Alles kut enter
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single 2 tracks
Mandy - Reset Your Mindset (DWX241)
- Label
- Dirty Workz Update
- Catalogue number
- DWX241
- 01Reset Your Mindset
- 02Reset Your Mindset (Radio Edit)
Ik heb me weer 3 pagina's vermaakt hoor
Track zelf is niet echt mijn ding, sfeertje wel aardig. Verder ben ik het met Broken Balance eens, wat voor een heisa hier toch weer over gemaakt wordt zeg
Ik zag het topic al voorbij komen en kon dit wel weer voorspellen erg jammer eigenlijk...
-
H
Respect is ver te zoeken soms inderdaad. Zal ook nooit anders worden hier. Jammer.
OT: Aardige plaat, wie hem dan ook geproduceerd heeft, het gaat zich mij om de muziek zelf, ook al kan Hardstyle mij al lang niet meer bekoren, helaas.
OT: Aardige plaat, wie hem dan ook geproduceerd heeft, het gaat zich mij om de muziek zelf, ook al kan Hardstyle mij al lang niet meer bekoren, helaas.
Geef die joegoslaaf eens een warning of ban aub.
Vind het persoonlijk een redelijk nummertje. Je hoort natuurlijk overduidelijk dat het door Hard driver/Coone gemaakt is.
Heeft zij uberhout wel nummers gemaakt/gekregen voordat ze bij dwx kwam? Ik vind het persoonlijk allemaal een beetje vaag. Ook dat ze al meteen op defqon en andere grote festivals staat zonder dat ze eigen tracks heeft want op die manier zou je zelfs mij daar neer kunnen zetten of zelfs geert wilders?
Heeft zij uberhout wel nummers gemaakt/gekregen voordat ze bij dwx kwam? Ik vind het persoonlijk allemaal een beetje vaag. Ook dat ze al meteen op defqon en andere grote festivals staat zonder dat ze eigen tracks heeft want op die manier zou je zelfs mij daar neer kunnen zetten of zelfs geert wilders?
-
S
Mixen kan ze iig best aardig, althans heb 1 van der mixjes nog regelmatig opstaan.
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Dat is ook meer wat mij stoort. Prima dat ze haar in het team opnemen, zoals al gezegd zou ik de kans ook niet voorbij laten gaan. En ik was misschien wat kort door de bocht erover, maar is er inderdaad überhaupt al een track van haar kant gekomen? Zijn genoeg andere die meer hun best hebben gedaan/doen (nu baseer ik dit op het feit dat ik niks van haar producties o.i.d. weet). Vervolgens staat ze gelijk op een aantal grote feesten, waarbij ik denk laat ze zich eerst bewijzen voordat ze op zo groot feest mag staan.
Hier zakt mijn broek van af..wrote:Heeft zij uberhout wel nummers gemaakt/gekregen voordat ze bij dwx kwam? Ik vind het persoonlijk allemaal een beetje vaag. Ook dat ze al meteen op defqon en andere grote festivals staat zonder dat ze eigen tracks heeft want op die manier zou je zelfs mij daar neer kunnen zetten of zelfs geert wilders?
Ik zou opzich wel gaan kijken naar de hardstyle act van Geert Wilderswrote:Ook dat ze al meteen op defqon en andere grote festivals staat zonder dat ze eigen tracks heeft want op die manier zou je zelfs mij daar neer kunnen zetten of zelfs geert wilders?
Ik niet, kans op een aanslag lijkt me toch een tikkie hoog.wrote:Ik zou opzich wel gaan kijken naar de hardstyle act van Geert Wilderswrote:Ook dat ze al meteen op defqon en andere grote festivals staat zonder dat ze eigen tracks heeft want op die manier zou je zelfs mij daar neer kunnen zetten of zelfs geert wilders?
Ik denk dat ik voor vandaag ook maar uitlog.wrote:Hier zakt mijn broek van af..wrote:Heeft zij uberhout wel nummers gemaakt/gekregen voordat ze bij dwx kwam? Ik vind het persoonlijk allemaal een beetje vaag. Ook dat ze al meteen op defqon en andere grote festivals staat zonder dat ze eigen tracks heeft want op die manier zou je zelfs mij daar neer kunnen zetten of zelfs geert wilders?
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Dan klapt ie er iets te goed op?wrote:
Ik niet, kans op een aanslag lijkt me toch een tikkie hoog.
wrote:Dan klapt ie er iets te goed op?wrote:
Ik niet, kans op een aanslag lijkt me toch een tikkie hoog.(hahahaha hahaha haha ha..... sorry dacht zeg het zelf al
)
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
meh
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
wrote:meh
Nou zo bizar knap is ze toch ook weer niet.. Of ben ik nou zo kieskeurig? Tuurlijk, ze ziet er goed uit. Maar overdrijven is ook een vak jongens 
Ik zou dr niet afslaan persoonlijk
. Verder moet iedereen hier even een beetje normaal gaan doen, meisje van 17 vol zitten uitschelden en dingen toewensen... Ga je schamen.
-
CHardtraxxer
- 323 posts member since 2013
- last seen Oct 2016
Niet bizar knap, maar nog steeds onbereikbaar voor het overgrote deel op Hardtraxx en dit statement durf ik zelfs te maken zonder jullie te kennen. Blijven natuurlijk internethooligans he 
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Goed mokkeltje! 
-
B
Goeiewrote:Niet bizar knap, maar nog steeds onbereikbaar voor het overgrote deel op Hardtraxx en dit statement durf ik zelfs te maken zonder jullie te kennen. Blijven natuurlijk internethooligans he