Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
Volgens mij zijn deze kicks niet om aan te horen op HQ... Vooroordelen ftw! But so true, unfortunately, probably... 
Wie is/zijn Lunatic? ken ze/hem/haar niet.
Ken die ook niet. Track klinkt tot nu niet heel verkeerd. Maar ben bang voor de kicks.wrote:Wie is/zijn Lunatic? ken ze/hem/haar niet.
Viel mee, totdat ze pitchtenwrote:Volgens mij zijn deze kicks niet om aan te horen op HQ... Vooroordelen ftw! But so true, unfortunately, probably...
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
wat jij zegtwrote:Viel mee, totdat ze pitchtenwrote:Volgens mij zijn deze kicks niet om aan te horen op HQ... Vooroordelen ftw! But so true, unfortunately, probably...Wat is dat met al die volumewisselingen in die synth trouwens
Ah jij was Lunaticz maar jullie zijn uit elkaar zegmaar en je gaat alleen verderwrote:Ik ben Lunatic![]()
Kloptwrote:Ah jij was Lunaticz maar jullie zijn uit elkaar zegmaar en je gaat alleen verderwrote:Ik ben Lunatic![]()
wrote:wat jij zegtwrote:Viel mee, totdat ze pitchtenwrote:Volgens mij zijn deze kicks niet om aan te horen op HQ... Vooroordelen ftw! But so true, unfortunately, probably...Wat is dat met al die volumewisselingen in die synth trouwens
Volume wisselingen??
Ja. Of je hebt heel specifiek fade-ins en fade-outs gebruikt, maar dat lijkt me sterk.wrote:Volume wisselingen??
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Idd rond 1:34 tot 1:45 ofzo hoor je het goed.
Zit er een limiter op je master ofzo?
Nope, hoort zo te lopen.. Zijn 2 leads die elkaar telkens opheffen bij wijze van spreken:)wrote:Idd rond 1:34 tot 1:45 ofzo hoor je het goed.
Het idee is leuk, maar jammer genoeg klinkt het voor geen meter. Je kicks pitchen veel te hoog btw (Edit: Had ik al vermeldwrote:Nope, hoort zo te lopen.. Zijn 2 leads die elkaar telkens opheffen bij wijze van spreken:)wrote:Idd rond 1:34 tot 1:45 ofzo hoor je het goed.
Okwrote:Het idee is leuk, maar jammer genoeg klinkt het voor geen meter. Je kicks pitchen veel te hoog btw (Edit: Had ik al vermeldwrote:Nope, hoort zo te lopen.. Zijn 2 leads die elkaar telkens opheffen bij wijze van spreken:)wrote:Idd rond 1:34 tot 1:45 ofzo hoor je het goed.
Zit er een limiter op je master ofzo?).