Q
Hardtraxx Veteran
6,153 postssince 2012
Q
Hardtraxx Veteran
6,153 postssince 2012
Ook deze is helemaal geweldig. Sfeer in de intro is echt epic, Black Ops vocals ook.
Wat hou ik van dat stijltje.
M
Hardtraxx Veteran
14,230 postssince 2013
C
Hardtraxxer
last seen Oct 2016
323 postssince 2013
Topper
Wel echt vet dat hij dit doet ipv z'n nummers houden voor eigen gewin. Zoals vrijwel alle grote artiesten bij elkaar nog talloze platen op de plank hebben liggen waar nooit meer iets mee gedaan gaat worden.
Wel echt vet dat hij dit doet ipv z'n nummers houden voor eigen gewin. Zoals vrijwel alle grote artiesten bij elkaar nog talloze platen op de plank hebben liggen waar nooit meer iets mee gedaan gaat worden.
S
Tering. Zo horen we het graag 
S
DIMITRI, WHAT IS ALL THIS INSOLENCE ABOUT!?wrote:Black Ops vocals
http://callofduty.wikia.com/wiki/Vendetta
black ops? zijn toch van de eerste missie als rus in world at war?wrote:Ook deze is helemaal geweldig. Sfeer in de intro is echt epic, Black Ops vocals ook.Wat hou ik van dat stijltje.
black ops? zijn toch van de eerste missie als rus in world at war?wrote:Ook deze is helemaal geweldig. Sfeer in de intro is echt epic, Black Ops vocals ook.Wat hou ik van dat stijltje.
Q
Hardtraxx Veteran
6,153 postssince 2012
Oh wauw ik ben blind, dacht toch echt eens gelezen te hebben dat ze uit BO kwamen.
Nooit WaW gespeeld dus ik wist het niet zeker. 
Last edited by Qlown on , edited 1 time in total.
C
Hardtraxxer
last seen Oct 2016
323 postssince 2013
Hopelijk worden zulke nummers eens opgepakt door de grote jongens en wordt Low-E weer vaker geboekt.
P
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2026
1,034 postssince 2012
Wat een heerlijke sound is dit toch ook
.
Jaa heerlijk!
zo vet dat ze al die platen weggeven.
WaW iddwrote:black ops? zijn toch van de eerste missie als rus in world at war?wrote:Ook deze is helemaal geweldig. Sfeer in de intro is echt epic, Black Ops vocals ook.Wat hou ik van dat stijltje.