Vind dit persoonlijk zeker vet. Lekker lomp, veel verschillende kicks. Maar kan het wel begrijpen als mensen dit teveel van hetzelfde vinden.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Wat is nu precies het speciale wat ze gepland hadden voor deze release, waardoor het zo lang moest duren (althans volgens hen)?
wrote:Wat is nu precies het speciale wat ze gepland hadden voor deze release, waardoor het zo lang moest duren (althans volgens hen)?
misschien dat er een preview met videoclip komt zoiets?
Zijn shirts van gekomen, weet niet of dat de reden is.
Wanneer is deze wedstrijd nou eens afgelopen....?
Waarschijnlijk dit?wrote:Wat is nu precies het speciale wat ze gepland hadden voor deze release, waardoor het zo lang moest duren (althans volgens hen)?
View on YouTube
Dit klinkt gewoon als een mashup waarin ze alle lompe kicks die ze hebben gemaakt ingooien ipv een samenhangende track
-
MHardtraxxer
- 325 posts member since 2012
- last seen Aug 2019
Snap niet waarom dit allemaal zo schel moet, er bestaan meer frequenties dan alleen maar teringhoog... 
Ze draaien zelf ook zat Delete & Vazard platen om te weten dat het ook veel beter en aangenamer kan.
Ze draaien zelf ook zat Delete & Vazard platen om te weten dat het ook veel beter en aangenamer kan.
Dat heeft meer met de afmix te maken.
Deze vind ik opzich nog wel te doen.
Deze vind ik opzich nog wel te doen.
Live is dit wel heel vet hoor, niet meer en niet minder! 
Precies. Ook de reden waarom ze zo populair zijn, evenals Rebelion. Niet nadenken, maar gewoon lekker lompe sounds en beuken maar. Thuis zet ik dan weer liever een B-Front of Phuture Noize plaatje op.wrote:Live is dit wel heel vet hoor, niet meer en niet minder!
Wat. Een. Plaat. Kanshebber voor TOTY voor mij 
hopelijk maak je een grapjewrote:Wat. Een. Plaat. Kanshebber voor TOTY voor mij
Je mag Malice/Rooler niet leuk vinden hier.
Dit is een plaat die het live heel goed doet. Ik kan hem ook wel waarderen. 
Live is deze plaat idd klaplongmateriaal. Thuis vind ik m ook wel geinig, al doet het allemaal wel wat simpel aan.
Het is ook hersenloos rechttoe rechtaan zeskantig hakke in de 4e symfonie van de 29e climax. Vind dat altijd wel leuk voor een uurtje. 
wrote:Het is ook hersenloos rechttoe rechtaan zeskantig hakke in de 4e symfonie van de 29e climax
Hahahawrote:Het is ook hersenloos rechttoe rechtaan zeskantig hakke in de 4e symfonie van de 29e climax.
Toen ik zag dat deze uit was toegevoegd aan mijn Spotify lijst, maar nadat ie 2x langs is gekomen besef ik me toch dat dit een plaat is die het alleen live goed doet.
mwa vind het op mijn laptop speakers ook al tering vet. Elke keer als die kick er in komt en zit achter mn bureau trap ik keihard tegen de onderkant van mijn tafel, omdat ik dan wil gaan hakken. Bijkomstigheid is dat ik dat twee keer heb kunnen doen en nu is mn laptop kapot.
Onee ik vind er geen zak aan. Was even in de war met youjizz en rukken
Onee ik vind er geen zak aan. Was even in de war met youjizz en rukken