Ik vind ze alle 3 wel fijn 
Supernatural klinkt goed, maar de 2 andere tracks zijn echt behoorlijk standaard.
Ik twijfel of dit wel waarde toevoegt aan Scantraxx! Afwachten maar..
Goed gezegt! Ik word er ook helemaal para van. Van die crap nummers en dan ook nog wel door scantraxx uitgebracht. Beetje jammerwrote:Zoals hier al vaker gezegd, dit is een groot label onwaardig. Klinkt veel te amateuristisch en bij alle producties heb ik het gevoel alsof ik het al 100 keer gehoord heb. Hardstyle volgens het saaie standaardschema. Doodzonde. Ik snap niet wat die gasten/producties toe moeten voegen aan Scantraxx. Het is hetzelfde als de stijl van alle andere Scantraxx-artiesten maar dan qua niveau stukken lager.
Ik denk dat je je JUIST in deze tijden als nieuwkomer moet willen onderscheiden van die standaard-riedeltjes. Daar hebben we de gevestigde orde namelijk al voor en die doet het simpelweg stukken beter. Ze hebben wel een eigen stijl maar die kan totaal niet boeien omdat ie vreselijk leeg en vrij ongeïnspireerd klinkt. Wat dat betreft passen ze mooi in een hokje met Toneshifterz.
Gelukkig zijn er genoeg nieuwe/jonge/onbekendere producers die snappen hoe je het wél moet doen.
Bioweapon is juistwrote:Ik vind juist de melodieen wel leuk hier, maar de productie slecht. Een beetje het omgekeerde van bioweapon, die wel goed produceren maar met 0 creativiteit. Bioweapon productie met krusaders ideeen zou nog wel wat kunnen wordenToneshifterz heeft met een aantal nieuwere tracks laten zien dat zij wel wat anders kunnen. ik heb ze iig nog niet afgeschreven, terwijl Bioweapon nog weinig kansen heeft om zich te bewijzen.
wrote:Ik zou willen dat de Hardstyle fans niet alles slikken wat ze voorgeschoteld krijgen.Op deze manier komen we nooit van zulke kut artiesten en bijbehorende releases af. :')
Ben ik helemaal met je eens! Heb je die show van bioweapon op youtube gezien???wrote:Bioweapon is juistwrote:Ik vind juist de melodieen wel leuk hier, maar de productie slecht. Een beetje het omgekeerde van bioweapon, die wel goed produceren maar met 0 creativiteit. Bioweapon productie met krusaders ideeen zou nog wel wat kunnen wordenToneshifterz heeft met een aantal nieuwere tracks laten zien dat zij wel wat anders kunnen. ik heb ze iig nog niet afgeschreven, terwijl Bioweapon nog weinig kansen heeft om zich te bewijzen.
Ik had het niet beter kunnen zeggen.wrote:waar is scantraxx mee bezig? dit is echt zo slecht! het is kwalitatief goed afgemixt :O luister maar naar die kicks het gewoon goed en kan er gerust op los. maar die intros? zo leeg zo easy! die melodieën? zo simpel zo leeg! kom op zeg..... me vertrouwen in scantraxx daalt echt in de laatste maanden! goed bezig