Active topics in Tracks
Moderators
-
ZHardtraxxer
- 444 posts member since 2014
- last seen Jan 2020
-
BHardtraxxer
- 728 posts member since 2011
- last seen Apr 2021
Ik zal dit soort 'Raw' nooit gaan begrijpen denk ik
wrote:Ik zal dit soort 'Raw' nooit gaan begrijpen denk ik
-
MHardtraxx Veteran
- 14192 posts member since 2013
Hopen dat deze hype snel weer weggaat..
Als je dit soort tracks al maakt, zorg dan dat er op z'n minst drive in zit of dat het iets opzwepends heeft zoals sommige Malice of Rebelion platen nog wel eens hebben. Dat zit hier gewoon niet in. En ik kan 'dit soort raw' best nog wel waarderen. Dit is gewoon forgettable.wrote:Ik zal dit soort 'Raw' nooit gaan begrijpen denk ik
Zowel Luminite als Ncrypta hebben echt mega vette tracks gemaakt, maar dit ben ik over een kwartier al weer vergeten.
Heb 'm al 3 keer geluisterd. Omdat je 'm inderdaad zo weer vergeten bent. Was iets met veel screeches en kickrolls.
Zo zonde dat Luminite zijn label maatjes achterna gaat. Ik zet Be The Baddest nog wel eens op, die had in ieder geval iets unieks.
-
BHardtraxxer
- 728 posts member since 2011
- last seen Apr 2021
Zelfde geldt voor Ncrypta, laat die maar gewoon platen maken als Exorzism en Monster in plaats van deze meuk. Zo zonde dat Gearbox artiesten hun eigen sound aan de kant schuiven en elkaar aan t na apen zijn met deze ongein...wrote:Zo zonde dat Luminite zijn label maatjes achterna gaat. Ik zet Be The Baddest nog wel eens op, die had in ieder geval iets unieks.
-
CHardtraxxer
- 86 posts member since 2015
- last seen Apr 2020
Herrie.
Denkt dat het live wel errug smerig is, vooral die eerste kick van de climax haha. Vind dit al stukken vetter dan heel dat rebelion malice gedoe.
Verder kan heel gearbox me tegenwoordig wennig boeien
Verder kan heel gearbox me tegenwoordig wennig boeien