Dat ze eerst die bazen remix van WTF maar uitbrengen
! Pohh, die knalt erop zeg.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 3 tracks
Low-E vs. Alter Egosz - Harde Rag / Kartong (AVIO101)
- Label
- AVIO Records
- Catalogue number
- AVIO101
- 01Harde Rag (Original Non Vocal Mix)
- 02Harde Rag (Stone Island Edit)
- 03Kartong (Original Mix)
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
haha die kartong is gewoon zo'n projectje waar ze beetje fun in hadden, en uit is gelopen op een release volgens mij 
-
S
iddwrote:Dat ze eerst die bazen remix van WTF maar uitbrengen! Pohh, die knalt erop zeg.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
stefan wat heb jij voor kut avatarwrote:iddwrote:Dat ze eerst die bazen remix van WTF maar uitbrengen! Pohh, die knalt erop zeg.
, knalde er echt hard op bij rebirth. Heel avio eigenlijk maar dat maakt niet uit.
En op Intents.. Pohh! Gruwelijk plaatjewrote:iddwrote:Dat ze eerst die bazen remix van WTF maar uitbrengen! Pohh, die knalt erop zeg.
, knalde er echt hard op bij rebirth. Heel avio eigenlijk maar dat maakt niet uit.
Bedoel je de avio remix of de 'nieuwe edit'? Die nieuwe edit heb ik liever eigenlijkwrote:Dat ze eerst die bazen remix van WTF maar uitbrengen! Pohh, die knalt erop zeg.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Harde rag hangt een beetje als los zand aan elkaar vind ik. Kartong gaat wel.
-
S
Both!wrote:Bedoel je de avio remix of de 'nieuwe edit'? Die nieuwe edit heb ik liever eigenlijkwrote:Dat ze eerst die bazen remix van WTF maar uitbrengen! Pohh, die knalt erop zeg.
En dan goed hard raggen
Zo vannuh... nieuwe edit!
Kga zwemmen
Genre: (hard)dance.
Dit kan je echt geen hardstyle meer noemen imo.
wrote:Genre: (hard)dance.
zo'n mening hebben over slegte kwaliteits previeuws
Kartong is vrij cheesy maar in principe nog altijd hardstyle, zou niet weten waarom niet.wrote:Genre: (hard)dance.
Idd..wrote:stefan wat heb jij voor kut avatarwrote:iddwrote:Dat ze eerst die bazen remix van WTF maar uitbrengen! Pohh, die knalt erop zeg.
Opzich niet slecht, wordt wel vrolijk van Kartong!
Vind Harde rag wel leuk, en kartong moest ik eerst niks van hebben, maar nu het zomer is vind ik hem leuk.
In de yotuube comments zag ik iemand dei dacht dat ze de kick van de Hardbass edit van HHZ hadden geript. Lukt me stug omdat Low-e zelf erg goede kicks maakt, maar hij lijkt er wel verdacht veel op.
In de yotuube comments zag ik iemand dei dacht dat ze de kick van de Hardbass edit van HHZ hadden geript. Lukt me stug omdat Low-e zelf erg goede kicks maakt, maar hij lijkt er wel verdacht veel op.
-
S
Low-E je weet zelfwrote:Idd..wrote: stefan wat heb jij voor kut avatar
Juist ja .....wrote:Genre: (hard)dance.
Khou het maar op 'het zal wel'
Vind kartong weinig, niet pakkende melo en vind de kicks weinig diepgang hebben.
Harde rag is gewoon een fijne plaat om af en toe flink op te beuken !
-
S
De full van Harde Rag ligt alweer voor het oprapen op internet
.
-
A
Stone Island Edit wel.wrote:De full van Harde Rag ligt alweer voor het oprapen op internet.
Die kerel kraait wel meer onzin uitwrote:Kartong is vrij cheesy maar in principe nog altijd hardstyle, zou niet weten waarom niet.wrote:Genre: (hard)dance.
ja de full niet hoor, wees maar niet bangwrote:De full van Harde Rag ligt alweer voor het oprapen op internet.
-
A
Low E vs Alter Egosz - Harde Ragwrote:ja de full niet hoor, wees maar niet bangwrote:De full van Harde Rag ligt alweer voor het oprapen op internet.
5:16
320 kb/s
12,1 MB
-
S
Jammer ja. Voelt gewoon niet goed dat een track "uitkomt" een paar dagen nadat de preview op internet staat.wrote:Low E vs Alter Egosz - Harde Ragwrote:ja de full niet hoor, wees maar niet bangwrote:De full van Harde Rag ligt alweer voor het oprapen op internet.
5:16
320 kb/s
12,1 MB
Was niet de bedoeling dat ie zou lekken, jammer genoeg toch gebeurd
-
A
Komt zo nu en dan is een keer voor, jammer. Promo's in de verkeerde handen gekomen
is die stone island versie nu een remake van een amateuirtje of wa ?
als je het filmpje kent is die wel meesterlijk moet ik zeggen
Denk het niet, aangezien je ook de stem van Low-E hoort..wrote:is die stone island versie nu een remake van een amateuirtje of wa ?
ok vet danwrote:Denk het niet, aangezien je ook de stem van Low-E hoort..wrote:is die stone island versie nu een remake van een amateuirtje of wa ?
btw: geweldig dat producers nu ook youtube filmpjes gebruiken voor nieuwe tracks, intractable one - ginger bijvb