+1000000000wrote:![]()
Minste Saifam-release sinds tijden!
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 2 tracks
Joshua Hiroshy - Shut Da Fuck Up / Endovene (Poll307?)
- Label
- Dance Pollution
- Catalogue number
- POLL 307
- 01Shut Da Fuck Up
- 02Endovene
Source: myspace.com
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
serieus?wrote:![]()
beste Saifam-release sinds tijden!
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Heerlijk deze 2 tracks. Lekker Italiaans en hard, daar houd ik van vooral endovene die vocal met die kick heerlijk 
wrote:Heerlijk deze 2 tracks. Lekker Italiaans en hard, daar houd ik van vooral endovene die vocal met die kick heerlijk
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
heb shut da fuck up al in een set gebruikt!! Tering wat een nummer
me 2! als die intro komt is het echtwrote:heb shut da fuck up al in een set gebruikt!! Tering wat een nummer
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Idd, alle 2 heel lekker:)
mijn voorkeur gaat uit naar endovene maar deze krijgt mijn stem bij tune of the week, dat weet ik nu al 
-
SHardtraxx Newbie
- 40 posts member since 2009
- last seen Aug 2010
zit er niet een klein foutje in Endovene? mijne skipt iig op een bepaald stukje heeel kort.
misschien kopen?wrote:zit er niet een klein foutje in Endovene? mijne skipt iig op een bepaald stukje heeel kort.
Klinkt allemaal heerlijk:D kan shut da fuck up nu ook heel goed waarderen!!
Die andere moet je leren luisteren denk ik, hoe vaker gehoord hoe beter, deze ga ik zeker nog vaak draaien. Vond Die Hiroshy hiervoor echt helemaal niks!!!wrote:endovene is zker lekker
dat is wel vaker met nummers na paar keer klinkt het vaak beter dus dat ga k maar is ff doen 
WAT! Vond je Showtime niks?! Shit dudewrote:Die andere moet je leren luisteren denk ik, hoe vaker gehoord hoe beter, deze ga ik zeker nog vaak draaien. Vond Die Hiroshy hiervoor echt helemaal niks!!!wrote:endovene is zker lekker
ik ken nu ook alleen maar endovene & shut da fuck up
had nog nooit van joshua hiroshy gehoord
had nog nooit van joshua hiroshy gehoord
Vond showtime helemaal nixwrote:WAT! Vond je Showtime niks?! Shit dudewrote:Die andere moet je leren luisteren denk ik, hoe vaker gehoord hoe beter, deze ga ik zeker nog vaak draaien. Vond Die Hiroshy hiervoor echt helemaal niks!!!wrote:endovene is zker lekker
doed, dat nummer was geniaalwrote: Vond showtime helemaal nix
Mid intro van deze nummers zijn best lekker (niet al te hard, maar toch hebben ze wel wat). Climaxes en break vind ik dan weer veel te blij
Naja daar houd ik wel van, heb het niet zo op het hele harde, kan het wel hore hoorwrote:doed, dat nummer was geniaalwrote: Vond showtime helemaal nix![]()
Mid intro van deze nummers zijn best lekker (niet al te hard, maar toch hebben ze wel wat). Climaxes en break vind ik dan weer veel te blij
-
SHardtraxx Newbie
- 40 posts member since 2009
- last seen Aug 2010
Blind kopen is nooit een optie.wrote:misschien kopen?wrote:zit er niet een klein foutje in Endovene? mijne skipt iig op een bepaald stukje heeel kort.
eerst passen, dan kopen.