OT: Klinkt niet slecht, maar is ook niet echt interessant
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Ah Kronos doet ook maar even mee..
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Vind deze dikker dan ik verwacht had 
-
CHardtraxxer
- 550 posts member since 2016
- last seen Apr 2023
Oh god de Psytrance invloeden beginnen steeds meer te komen. het begin vind ik nog wel leuk, maar het melodietje in de climax vind ik een beetje irritant
Ik vind m zoals alle psy platen nu dik
, maar t zal niet lang meer duren voordat ik de hele hype al weer kotsbeu ben. Op feestjes vind ik t leuk om een aantal keer per dag zo'n plaat te horen, maar alsjeblieft niet 5x per setje ofzo.
Welke melodie?wrote:Oh god de Psytrance invloeden beginnen steeds meer te komen. het begin vind ik nog wel leuk, maar het melodietje in de climax vind ik een beetje irritant
Het is leuk dat er weer wat geëxperimenteerd wordt, maar het zou imo beetje outside the box moeten blijven, maar helaas werkt dat niet zo met hypes 
-
CHardtraxxer
- 550 posts member since 2016
- last seen Apr 2023
het "woe woe woe woe woe woe" deuntje op 1:50wrote:Welke melodie?wrote:Oh god de Psytrance invloeden beginnen steeds meer te komen. het begin vind ik nog wel leuk, maar het melodietje in de climax vind ik een beetje irritant
huh, maar valt dit dan nog onder de categorie hardstyle? Als dit het nieuwe standaard van hardstyle wordt ben ik weg iig 
Een keer wat anders van hem. Klinkt prima 
Klein stukje met die ongein vind ik nog wel leuk, maar dit is echt extreem saaie slappe kut meuk.
Dan hoor ik nog liever OOOOHHHH gearbox kicks op een feest dan dit.
Dan hoor ik nog liever OOOOHHHH gearbox kicks op een feest dan dit.