Last edited by Zwollie95 on 19 Sep 2016 20:19, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
ZHardtraxxer
- 444 posts member since 2014
- last seen Jan 2020
-
K
Doe maar niet afmaken 
-
SHardtraxx Newbie
- 34 posts member since 2016
- last seen Jun 2016
Helemaal mee eens, klinkt wel goed tot nu toe.wrote:Doe maar zoiezo afmaken
Last edited by Sev7n S1ns on 09 Jun 2016 20:29, edited 1 time in total.
wrote:wrote:Doe maar niet afmaken
Klinkt lekker! Ben ook erg benieuwd 
-
ZHardtraxxer
- 444 posts member since 2014
- last seen Jan 2020
-
DHardtraxxer
- 116 posts member since 2014
- last seen May 2020
Ik begrijp die hype om Malice echt niet. De hebben harde (lees: schelle) kicks met veel te weinig body. Kick van bv Radical of Delete gaan live veel en veel harder en dreunen door. Of ben ik de enige die dit denkt?
Last edited by Dopaminer on 20 Feb 2020 13:05, edited 1 time in total.
@ 0:42
View on SoundCloud
View on SoundCloud
Wat een partij kut kicks zitten er in die teaser zeg, op een paar na.
Je bent zeker niet de enige. Ik vind het vreselijk amateuristisch klinken.wrote:Ik begrijp die hype om Malice echt niet. De hebben harde (lees: schelle) kicks met veel te weinig body. En elk nummer is een grote kickswtich van al die kutkicks. Kick van bv Radical of Delete gaan live veel en veel harder en dreunen door. Of ben ik de enige die dit denkt?
niet alle kicks klinken evengoed inderdaad. bij sommige heb ik ook wel het idee dat het kwalitatief gewoon nog niet goed is. Maar bijvoorbeeld de kicks in xtermination vind ik wel erg tof.wrote:Je bent zeker niet de enige. Ik vind het vreselijk amateuristisch klinken.wrote:Ik begrijp die hype om Malice echt niet. De hebben harde (lees: schelle) kicks met veel te weinig body. En elk nummer is een grote kickswtich van al die kutkicks. Kick van bv Radical of Delete gaan live veel en veel harder en dreunen door. Of ben ik de enige die dit denkt?
Malice wordt enorm gehypet momenteel. Enkele maanden geleden klonk het voor mij dikwijls enorm veelbelovend maar nu is het gewoon kwantiteit boven kwaliteit helaas.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 12 hours ago
Heel die teaser lijkt gewoon 1 nummer. Het is allemaal van hetzelfde
Dit dus, totaal mee eens.wrote:Malice wordt enorm gehypet momenteel. Enkele maanden geleden klonk het voor mij dikwijls enorm veelbelovend maar nu is het gewoon kwantiteit boven kwaliteit helaas.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 5 days ago
Wat kut
Throwbackje naar Ground Zero 2015.wrote:Dit dus, totaal mee eens.
Toen was het nog wel leuk, de grap is er nu wel zo'n beetje vanaf.wrote:Throwbackje naar Ground Zero 2015.wrote:Dit dus, totaal mee eens.
Van de verhalen die ik heb gehoord is dat een vent die de hele nacht lang dit heeft gedaan en keta heeft geschreeuwd. Ook is die paar keer podium opgeklommen en bij wildvreemden in de auto gestapt.wrote: En wtf gebeurd er vanaf 3:06