Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Single

Malice - Can't Let U Go (GBD184)

Label
Gearbox Digital
Catalogue number
GBD184
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Wat is dit voor bagger dan weer zeg :lol: :sick:
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Dit klinkt als iemand die net een paar dagen begonnen is met produceren.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 14 minutes ago
De reverb van de kick zit compleet naar de zijkanten gedrukt, terwijl die in het midden moet zitten.
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Dit nummer had voor mij best potentie. De zang/sfeer pakt me wel, uitwerking is alleen drie keer niks.
C
Hardtraxxer
550 posts member since 2016
last seen Apr 2023
Jezus wat een amateuristische plaat, zo jammer want ik hou wel van de vocals van Disturbed.
Hardtraxxer
483 posts member since 2016
last seen 44 minutes ago
vind stuk rond 1:33 wel dik :$ terwijl normaal echt troep vind
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
corneelwr wrote:Live vast erg hard, maar thuis voor mij wat te simpel. Niet echt mijn ding...
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
Live is deze plaat best wel vet
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 5 days ago
TSFH wrote:Live is deze plaat best wel vet
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Verplaatst
C
Hardtraxxer
550 posts member since 2016
last seen Apr 2023
Deze sla ik over, zal live natuurlijk wel hard gaan, maar ik vind het thuis een bietje kut klinken.
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
2e climax is nog wel te doen maar de rest klinkt zwaar ondermaats :/
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Opbouw naar de climax wel vet gedaan, maar het klinkt verder gewoon echt niet chill.
Ben ik trouwens de enige die echt ontzettend moe word van het argument dat het live allemaal wel hard klinkt?
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 2 days ago
Hekzitter wrote:Opbouw naar de climax wel vet gedaan, maar het klinkt verder gewoon echt niet chill.
Ben ik trouwens de enige die echt ontzettend moe word van het argument dat het live allemaal wel hard klinkt?
Nee hoor, ik ben het wel met je eens. Ik bezoek eigenlijk alleen setjes waarvan ik weet dat ik het thuis ook gewoon kan luisteren. Bij Malice is dat meestal niet het geval dus sla ik ze op een festival ook altijd over.
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Hekzitter wrote: Ben ik trouwens de enige die echt ontzettend moe word van het argument dat het live allemaal wel hard klinkt?
De meeste tracks vind ik thuis ook niet al te best klinken, maar live sta ik met men bek open.
Heb je al eens een set meegemaakt? :P Zo niet, is dat wel een keer aan te raden vind ik :)
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Heerlijk nummer! (L)
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
Hekzitter wrote:Ben ik trouwens de enige die echt ontzettend moe word van het argument dat het live allemaal wel hard klinkt?
Ik vind dat dit argument zich niet mag gelden als feit dat ze hierdoor kwalitatief minder hun best gaan doen met produceren. Dus ben het daarmee wel met je eens. Dadelijk is elke track gewoon kut om thuis te luisteren. Een hardstyle plaat moet zowel thuis als live goed gaan imo.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Thuis pompt dit ook aardig door vanaf een bepaald volume. Sws als ik hardstyle luister heb ik het volume altijd veel harder staan dan dat ik een pop plaatje luister. Geldt ook voor euforisch plaatjes. Op een zacht volume komt ook dat gewoon niet lekker door imo. Alle hardere stijlen vragen wel om een behoorlijke dosis volume wil het echt tot zijn recht komen. Bij andere muziek genres heb ik dit totaal niet. Dan heb juist vaak nog dat ik het op harder volume minder vind klinken dan op een normaal volume.

(Hard volume = (voor mij) dat je niet meer normaal tegen elkaar kunt praten, maar half moet schreeuwen.)
(Normaal volume = (voor mij) dat je nog prima met de ander persoon in de kamer kunt communiceren.)

Over de plaat zelf: Eerste climax erg gaaf :D, 2e een stukje minder :(. De vocalen doen het bij mij wel goed bij dit nummer.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 2 days ago
Het gaat hier niet om doorpompen maar om hoe het klinkt. En of ik dit nu op normaal volume of op hard volume afspeel, thuis vind ik het gewoon niet klinken, door het gebruik van kicks, kickrolls ed. Thuis klinken die kicks vaak alsof je met een pollepel op een koekepan staat te hengsten terwijl je dit live een stuk minder merkt. Dat is de reden waarom ik het thuis niet luister, en daarom zal ik dus ook niet snel bij een Malice of Rebelion belanden op een festival.
Hardtraxx Veteran
3890 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
Vocals zijn echt heel erg vet, maar voor de rest vind ik dit ook gewoon nergens naar klinken :/
Daarnaast ben ik het met Thommy eens. Ik baseer waar ik heen ga qua artiesten ook vaak op wat ik thuis van ze hoor, daarom zal ik het grootste deel van de Gearbox stal ook niet vrijwillig bezoeken.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Svbtwee wrote:Thuis pompt dit ook aardig door vanaf een bepaald volume. Sws als ik hardstyle luister heb ik het volume altijd veel harder staan dan dat ik een pop plaatje luister. Geldt ook voor euforisch plaatjes. Op een zacht volume komt ook dat gewoon niet lekker door imo. Alle hardere stijlen vragen wel om een behoorlijke dosis volume wil het echt tot zijn recht komen. Bij andere muziek genres heb ik dit totaal niet. Dan heb juist vaak nog dat ik het op harder volume minder vind klinken dan op een normaal volume.

(Hard volume = (voor mij) dat je niet meer normaal tegen elkaar kunt praten, maar half moet schreeuwen.)
(Normaal volume = (voor mij) dat je nog prima met de ander persoon in de kamer kunt communiceren.)

Over de plaat zelf: Eerste climax erg gaaf :D, 2e een stukje minder :(. De vocalen doen het bij mij wel goed bij dit nummer.
Je buren zijn vast blij met je.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 22 hours ago
Svbtwee wrote:Thuis pompt dit ook aardig door vanaf een bepaald volume. Sws als ik hardstyle luister heb ik het volume altijd veel harder staan dan dat ik een pop plaatje luister. Geldt ook voor euforisch plaatjes. Op een zacht volume komt ook dat gewoon niet lekker door imo. Alle hardere stijlen vragen wel om een behoorlijke dosis volume wil het echt tot zijn recht komen. Bij andere muziek genres heb ik dit totaal niet. Dan heb juist vaak nog dat ik het op harder volume minder vind klinken dan op een normaal volume.

Je kind dus al vroegtijdig naar de KNO-arts. En wij maar schuiven...
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 2 days ago

Vind ik echt een non argument. Althans voor mij. Hoef je echt niet perse met een dik geluid systeem erop te beluisteren, maar als dat je reden is waarom dat je naar een bepaalde DJ gaat, omdat het "hard" klinkt. Ja sorry maar waar gaat het dan nog heen.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 15 days ago
Hoe kun je beginnen met tracks als Dictatorship (ja ook geen geweldige kwaliteit plaat) en nu dit maken, dat is gewoon kei hard bergafwaarts gaan.

Dit is gewoon een kick met af en toe een screech die klinkt als een pauw die wordt verkracht.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 8 days ago
Snap het commentaar niet echt. Er zit gewoon een climax met melodie in en zwaar verbeterde kicks ten opzichte van die laserkicks die ze eerst gebruikten. Deze iets minder kut dan hun gemiddelde plaat.