Active topics in Tracks

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
HS Single 2 tracks

Legion - Got The Style (DT112)

Label
Derailed Traxx
Catalogue number
DT112
Listen onYouTube
  1. 01Got The Style
  2. 02Got The Style (Extended)
Artiest
43 posts member since 2018
last seen Apr 2021
Legion - Got The Style (DT112)

Derailed Traxx
18-03-2019

Tracks:
Legion - Got the Style

Samples
View on Spotify

View on YouTube

Heel erg benieuwd wat jullie van de track vinden! :D
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 3 hours ago
Track klinkt goed imo! Vind de mid aardig, climaxen alle twee fijn en er zit ook nog best wat drive in de plaat. Eigenlijk het enige wat ik mis is iets wat de plaat doet blijven hangen/herkenbaar maakt. Ik hoor nog niet echt een eigen sound/stijl.
Last edited by Svbtwee on , edited 1 time in total.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Eens met SVB. Maar zeker potentie iig.
Artiest
last seen Apr 2021
Svbtwee wrote:Track klinkt goed imo! Vind de mid aardig, climaxen alle twee fijn en er zit ook nog best wat drive in de plaat. Eigenlijk het enige wat ik mis is iets wat de plaat doet blijven hangen/herkenbaar maakt. Ik hoor nog niet echt een eigen sound/stijl.
Pedaalemre wrote:Eens met SVB. Maar zeker potentie iig.
Tof om te lezen. Dank jullie wel! :)

Ja een eigen sound is nog iets wat echt ontwikkeld moet worden. Dus daar zijn we het ook wel mee eens en werken we ook hard aan! Uiteraard kunnen jullie in de toekomst wel meer van zulke energieke platen verwachten van onze kant. Dit ligt ons in ieder geval wel goed. :D

Hopelijk zullen jullie dit bij de volgende platen wel terug horen!
N
Hardtraxxer
268 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Rejecta lief aangekeken en mochten jullie de kicks lenen? Ik vind het echt te veel op zijn platen lijken. Niet dat het verkeerd klinkt, zeker niet, maar het is zeker geen speciale plaat. Succes! :thumbup:
Artiest
last seen Apr 2021
NoobstaR* wrote:Rejecta lief aangekeken en mochten jullie de kicks lenen? Ik vind het echt te veel op zijn platen lijken. Niet dat het verkeerd klinkt, zeker niet, maar het is zeker geen speciale plaat. Succes! :thumbup:
We zijn wel benieuwd op welke Rejecta kick je dan precies doelt. Over het algemeen zijn de Rejecta kicks veel beweeglijker dan die van ons. :)

Maar fijn dat je het niet verkeerd vind klinken! Wellicht dat je de volgende plaat wel specialer gaat vinden. Dat blijft natuurlijk een smaakkwestie. ^^