Gaat een beetje de zelfde kant op als Audioslave, Ik hou wel van dit stijltje
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Audiofreq zonder pitchkicks?
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Deze lijn doorzetten is prima.
Vind audiofreq 1 van de betere producers op het moment maar deze doet me net even iets minder.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
Lekker plaatje, kan dit wel waarderen 
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Zit na mijn gevoel heerlijke drive in 
Op zich een aardig plaatje, maar is toch wel erg afhankelijk van de melodie uit het origineel, waardoor ik me afvraag of dit wel een toevoeging is aan het origineel of een poging om te scoren met deze melodie.
wrote:Op zich een aardig plaatje, maar is toch wel erg afhankelijk van de melodie uit het origineel, waardoor ik me afvraag of dit wel een toevoeging is aan het origineel of een poging om te scoren met deze melodie.
Wel leuk, maar voegt weinig toe aan het origineel. En voegt imo niks toe aan de Organ Donors verzie die ik 1 van de beste blijf vinden! 
Doet me sterk denken aan n favoriet van me: R3SMPL! Leuk gedaan!
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Het origineel kan hij anders niet draaien in zijn sets dat past dan totaal niet. Dat is vaak ook een reden om een plaat te remixen.wrote:Op zich een aardig plaatje, maar is toch wel erg afhankelijk van de melodie uit het origineel, waardoor ik me afvraag of dit wel een toevoeging is aan het origineel of een poging om te scoren met deze melodie.
Advanced kun je prima voor The Other Side draaien. Ik kan zelfs ambient en industrial in een set draaien, misschien moeten ze eens wat meer moeite in setjes steken.
Kan niet tippen aan het orgineel. Wel een leuke poging verder 
Typisch zo'n plaat waar je niet aan hoeft te komen, doe mij het origineel maar.
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Die is baas idd.wrote:Wel leuk, maar voegt weinig toe aan het origineel. En voegt imo niks toe aan de Organ Donors verzie die ik 1 van de beste blijf vinden!
Het origineel vind ik, behalve de melodie natuurlijk, niks aan.
-
N
Niet verwacht. Dit is echt scoren om het scoren hoor, kan me niet voorstellen dat hij dit een betere versie vindt. Anyhow die kicks zijn ook echt irritant. Nope ook deze van audiofreq zal ik nooit draaien.wrote:Op zich een aardig plaatje, maar is toch wel erg afhankelijk van de melodie uit het origineel, waardoor ik me afvraag of dit wel een toevoeging is aan het origineel of een poging om te scoren met deze melodie.
Nee, doe mij het origineel maar. Plaat is er niet echt op vooruit gegaan.
Geef mij maar het origineel hoor
Mee eens....wrote:Kan niet tippen aan het orgineel. Wel een leuke poging verder
Ik heb deze toch al een aantal keer gedraaid, je kunt er lekker mee mixen en sowieso promo's draaien is echt goed voor je e-penis!wrote:Niet verwacht. Dit is echt scoren om het scoren hoor, kan me niet voorstellen dat hij dit een betere versie vindt. Anyhow die kicks zijn ook echt irritant. Nope ook deze van audiofreq zal ik nooit draaien.wrote:Op zich een aardig plaatje, maar is toch wel erg afhankelijk van de melodie uit het origineel, waardoor ik me afvraag of dit wel een toevoeging is aan het origineel of een poging om te scoren met deze melodie.Terwijl ik dat zeg vraag ik me af welke ik wel ooit draai. Oja TMU. Meer ook niet