Te poing poingwrote:Eeuwig zonde van die kicks
wrote:de rest is namelijk gruwelijk lekker!
Te poing poingwrote:Eeuwig zonde van die kicks
wrote:de rest is namelijk gruwelijk lekker!
Inderdaad, vind deze kicks er ook juist prima bij passen. Echt genieten dit. Hoe die tweede climax er ook op knalt met die kickrolls, heurlijk.wrote:Vind 'm echt super vet, een poing kick die ik prima kan waarderen!
Juist wel! Deze kicks zijn zoveel beter dan de normale E-Force kicks.wrote:Ik vind deze kicks ook niet fijn hoor. Passen ook totaal niet bij de rest van het nummer.
dit,ik was verastwrote:vind deze plaat in tegendeel tot zijn andere platen toch erg vet!!
Ik zie het hier niemand over pitchkicks hebben hoor......wrote:Hoezo heeft iedereen het over pitchkicks, WTF? Hier zitten kats geen pitchkicks in, lekker trackje btw, heerlijke anti.
Origineel.wrote:Hij heet overigens gewoon Shade.
wrote:Ik zie het hier niemand over pitchkicks hebben hoor......wrote:Hoezo heeft iedereen het over pitchkicks, WTF? Hier zitten kats geen pitchkicks in, lekker trackje btw, heerlijke anti.
wrote:Titel leek teveel op Death of the Night. Nu is die veel origineler.
Ohja 1 dan. Dat is ook echt iedereen ja.wrote:wrote:Ik zie het hier niemand over pitchkicks hebben hoor......wrote:Hoezo heeft iedereen het over pitchkicks, WTF? Hier zitten kats geen pitchkicks in, lekker trackje btw, heerlijke anti.
Niet?
Juist wel! Deze kicks zijn zoveel beter dan de normale E-Force kicks.
Veel beter gepitcht deze.