Ik dacht ook gelijk aan de synths van Frontliner.wrote:NC invloeden? Dude dit is rage remix v2 haha. Leuke plaat.
Leuke plaat verder. De uitbreiding van Hardstyle wordt dus toch wat internationaler aangepakt.
Ik dacht ook gelijk aan de synths van Frontliner.wrote:NC invloeden? Dude dit is rage remix v2 haha. Leuke plaat.
Nah, de shots van de kilometerteller kunnen ook in Duitsland gemaakt zijn.wrote:Kan 'ie z'n rijbewijs voor verliezen voor dit filmpje.
200 km/u :O Heady toch!wrote:Kan 'ie z'n rijbewijs voor verliezen voor dit filmpje.
Ahja want je rijd wel van Holland naar België langs Duitsland ...wrote:Nah, de shots van de kilometerteller kunnen ook in Duitsland gemaakt zijn.wrote:Kan 'ie z'n rijbewijs voor verliezen voor dit filmpje.
Lekkere plaat zeker, wel jammer dat de climax wat kort is. Hopelijk komt er in de release nog een tweede achteraan. Anders is het wat veel opbouw voor een korte climax.
Boeien, ze kunnen toch nooit bewijzen dat ie NIET op een ongelimiteerde snelweg reedwrote:Ahja want je rijd wel van Holland naar België langs Duitsland ...wrote:Nah, de shots van de kilometerteller kunnen ook in Duitsland gemaakt zijn.wrote:Kan 'ie z'n rijbewijs voor verliezen voor dit filmpje.
Lekkere plaat zeker, wel jammer dat de climax wat kort is. Hopelijk komt er in de release nog een tweede achteraan. Anders is het wat veel opbouw voor een korte climax.voor zover ik weet zijn er aan de grenzen van Holland ook geen autobahnen waar je ongelimiteerd mag rijden.
Niet gehoord van die kerel die met z'n masseratie 290 reed door België, het filmde, op youtube zette... Daar zijn experts op gevonden en hij is zwaar gestraftwrote:wrote:wrote:
Boeien, ze kunnen toch nooit bewijzen dat ie NIET op een ongelimiteerde snelweg reed.
En hou t ff OT anders.
wrote:
Niet gehoord van die kerel die met z'n masseratie 290 reed door België, het filmde, op youtube zette... Daar zijn experts op gevonden en hij is zwaar gestraft.
Maargoed, lekkere track & tof filmpje!
OT: Klinkt wel echt als Phaseriffic/Rage remix... maar dat is zeker niet verkeerddjheadhunterz
Flying to Stuttgart. @autoblog http://t.co/QotbzAaF
En wat heeft flying to Stuttgart hier mee te maken?wrote:wrote:
Niet gehoord van die kerel die met z'n masseratie 290 reed door België, het filmde, op youtube zette... Daar zijn experts op gevonden en hij is zwaar gestraft.
Maargoed, lekkere track & tof filmpje!OT: Klinkt wel echt als Phaseriffic/Rage remix... maar dat is zeker niet verkeerddjheadhunterz
Doe eens op linkje klikken...wrote:En wat heeft flying to Stuttgart hier mee te maken?djheadhunterz
Die foto is overdag getrokken, dit is snachts gefilmd ...wrote:Ik denk dat "flying' sarcastisch is bedoeld omdat ie zo hard rijd
Gaap.. meneer rijdt ook wel eens terug.wrote:Die foto is overdag getrokken, dit is snachts gefilmd ...wrote:Ik denk dat "flying' sarcastisch is bedoeld omdat ie zo hard rijd
Ik denk het niet hoor......wrote:Ik denk dat "flying' sarcastisch is bedoeld omdat ie zo hard rijd
Ja, want jij denkt dat dit filmpje echt net voor reverze is opgenomen? Kan evegoed allemaal gemonteerd zijnwrote:Ahja want je rijd wel van Holland naar België langs Duitsland ...wrote:Nah, de shots van de kilometerteller kunnen ook in Duitsland gemaakt zijn.wrote:Kan 'ie z'n rijbewijs voor verliezen voor dit filmpje.
Lekkere plaat zeker, wel jammer dat de climax wat kort is. Hopelijk komt er in de release nog een tweede achteraan. Anders is het wat veel opbouw voor een korte climax.voor zover ik weet zijn er aan de grenzen van Holland ook geen autobahnen waar je ongelimiteerd mag rijden.
wrote:Vind er geen bal aan nog.
daar gaan we niet over nadenken johwrote:Kan 'ie z'n rijbewijs voor verliezen voor dit filmpje.