Last edited by Zwollie95 on , edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
ZHardtraxxer
- 444 posts member since 2014
- last seen Jan 2020
-
BHardtraxxer
- 728 posts member since 2011
- last seen Apr 2021
next
Kicks klinken lang niet verkeerd. Interesse is gewekt.
Luminite - Extraterrestrial Science, Ook al vet! gaat lekker zo 
Dat stuk op 2:07 klinkt lekker oldschool 
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Ja dit klinkt lomp maar toch wel interessant! Vet, hier hoop ik op bij Luminite 
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind dit geen haar beter dan menig Rebelion track..
-
DHardtraxx Veteran
Om te beginnen al 100 keer betere kicks. Waarmee luister jij hardstyle?wrote:Zal wel aan mij liggen, maar ik vind dit geen haar beter dan menig Rebelion track..
Sennheiser cx 1.00 in-ear oortjes. Dat ter zijde, het is gewoon aardig lomp...wrote:Om te beginnen al 100 keer betere kicks. Waarmee luister jij hardstyle?wrote:Zal wel aan mij liggen, maar ik vind dit geen haar beter dan menig Rebelion track..
-
DHardtraxx Veteran
Het kan voor mij niet genoeg lomp zijn, zolang het kwalitatief maar goed in elkaar steekt.wrote:Sennheiser cx 1.00 in-ear oortjes. Dat ter zijde, het is gewoon aardig lomp...wrote:Om te beginnen al 100 keer betere kicks. Waarmee luister jij hardstyle?wrote:Zal wel aan mij liggen, maar ik vind dit geen haar beter dan menig Rebelion track..
Nee vind het niet met elkaar vergelijkbaar!wrote:Zal wel aan mij liggen, maar ik vind dit geen haar beter dan menig Rebelion track..
-
CHardtraxxer
- 550 posts member since 2016
- last seen Apr 2023
Kicks klinken wel lekker, klapt er denk ik wel hard op live.