Heerlijk stuk muziek, Noisecontrollers blijven me verbazen met keer op keer lekkere nummertjes.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single
Jurgen Vries - The Theme (Noisecontrollers Remix) (SCANTRAXX119)
- Label
- Scantraxx
- Catalogue number
- SCANTRAXX119
Source: hardstyle-releases.com
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 4 days ago
Saai 
-
THardtraxxer
- 153 posts member since 2009
- last seen 1 day ago
En deze mag worden bijgewerkt naar SCANTRAXX 119

-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
wrote:Magistraal
Niet zo briljant als het origineel (
), desalniettemin toch een leuke remix!
-
THardtraxxer
- 385 posts member since 2011
- last seen Aug 2015
Meh. Maar dat heb ik een beetje bij alle NC releases in het afgelopen jaar. 
Vind de melodie wel lekker met die lange uithalen, maar in combinatie met dit soort hardstyle kicks vind ik het niet erg mooi. Dan zet ik indd liever het origineel op.
Jaa heerlijk 
was me niet opgevallen dat het iqon anthem dezelfde kicks heeft
was me niet opgevallen dat het iqon anthem dezelfde kicks heeft
Geweldige plaat! Sfeer is zo goed gedaan!
Lekker luisterplaatje voor thuis of in de auto!
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Ik vind deze toch wat minder van NC, en dat komt vooral door de kicks. Sowieso zijn de laatste platen op TOT na minder van ze. Niet meer van het hoge niveau So High/Pillars Of Creation in ieder geval imo.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Wat een bromkicks.
wat is dat trouwens voor leuks dat scantraxx geen official previews upload? amateuristische zooi. wel eerst de artwork + cat info vrijgeven maar geen preview 
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Doen ze wel, alleen meestal later... Dit is gewoon aangekondigd, preview volgt later. Check hun channelwrote:wat is dat trouwens voor leuks dat scantraxx geen official previews upload? amateuristische zooi. wel eerst de artwork + cat info vrijgeven maar geen preview
Alles is altijd 'later' bij scantraxx. fuck dat.wrote:Doen ze wel, alleen meestal later... Dit is gewoon aangekondigd, preview volgt later. Check hun channelwrote:wat is dat trouwens voor leuks dat scantraxx geen official previews upload? amateuristische zooi. wel eerst de artwork + cat info vrijgeven maar geen preview
Alles is altijd 'later' bij scantraxx. fuck dat.wrote:Doen ze wel, alleen meestal later... Dit is gewoon aangekondigd, preview volgt later. Check hun channelwrote:wat is dat trouwens voor leuks dat scantraxx geen official previews upload? amateuristische zooi. wel eerst de artwork + cat info vrijgeven maar geen preview
-
DHardtraxxer
- 150 posts member since 2011
- last seen Sep 2014
Heerlijk mainstream plaatje 
Heerlijke track, komt eigenlijk vooral door het geniale origineel. Krijg meters kippenvel wanneer ik die melodie hoor 
wrote:Meh. Maar dat heb ik een beetje bij alle NC releases in het afgelopen jaar.
toch had ik een kick verwacht met wat meer kracht
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Preview staat nu online.
-
QHardtraxxer
- 150 posts member since 2011
Release Date: 22 April 2013
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Weird, dat stond er eerst, maar had het aangepast omdat er onder de video 15 april staat.