wrote:Wildstylez is altijd een van m'n favoriete mainstream producers geweest, maar de laatste tijd is het echt huilen met de pet op bij hem.wrote:alleen Shadow en remix van Let's Rock waren leuk de laatste tijd.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Waarom toch waarom...
over een half jaar luisteren we zeker justin bieber en one direction bootlegs als het zo door gaat.
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Net zoals zijn andere 785 'tooltjes' en 'bootlegs' zeker? Ipv dat hij de tijd die hij in zijn bootlegs steekt nou eens besteed aan het maken van een nieuwe track. Naast 'Timeless' en 'Let's Rock' remix zijn er geen nieuwe platen'wrote:Stom gezeik hier, gewoon leuk dj tooltje. Komt vast een keertje free. Besteed er toch niet zoveel aandacht aan, dit heeft ie gewoon ff voor fun gemaakt voor q-base.
uitgekomen dit jaar. Sterker nog; Timeless heeft nog geen release dus dan staat de teller op 1 release. (Lose My Mind/Lonely tel ik niet mee omdat die al geruime tijd voor release zijn geproduceerd). Ik denk dat de mensen hier wel uitgekeken zijn op al die top 40 meuk.
Tja misschien niet genoeg inspiratie ofzo? Alleen die gigantische kritiek op een bootlegje, tja. Ik denk waar maak je je druk om.wrote:Net zoals zijn andere 785 'tooltjes' en 'bootlegs' zeker? Ipv dat hij de tijd die hij in zijn bootlegs steekt nou eens besteed aan het maken van een nieuwe track. Naast 'Timeless' en 'Let's Rock' remix zijn er geen nieuwe platen'wrote:Stom gezeik hier, gewoon leuk dj tooltje. Komt vast een keertje free. Besteed er toch niet zoveel aandacht aan, dit heeft ie gewoon ff voor fun gemaakt voor q-base.
uitgekomen dit jaar. Sterker nog; Timeless heeft nog geen release dus dan staat de teller op 1 release. (Lose My Mind/Lonely tel ik niet mee omdat die al geruime tijd voor release zijn geproduceerd). Ik denk dat de mensen hier wel uitgekeken zijn op al die top 40 meuk.
Mensen die zeggen dat dit van Gangsta is na geaapt zijn ook niet helemaal helder... 
Oo0oHh Y3aHhhH!! WeeRr een tOp PlaatJj van d3 EniiGe eCktte WiildStyLerSz.
I lObiiee Hiim sO muChh..!!!
I lObiiee Hiim sO muChh..!!!
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Kut hardstyle.
-
N
Alsjeblieft meer hiervan, echt geweldig.
Klinkt best leuk, maar genoeg nou met die bootlegs...
Bootlegs.. Zo NIET interessant..
Deze plaat ook niet, zwaar onder de maat voor Wildstylez zeg..
Deze plaat ook niet, zwaar onder de maat voor Wildstylez zeg..
Elke keer als ik dit soort titels zie hoop ik dat iemand een grap maakt.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 14 days ago
Nice
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
wrote:Elke keer als ik dit soort titels zie hoop ik dat iemand een grap maakt.
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
Niet de A2 producties vergeten van afgelopen tijd, hij zit niet stil hoor..wrote:Net zoals zijn andere 785 'tooltjes' en 'bootlegs' zeker? Ipv dat hij de tijd die hij in zijn bootlegs steekt nou eens besteed aan het maken van een nieuwe track. Naast 'Timeless' en 'Let's Rock' remix zijn er geen nieuwe platen'wrote:Stom gezeik hier, gewoon leuk dj tooltje. Komt vast een keertje free. Besteed er toch niet zoveel aandacht aan, dit heeft ie gewoon ff voor fun gemaakt voor q-base.
Neemt niet weg dat die bootleggs idd een beetje irritant beginnen te worden.. Vind deze overigens dan niet heel slecht klinken, leuk gevonden om de originele screeches uit het nummer te gebruiken. Denk ook niet dat we het te serieus moeten nemen het is een tool van misschien maximaal 2 min.. (Tenzij hij er nog een climax aan gaat bouwen)
-
N
In feite doen de makers van deze tracks dat.wrote:Elke keer als ik dit soort titels zie hoop ik dat iemand een grap maakt.
Ik ga er zelf geen woorden aan vuilmakenwrote:Wildstylez doet wel erg z'n best om z'n reputatie compleet naar de filistijnen te helpen hier.![]()
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
*kuch* House Of Wax bootleg *kuch*wrote:Bootlegs.. Zo NIET interessant..
Dus het kan interessant zijn
Er zijn altijd uitzonderingen, ook al is House of Wax ook niet de uitzondering voor mijwrote:*kuch* House Of Wax bootleg *kuch*wrote:Bootlegs.. Zo NIET interessant..
Dus het kan interessant zijn
dacht geef em toch maar een luisterbeurt.. Maar dit is echt pure aids
wildstylez.. NOO waarom
-
THardtraxxer
- 385 posts member since 2011
- last seen Aug 2015
wrote:Yay, hier zaten we op te wachten! Akelige bootlegs :') Hun inspiratie is zeker op.. Trieste hardstyle van de laatste tijd :')