Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
BHardtraxxer
- 728 posts member since 2011
- last seen Apr 2021
dit is gewoon die Zatox bootleg van Epic met 1 toon verschil 
-
THardtraxxer
- 51 posts member since 2010
- last seen Jan 2023
Als je het origineel zou kennen, dan zou je weten dat het nummer zo gaat. En tuurlijk heeft het veel weg van "epic" maar vind niet dat je dan meteen de wereld door zwart en wit moet bekijken, k vind het een prima bootleg.wrote:dit is gewoon die Zatox bootleg van Epic met 1 toon verschil
Troep.
S-Dee weet me tot nu toe totaal niet te boeien.
nooit bamboozled gehoord ofwel?wrote:Troep.
oke dat zou kunnen, maar dan is het alsnog misschien een rare keuze om dat nummer te "bootleggen" en er dan een identiek nummer als Zatox van te maken toch?wrote:Als je het origineel zou kennen, dan zou je weten dat het nummer zo gaat. En tuurlijk heeft het veel weg van "epic" maar vind niet dat je dan meteen de wereld door zwart en wit moet bekijken, k vind het een prima bootleg.wrote:dit is gewoon die Zatox bootleg van Epic met 1 toon verschil
Oh ja nee, nou dan is het oké.wrote:Als je het origineel zou kennen, dan zou je weten dat het nummer zo gaat. En tuurlijk heeft het veel weg van "epic" maar vind niet dat je dan meteen de wereld door zwart en wit moet bekijken, k vind het een prima bootleg.wrote:dit is gewoon die Zatox bootleg van Epic met 1 toon verschil
Jawel.. Heb het ook zeker geprobeerd hem te waarderen.. Maar net als met Toneshifterz, de stijl spreekt me niet aan.. Misschien in de toekomstwrote:nooit bamboozled gehoord ofwel?wrote:Troep.