Kom op chef, jij denkt toch zeker niet dat Luna, E-force ff op belt en zegt: kerel maak jij nog eens zo'n dikke plaat net als Shade of The Night, die was egt vet!! En als hij af is zet dan ff mijn naam ervoor dan krijg ik ook wat boekingen enzo, Jow thanxx alvast man laterzzzzwrote:Is één van de conclusies die ik hieruit op zou kunnen maken dat E-Force een gigantisch dikke plaat gedproduceerd heeft?
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Ze zetten Alpha Twins d'r ook niet bij voor de lol bij Atrocious, is gewoon een geldkwestie denk ikwrote:Omg... Ja nee want ze zetten Luna er voor de lol bij inderdaad...
OT: Lekker plaatje, E-Force weet altijd zo'n lekkere drive in z'n nummers te gooien!
Gast ik maakte een semi-lollige opmerking met betrekking tot de reactie boven mijwrote:Kom op chef, jij denkt toch zeker niet dat Luna, E-force ff op belt en zegt: kerel maak jij nog eens zo'n dikke plaat net als Shade of The Night, die was egt vet!! En als hij af is zet dan ff mijn naam ervoor dan krijg ik ook wat boekingen enzo, Jow thanxx alvast man laterzzzzwrote:Is één van de conclusies die ik hieruit op zou kunnen maken dat E-Force een gigantisch dikke plaat gedproduceerd heeft?
Dan snapte ik uw sarcasme niet, excuuswrote:Gast ik maakte een semi-lollige opmerking met betrekking tot de reactie boven mijwrote:Kom op chef, jij denkt toch zeker niet dat Luna, E-force ff op belt en zegt: kerel maak jij nog eens zo'n dikke plaat net als Shade of The Night, die was egt vet!! En als hij af is zet dan ff mijn naam ervoor dan krijg ik ook wat boekingen enzo, Jow thanxx alvast man laterzzzzwrote:Is één van de conclusies die ik hieruit op zou kunnen maken dat E-Force een gigantisch dikke plaat gedproduceerd heeft?Zie smiley
Dan snapte ik uw sarcasme niet, excuus
[/quote]
Geen probleem. Het komt er dus eigenlijk op neer dat ik het met je standpunt eens ben
Geen probleem. Het komt er dus eigenlijk op neer dat ik het met je standpunt eens ben
-
VHardtraxxer
- 391 posts member since 2010
- last seen 19 hours ago
Precies, invloeden zijn ook nihil, zelfde als met pavo releases;)wrote:Ze zetten Alpha Twins d'r ook niet bij voor de lol bij Atrocious, is gewoon een geldkwestie denk ikwrote:Omg... Ja nee want ze zetten Luna er voor de lol bij inderdaad.... Invloeden van hun zijn nihil, zelfde geld voor Luna met zijn invloed op Face Me denk ik..
OT: Lekker plaatje, E-Force weet altijd zo'n lekkere drive in z'n nummers te gooien!
Wrong, pavo releases zijn helemaal door iemand anders gemaakt. Kijk bij Discogs staat Paul van der Vooren helemaal niet bij en bij de releases van Luna welwrote:Precies, invloeden zijn ook nihil, zelfde als met pavo releases;)wrote:Ze zetten Alpha Twins d'r ook niet bij voor de lol bij Atrocious, is gewoon een geldkwestie denk ikwrote:Omg... Ja nee want ze zetten Luna er voor de lol bij inderdaad.... Invloeden van hun zijn nihil, zelfde geld voor Luna met zijn invloed op Face Me denk ik..
-
N
Kwam deze tegen in een van de sets van de Magic Show dacht ik. Klonk heel lekker. E-Force maakt altijd betere nummers in collabs. Wil wel wat zeggen vind ik.
Luna zit er soms wel bij maar hij kan zelf niet produceren 
-
N
Lol, dan kan mijn post niets anders zijn dan gelul.
Ik ben echt blij dat ik op een forum zit met zoveel intelligente mensen bij elkaar
Nazale heeft op The Qontinent met E-Force staan praten en toen het over kicks ging zei Edward dat het voor hem een leerproces is en dat hij veel leert van Luna..
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Jammer dat het hele geheel nergens echt naartoe opbouwt. Het was wel vet geweest als hij die sound op 0:36 had verwerkt in de climax. Een beetje als in attention.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
dikke plaat
-
IHardtraxx Newbie
- 24 posts member since 2012
- last seen Apr 2013
Ik vind 'm een baas vanwege zijn vette tracks en omdat hij echt een topgozer is, niet omdat ik een dagjesmens ben. Moet heel eerlijk toegeven dat ik deze juist een van zijn mindere vindt!wrote:Ik snap niet waarom iedereen hier E-Force de baas vindt. Oh wacht eigenlijk wel, meer dan de helft hier is dagjesmens