijke Anthem maar ik mis een climax..
Pardon ?
Men tampeloeres gaat er net zo recht van overeind staan als die dildo op je plaatje
Last edited by Chukkels on 17 Mar 2010 23:36, edited 1 time in total.
wrote:TMIwrote:wrote:Euhm degelijke Anthem maar ik mis een climax..
Pardon ?
-
DHardtraxxer
- 77 posts member since 2009
- last seen Mar 2015
ik vind het wel vette anthem, is een keer wat anders als die standaard anthems;)
deze is idd heel dik 
weer een lekkere release op TiLLT, en ook alweer een anthem
weer een lekkere release op TiLLT, en ook alweer een anthem
Zeker geen slechte plaat, alleen tegenwoordig komt er wel heel veel uit met anti-qlimax..
Climax mag weer normaal geschreven worden hoorwrote:Zeker geen slechte plaat, alleen tegenwoordig komt er wel heel veel uit met anti-qlimax..
Haha sorry gewoontewrote:Climax mag weer normaal geschreven worden hoorwrote:Zeker geen slechte plaat, alleen tegenwoordig komt er wel heel veel uit met anti-qlimax... Met een c dus.
Lekker black anthem
Word zeker lekker zaterdag deze live
Word zeker lekker zaterdag deze live
Dat valt wel mee toch? Ik kan er maar een paar opnoemen.wrote:Zeker geen slechte plaat, alleen tegenwoordig komt er wel heel veel uit met anti-qlimax..
-
HHardtraxxer
- 355 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
geeft mij een beetje zelfde id als My World van DS, al is t climax gedeelte daar toch iets opgebouwder
deze is echt bruut
deze is echt bruut
-
S
eumg 
*zet weer het nummer op, springt weer rondjes in de kamer met een brede glimlach van blijdschap* 
-
S
Pak je camera, moet op youtube.wrote:*zet weer het nummer op, springt weer rondjes in de kamer met een brede glimlach van blijdschap*
I don't have onewrote:Pak je camera, moet op youtube.wrote:*zet weer het nummer op, springt weer rondjes in de kamer met een brede glimlach van blijdschap*
Nou in verhouding worden het er steeds meerwrote:Dat valt wel mee toch? Ik kan er maar een paar opnoemen.wrote:Zeker geen slechte plaat, alleen tegenwoordig komt er wel heel veel uit met anti-qlimax..
Teveel naar mijn mening.
-
S
sh*t
. Hadden we kunnen lache.
Anti-Climax heb je nooit te veel.wrote:Nou in verhouding worden het er steeds meerwrote:Dat valt wel mee toch? Ik kan er maar een paar opnoemen.wrote:Zeker geen slechte plaat, alleen tegenwoordig komt er wel heel veel uit met anti-qlimax..
Teveel naar mijn mening.