Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Single

Killshot - Beastmode (EOL041)

Label
End of Line Recordings
Catalogue number
EOL041
Hardtraxxer
886 posts member since 2017
last seen Aug 2019
Killshot - Beastmode (EOL041)

Label: End Of Line Records
WEB release: 09/03/2017

Tracks:
Killshot - Beastmode

Samples:
View on YouTube

Bron: YT
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Niet dat het vernieuwend is, maar ik vind die vage geluidjes in de climax tussendoor best wel gaaf en de kick dreunt ook wel lekker door :D
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Magnetron wrote:maar ik vind die vage geluidjes in de climax tussendoor best wel gaaf
Ik vind die geluidjes juist ontzettend irritant. :P
Vocals vind ik ook niks.

Ik sla hem over.
C
Hardtraxxer
550 posts member since 2016
last seen Apr 2023
Ik word er niet enthousiast van.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Zelfde wat Magnetron zegt, druipt niet van de originaliteit ofzo, maar wat het probeert te doen doet ie gewoon super lekker. Vind het echt een hele lekkere track!
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Kan begrijpen waarom velen deze track niet kunnen waarderen. Live op HB ging die wel ontiegelijk hard en dat deuntje vind ik wel lijp, blijft goed hangen. Kick is ook goed hard ^^
Last edited by STVK on 02 Mar 2017 21:24, edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 23 days ago
Die kick is toch wel errug dik
Hardtraxxer
850 posts member since 2016
last seen May 2018
Misschien doet deze plaat het live wel aardig, maar voor zover doet het me helemaal niks.
Hardtraxxer
886 posts member since 2017
last seen Aug 2019
Rickzel wrote:Zelfde wat Magnetron zegt, druipt niet van de originaliteit ofzo, maar wat het probeert te doen doet ie gewoon super lekker. Vind het echt een hele lekkere track!
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 23 hours ago
Thermometer wrote:Misschien doet deze plaat het live wel aardig, maar voor zover doet het me helemaal niks.
Dit.
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Vind dat vage deuntje met zo'n kick wel gek op zich. Voor de rest niet heel bijzonder maar zal live vast wel dol gaan
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Exterkate wrote:geen vette plaat of zo :yawn:
Hardtraxx Veteran
3890 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
Ik kan die vage geluidjes ook wel waarderen. Kicks lijken een beetje op die van N-Vitral als je het mij vraagt, maar die zijn live in ieder geval wel heel dik :thumbup:
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Ik vind vooral de mid wel nice. Hoe verder de track vordert, hoe minder ik hem vind worden.
Hardtraxx Addict
1018 posts member since 2013
last seen Apr 2024
Fantazoo wrote:Ik kan die vage geluidjes ook wel waarderen. Kicks lijken een beetje op die van N-Vitral als je het mij vraagt, maar die zijn live in ieder geval wel heel dik :thumbup:
Zal geen toeval zijn denk ik.

Vette track
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Kick is wel hard, daar houdt het ook op.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Heerlijke plaat, iets hoger tempo en je hebt een heerlijke drive! Kicks zijn ook top en die vage geluidjes vind ik alleen maar dik! :worship:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
G1LL wrote:Heerlijke plaat, iets hoger tempo en je hebt een heerlijke drive! Kicks zijn ook top en die vage geluidjes vind ik alleen maar dik! :worship:
Ga dan hardcore luisteren als je het tempo nog hoger wil, hij zit al rond 153/155
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
Broken Balance wrote:
G1LL wrote:Heerlijke plaat, iets hoger tempo en je hebt een heerlijke drive! Kicks zijn ook top en die vage geluidjes vind ik alleen maar dik! :worship:
Ga dan hardcore luisteren als je het tempo nog hoger wil
Ja of Warface..

Vage reactie, ik houd helemaal niet van extreme tempo's bij hardstyle maar deze kan het prima hebben dat die nog een klein beetje sneller gaat. Ik zeg niet voor niets ''iets'' .. dus hoe jij dat verder wilt invullen moet je zelf weten, maar ik doel hiermee op een BPM van 2/3, niet sneller.

Hardcore is niks, was 10 jaar geleden voor 't laatst leuk
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
G1LL wrote:Mainstream hardcore is niks, was 5 jaar geleden voor 't laatst leuk met uitzondering van Angerfist & Miss K8
Daarnaast zie ik jou vaak dingen van D-Fence en N-Vitral draaien, als je het dan hebt over mensen die het genre (industrial) hardcore hebben verkracht.
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
Broken Balance wrote:
G1LL wrote:Mainstream hardcore is niks, was 5 jaar geleden voor 't laatst leuk met uitzondering van Angerfist & Miss K8
Daarnaast zie ik jou vaak dingen van D-Fence en N-Vitral draaien, als je het dan hebt over mensen die het genre (industrial) hardcore hebben verkracht.
Wie is D-Fence? Ken enkel die remix van Alles kapot.. die is best grappig. N-Vitral is een eindbaas, zo hoort Hardcore te zijn in mijn ogen. Verder doet 't me allemaal vrij weinig
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
G1LL wrote:N-Vitral is een eindbaas, zo hoort Hardcore te zijn in mijn ogen. Verder doet 't me allemaal vrij weinig
Godzijdank is dit niet zo, wat een boutgenre zou het dan worden met die lege simpele zooi. Nu heb je tenminste nog mensen als Nosferatu, Tha Playah, Miss K8 en Angerfist die de mainstream nog enigszins op niveau houden i.p.v. telkens het zelfde trucje te doen zoals heel Traxtorm en ook N-Vitral/Dither.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Wat een boutplaat :/ Dat vage deuntje... zelden zo iets lelijks gehoord :sick:
Hardtraxxer
755 posts member since 2015
last seen Jan 2020
Aparte plaat, verstand op 0 en rammen maar :thumbup:
N
Artiest
14 posts member since 2015
last seen May 2021
Broken Balance wrote: i.p.v. telkens het zelfde trucje te doen zoals heel Traxtorm en ook N-Vitral/Dither.
:thumbsup: Jij bent echt een beetje een zure dude of niet? :aww: