Cool, can't waitwrote:i think at the end of next weekwrote:beter beterwrote:releasedate is 04.02.2011![]()
waneer komen de previews online?
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 2 tracks
Kodex - Weekend / Paranormal Activities (DMW-D018)
- Label
- Dutch Master Works Digital
- Catalogue number
- DMW-D018
- WeekendYouTube
- Paranormal ActivitiesYouTube
Source: facebook.com
-
M
-
KArtiest
- 130 posts member since 2010
- last seen Apr 2013
Paranormal Activities
What a bomb!
Ik krijg echt een heel lekker gevoel bij Weekend, zit een bepaalde emotie in!
Paranormal Activities, gaat weer heerlijk hard zoals ik gewend was bij Nucleic Acid, erg lekker!
Paranormal Activities, gaat weer heerlijk hard zoals ik gewend was bij Nucleic Acid, erg lekker!
Kodex
wat een release
deze man moet binnekort maar een keertje in nederland de boel op zijn kop zetten

deze man moet binnekort maar een keertje in nederland de boel op zijn kop zetten
Ja beide super fijne platenwrote:
Zeker!wrote:Kodex![]()
wat een release
deze man moet binnekort maar een keertje in nederland de boel op zijn kop zetten![]()
![]()
![]()
![]()
-
LHardtraxxer
- 855 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
Weekend
Wat een gevoel..
Wat een gevoel..
-
D
PA is heilig

-
KArtiest
- last seen Apr 2013
great man, keep up the good work! paranormal activities 
-
A
Paranormal 
Paranormal Activiteis:
Ik vind de climax heel erg veel op het melodiestukje van Nucleic Acid lijken. Wat ik overigs het slechste gedeelte vind van die track, omdat de rest van de tracks alleen maar uit screeches/bliepjes etc. bestaat. En dat vind ik juist het jammere aan deze track, dat deze juist veel melodie bevat. Ik zie liever tracks van jou zoals Nucleic Acid, alleen maar screeches/bliepjes
Ik vind de climax heel erg veel op het melodiestukje van Nucleic Acid lijken. Wat ik overigs het slechste gedeelte vind van die track, omdat de rest van de tracks alleen maar uit screeches/bliepjes etc. bestaat. En dat vind ik juist het jammere aan deze track, dat deze juist veel melodie bevat. Ik zie liever tracks van jou zoals Nucleic Acid, alleen maar screeches/bliepjes
Misschien moet je dat in het Duits vertalen aangezien hij geen Nederlands kanwrote:Ik zie liever tracks van jou zoals Nucleic Acid, alleen maar screeches/bliepjes
vind PA de beste maar dat is gewoon meer in mijn straatje!
Denk dat hij Google Translator oid. gebruiktwrote:Misschien moet je dat in het Duits vertalen aangezien hij geen Nederlands kanwrote:Ik zie liever tracks van jou zoals Nucleic Acid, alleen maar screeches/bliepjes
vind PA de beste maar dat is gewoon meer in mijn straatje!
Wel een heel vet nummer die PA, die kicks raggen keihard en ik vind de melodie in de climax erg vet. Breaks ed. zijn ook leuk.
Ik duits typen? Nee, dan kan hij dat beter zelf doen met een vertaler of ietswrote:Misschien moet je dat in het Duits vertalen aangezien hij geen Nederlands kanwrote:Ik zie liever tracks van jou zoals Nucleic Acid, alleen maar screeches/bliepjes
De melodie van Paranormal Activities is op sommige stukken iets te moeilijk gemaakt. Dat stukje dat de melo opeens naar beneden gaat vind ik niet zo, had die beter anders kunnen doen.
dit dus...kvind het echt heerlijke trackwrote:PA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weekend is geweldig, heerlijke sfeer. Paranormal Activities is gewoon hard, alleen op de een of andere manier doet ie me niks. Hopelijk komt dat na een paar keer luisteren nog.
-
KArtiest
- last seen Apr 2013
thanks guys, glad you like it 
Weekend doet me niet echt wat. Paranormal Activities is wel een lekkere track, maar weet Nucleic Acid niet te evenaren.
Wow! You're really showing improvement and diversity with this one!
Weekend is a more relaxed, mainstream track and Paranormal Activities is one for the last hours of the evening. And the best part is: both sound really good!
Will definately buy these!
Weekend is a more relaxed, mainstream track and Paranormal Activities is one for the last hours of the evening. And the best part is: both sound really good!
Will definately buy these!