dat heb ik vooral bij safaim en fusion!wrote:Ik denk dat iedereen het wl grappige tracks vind, maar hiervoor nou bij scantraxx te mogen is een beetje over de top toch?!
Ik had altijd het idee dat scantraxx het label was, maar ben nu niet echt meer overtuigd.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Ik weet niet echt wat ik er van moet vinden, het is niet spannend, of interessant. De kwaliteit qua mastering klinkt prima, maar ik denk dat hun dat niet zelf hebben gedaan
Verder denk ik dat de jongens nog moeten groeien qua produceren, en denk ik dat we in de toekomst wel dikke platen van ze kunnen verwachten.. Maar op dit moment met deze release? Nee, Scantraxx slaat de spijker mis.
Ik denk dat ze hun vooral voor het label hebben gevraagd omdat the Prophet een toekomst in ze ziet. Niet om deze platen. 
Vind ik allemaal niet, ik vind het prima tracks
. Ze zijn inderdaad niet over the top, gewoon rustige, chille plaatjes, maar dat is gewoon een andere stijl, niet een mindere kwaliteit...
+1111wrote:Vind ik allemaal niet, ik vind het prima tracks. Ze zijn inderdaad niet over the top, gewoon rustige, chille plaatjes, maar dat is gewoon een andere stijl, niet een mindere kwaliteit...
-
PHardtraxxer
- 174 posts member since 2009
- last seen Jul 2012
REINVENTED! 
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Nou deze zullen deze maand ook nog moeten gaan komen. Ben benieuwd of ze dat halen
wrote:Wat meer initiatieven als AVIO en Thera zouden de scene goed doen denk ik, dan bedoel ik niet het kopiëren van die stijl maar het opzetten van originele initiatieven.wrote:Waarom nou nog meer van die nieuwe artiesten erbij? eerst al Bioweapon en nu de Krusaders, en ik vind de muziek niet echt geweldig. Waarom zijn er niet wat meer labeltjes, ik vind dat Fusion en Scantraxx TE groot worden vergeleken bij andere labels zoals Hardcopy, Seismic, DMW.
Wist dat ze bij scantraxx waren gekomen.
Vond het ook al hetzelfde idee als 'bioweapon'
wat jij zegt, +1
Dit beschouw ik ook als een alternatief zoals AVIO en Thera, maar dat beukt toch beter!
Vind Reinvented toch wel lekker klinken hoor! Supernatural klinkt leeg, Secret Society nog niet gehoord.
Klinkt leeg?
Die gasten hebben me toch een afmix daar word je bang van, klinkt zeker niet leeg :')
Deze versie van de tracks die op de site zijn trouwens ook nog niet gemastert zoals iemand hierboven schreef...
Die gasten hebben me toch een afmix daar word je bang van, klinkt zeker niet leeg :')
Deze versie van de tracks die op de site zijn trouwens ook nog niet gemastert zoals iemand hierboven schreef...
Dat zou idd een hoop kunnen schelen.wrote:Klinkt leeg?
Ik hoop het, maar dat kan ik natuurlijk niet beoordelen op één releasewrote:wat jij zegt, +1wrote:Wat meer initiatieven als AVIO en Thera zouden de scene goed doen denk ik, dan bedoel ik niet het kopiëren van die stijl maar het opzetten van originele initiatieven.wrote:Waarom nou nog meer van die nieuwe artiesten erbij? eerst al Bioweapon en nu de Krusaders, en ik vind de muziek niet echt geweldig. Waarom zijn er niet wat meer labeltjes, ik vind dat Fusion en Scantraxx TE groot worden vergeleken bij andere labels zoals Hardcopy, Seismic, DMW.
Dit beschouw ik ook als een alternatief zoals AVIO en Thera, maar dat beukt toch beter!
Ze staan nu full op het Scantraxx Youtube kanaal.
Het klinkt al iets beter, maar het mist nog steeds wat volheid voor mijn gevoel. In ieder geval wel een plaat die van de zomer veels te veel gedraaid gaat worden.
Fulls staan nu ook in de OP.
Fulls staan nu ook in de OP.
Kun je zien wat goede mastering een wereld van verschil kan maken. Ze klinken nu toch een stukje leuker. Hopelijk komen ze in de toekomst met wat leukers dan dit, dan komt het vast wel goed.
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Ja hij is iets minder leeg 
Klinkt beter zo

Klinkt beter zo
En toch kan ik er niet op wachten, zomerwrote: In ieder geval wel een plaat die van de zomer veels te veel gedraaid gaat worden.
hq samples, eens even aandachtig luistere!
Supernatural vind ik een lekker nummertje, de andere heb ik nog niet geluisterd. Dadelijk eens doen.
-
M
Reinvented vond ik VEEL beter klinken toen ik die rip luisterde, als ik ze zo hoor vind ik alle 3 de tracks erg leeg klinken.
Neemt niet weg dat ik het geen goede tracks vind.. Reinvented zou een heerlijk nummer kunnen zijn netzoals Supernatural, ze zouden het alleen nog een beetje moeten opleuken.
Benieuwt naar de vinyl
Neemt niet weg dat ik het geen goede tracks vind.. Reinvented zou een heerlijk nummer kunnen zijn netzoals Supernatural, ze zouden het alleen nog een beetje moeten opleuken.
Benieuwt naar de vinyl
Je kunt de plaat inmiddels bestellen
Mannen zijn lekker bezig! Reinvented en Supernatural zijn erg dik! Gister nog een DJ Tool van ze gehoord (komt ook in hun set in de magic show) en die klonk ook erg vet! 
-1, heb gister geluisterd, maar zowel hun eigen tracks, trackkeuze, als wel hun mixwerk was om te huilenwrote:Mannen zijn lekker bezig! Reinvented en Supernatural zijn erg dik! Gister nog een DJ Tool van ze gehoord (komt ook in hun set in de magic show) en die klonk ook erg vet!