Op die fiets!wrote:hij bedoeld dat hij en ik nog nooit voor die eerste release van de krusaders hebben gehoordwrote:Krusaders - Supernatural (SCANTRAXX048) was hun eerste release! dus ze zitten al bij scantraxxwrote:Hoe kunnen die Krusaders zomaar opeens bij Scantraxx komen zonder 1 release te hebben? Het kan natuurlijk wel maar ik vind het een beetje vreemd, maar wel lekker.![]()
Deze release is niet echt boeiend. Standaart kicks, sounds en melo`s! blijf bij me punt dat krusaders niet scantraxx waardig is
2 goede tracks , setvullers maar het zijn geen track van WoW , maar de Kwaliteit gaat wel omhoog ,
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 2 tracks
Krusaders - Be My Guest / Destructive Acts (SSL017)
- Label
- Scantraxx Silver
- Catalogue number
- SSL017
- Be My GuestYouTube
- Destructive ActsYouTube
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Wow wat ben ik verslaafd aan die Be My Guest! 
Ik vind ze wel redelijk fijn. Geen Wooow, maar ook geen bah, beetje meer van okee chill
.
Vind het echt niks aan, intro van be my guest klinkt nog een beetje. Maar verder is het niks.
leuke tracks, spreken me wel aan, maar niet een die ik me later snel zal herrineren 
-
MHardtraxxer
- 263 posts member since 2010
- last seen Mar 2014
Leuk om te zien dat deze release beter is dan de vorige, maar die was echt niet best dus dat mocht ook wel
Melodietje in be my guest vind ik overigens wel wat aparts hebben. Ben benieuwd wat deze heren in de toekomst gaan doen.
Melodietje in be my guest vind ik overigens wel wat aparts hebben. Ben benieuwd wat deze heren in de toekomst gaan doen.
totale oneenswrote:Leuk om te zien dat deze release beter is dan de vorige, maar die was echt niet best dus dat mocht ook wel![]()
supernatural is egt wel een hoogstaande track hoor
-
MHardtraxxer
- 263 posts member since 2010
- last seen Mar 2014
Ja misschien had ik het iets genuanceerder moeten brengen. De kwaliteit van de track trek ik niet in twijfel, het doet me alleen echt helemaal niets. Maar dat is persoonlijke smaak en daar valt niet over te twisten.wrote:totale oneenswrote:Leuk om te zien dat deze release beter is dan de vorige, maar die was echt niet best dus dat mocht ook wel![]()
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Dit vind ik helemaal niks. Zo slap, simpel gevoelloos. Ik snap echt niet waarom ze zulke tracks willen uitgeven bij scantraxx. Help ze eerder een paar goede nummers te maken.
Krusaders
Krusaders
Supernatural? Die heeft helemaal niks origineels. Intro, break, standaard melodietje met kicks eronder en daarna volgt de outro.wrote:totale oneenswrote:Leuk om te zien dat deze release beter is dan de vorige, maar die was echt niet best dus dat mocht ook wel![]()
wrote:Supernatural? Die heeft helemaal niks origineels. Intro, break, standaard melodietje met kicks eronder en daarna volgt de outro.wrote:totale oneenswrote:Leuk om te zien dat deze release beter is dan de vorige, maar die was echt niet best dus dat mocht ook wel![]()
ik vind het gewoon een frisse track, die eens een keer niet beukt. leuke opener in je set
-
MHardtraxxer
- 71 posts member since 2009
- last seen Dec 2014
Be My Guest

-
TArtiest
- 1037 posts member since 2009
- last seen May 2022
I Agree on that...wrote:misschien dat er mensen zijn die hier van houden, maar dit vind ik dus 3x nergens naar klinken
deze gasten zijn in mijn ogen echt verre van Scantraxx waardig
et lijkt allemaal zoveel op elkaar.
Vind de melodie van supernatural best pakkend hoor.wrote:Supernatural? Die heeft helemaal niks origineels. Intro, break, standaard melodietje met kicks eronder en daarna volgt de outro.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Lekkere nummertjes
vind alleen de 3e kick zeg maar in de climax niet zo denderend.
De intro van Be My Guest vind ik geen zak aan, maar die mid + climax! 
Hoop alleen dat ze hem wel wat beter masteren dan dat YouTube filmpje, de lage tonen klinken wat vlak. (Ja, het is dan wel YouTube, maar bij andere releases heb je dat minder.)
Hoop alleen dat ze hem wel wat beter masteren dan dat YouTube filmpje, de lage tonen klinken wat vlak. (Ja, het is dan wel YouTube, maar bij andere releases heb je dat minder.)
-
G
2 lekkere tracks 
deze jongens hebben mij vanaf release 1 al wat geboeit

+1.wrote:Supernatural? Die heeft helemaal niks origineels. Intro, break, standaard melodietje met kicks eronder en daarna volgt de outro.wrote:totale oneenswrote:Leuk om te zien dat deze release beter is dan de vorige, maar die was echt niet best dus dat mocht ook wel![]()
De enige redelijke track van de vorige release was imo Reinvented.
Iig leuk om te horen dat ze voorruit gaan. Be my guest klinkt zeer goed. Die andere vind ik dan weer niet veel.
Oja, het lijkt me dat ze gewoon bij scantraxx zijn gekomen door een demo te sturen naar Dov he.
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
nice tracks, maar vond hun eerdere release beter 
Be my guest is wel lekker. Ik vind de vocals wel iets hebben.
De melody is net iets te vrolijk maar zeker niet slecht.
Bij Destructive Acts heb ik een beetje het zelfde.
ook iets te vrolijk maar wel pakkend.
De melody is net iets te vrolijk maar zeker niet slecht.
Bij Destructive Acts heb ik een beetje het zelfde.
ook iets te vrolijk maar wel pakkend.