Goeie genade! 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single
Main Concern & Hardstyle Mafia - Survive (SPOON080)
- Label
- Spoontech
- Catalogue number
- SPOON080
Source: hardstyle-releases.com
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Holy shit, die kicks en die climax... dikke track weer

Waaauw wat vet, beide toch één van de weinige raw artiesten die ik nog kan waarderen tegenwoordig 
-
B
Godverdomme 
Met Decibel weer gehoord, toen drive & kicks 
Klinkt toch erg lekker
Klinkt toch erg lekker
wrote:Zou iemand hem kunnen rippen en op SC zetten?
-
B
Weet iemand waar de tekst vandaan komt?
-
B
Mad Max Fury Road dus
-
B
Bedankt man
ben blij dat iemand het wist 
Fucking hel wat is deze ook vet live 
Zal de volgende release zijn, ja. Verwacht 'm op 30 november. Vazard EP is namelijk op 2 november en Mind Dimension EP op 16 november.
Heeft invloeden van Scream, wat ik alleen maar toejuich. Wat een plaat zeg..
Vind het een erg vette track, maar vind het jammer dat de kicks telkens onderbroken worden zeg maar (kan het niet beter uitleggen).
Vind echt alles dik hier aan, climax is echt magistraal, maar op die paar stukken haalt dat de drive er voor m'n gevoel toch een beetje uit.
Vind echt alles dik hier aan, climax is echt magistraal, maar op die paar stukken haalt dat de drive er voor m'n gevoel toch een beetje uit.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 18 days ago
Hier sluit ik me volledig bij aan.wrote:Vind het een erg vette track, maar vind het jammer dat de kicks telkens onderbroken worden zeg maar (kan het niet beter uitleggen).
hij is aangepast nadat ik hem hier gepost had ja, ik keek al in de op maar daar stonden de soundcloud links nog.
Beest van een track, vooral de intro vind ik geweldig. Erg agressief en hard.