Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single 2 tracks

Josh & Wesz - World At Peace (DWX-245)

Label
Dirty Workz
Catalogue number
DWX-245
Hardtraxxer
289 posts member since 2012
last seen May 2020
J&W jullie flikken het gewoon weer! :worship:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
MAN MAN MAN :bomb: :love:
H
Cruelty wrote:DEZE VIDEO IS PRIVE. DEZE VIDEO IS PRIVE. DEZE VIDEO IS PRIVE. DEZE VIDEO IS PRIVE. DEZE VIDEO IS PRIVE. DEZE VIDEO IS PRIVE. DEZE VIDEO IS PRIVE. DEZE VIDEO IS PRIVE. DEZE VIDEO IS PRIVE. DEZE VIDEO IS PRIVE. DEZE VIDEO IS PRIVE. DEZE VIDEO IS PRIVE. DEZE VIDEO IS PRIVE. DEZE VIDEO IS PRIVE. DEZE VIDEO IS PRIVE.
Hmmm dan heeft ie hem te vroeg online gegooid? Ik heb de video nog openstaan gelukkig haha. Kan er alleen verder niks mee, zit op mijn werk :(
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
http://www82.zippyshare.com/v/ZX4ZBFZe/file.html

27:13
Hardtraxxer
405 posts member since 2014
last seen Oct 2018
Wat is dit toch godverdomme lekker :yay:
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
View on SoundCloud

:worship:
Vind deze leuker dan Retrospect :P
Hardtraxxer
625 posts member since 2011
last seen Apr 2026
Lol, deze lijkt vet veel op t Defqon.1 anthem van Coone, alleem minder sterk. Klinkt wel leuk tho, beter dan wat er hedendaags word uitgebracht
P
Hardtraxx Veteran
5057 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Indd lijkt wel op defqon anthem van Coone. Hij is lekker, maar prefereer toch wel Retrospect
Hardtraxx Veteran
4808 posts member since 2014
last seen 1 day ago
ik wil meer van dit soort tracks :worship:
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Man als ik dit hoor krijg ik al gelijk kriebels voor de zomer :thumbsup:
Erg lekkere track, al blijft Retrospect voor mij toch beter, krijg daar meer kippenvel bij!!

Des al niet te min love it! :love: :thumbsup:
Hardtraxxer
136 posts member since 2013
last seen May 2017
Hij is trouwens nog niet helemaal lekker gemastered of ligt dat aan mij?

edit: lag aan de soundcloud xd
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Net als de vorige weer een lekker plaatje. Meer van dit a.u.b. ^^
Hardtraxxer
720 posts member since 2013
last seen Jun 2022
WTf, ze flikken het gewoon weer! :worship:
Hardtraxx Addict
1360 posts member since 2014
last seen Aug 2022
Ben niet zo weg van de mid, klinkt een beetje zeurderig. Kicks van Josh & Wesz zijn ook wel n's fijner geweest. Break en melo zijn wel erg fijn! :)
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Leuk plaatje, kicks zijn alleen niet helemaal mijn ding :$
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Wauw, ze hebben het toch echt nog steeds. weer een heerlijke plaat! :loving:
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Wederom een geweldige productie van deze mannen. Gaat voor mij niet over Retrospect heen, maar wat zijn dit soort platen toch heerlijk :worship: Ben toch echt benieuwd of/wanneer andere producers deze stijl ook weer eens oppakken, graag meer van dit! :)
K
God ver domme wat mooi weer dit :love:
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 14 days ago
Ontzettend vet weer!! :love:
Al moet ik ook zeggen dat net als velen ik Retrospect nog net iets vetter vind.
Hoe dan ook: meer van dit graag!
D
Hardtraxxer
105 posts member since 2014
last seen May 2016
MelodicArtDJ wrote:Lol, deze lijkt vet veel op t Defqon.1 anthem van Coone, alleem minder sterk. Klinkt wel leuk tho, beter dan wat er hedendaags word uitgebracht
Dit dus.

Kan iemand mij uitleggen waarom het anthem van coone minder goed werd ontvangen dan deze? Verder wel leuk plaatje hoor, op de kick na dan, vooral tijdens de climax.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 10 days ago
Hier is maar 1 smiley voor: :worship:

Heerlijke kicks en sfeer! Meer van dit!! (Ja dit zei ik ook al bij retrospect, gelukkig)
Hardtraxxer
514 posts member since 2015
last seen Apr 2018
duizendpoot wrote:
MelodicArtDJ wrote:Lol, deze lijkt vet veel op t Defqon.1 anthem van Coone, alleem minder sterk. Klinkt wel leuk tho, beter dan wat er hedendaags word uitgebracht
Dit dus.

Kan iemand mij uitleggen waarom het anthem van coone minder goed werd ontvangen dan deze? Verder wel leuk plaatje hoor, op de kick na dan, vooral tijdens de climax.
Tja dat is gewoon omdat Josh & Wesz hier meer gewaardeerd worden dan Coone.. Als je een nieuwe track luistert van een artiest die je leuk vindt kijk je er vanzelf iets positiever tegenaan dan wanneer diezelfde track van een artiest is die je niet zo tof vindt. Althans, dat heb ik zelf wel eens en ik denk dat ik daarin niet de enige ben.

That said, ik had t niet zo met Coone destijds maar toch vond ik Survival Of The Fittest een ontzettend vette plaat. Deze lijkt er erg op ja, toch is deze iets sfeervoller vind ik, super vette vocals en staat de synth me meer aan. Ik vind dit echt heer-lijk :drool:
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 10 days ago
duizendpoot wrote:
Dit dus.

Ik vind hem er totaal niet op lijken, qua sfeer. Tracks beoordeel je op het gevoel wat je bij een track krijgt, ik vind deze veel sterker dan cooone z'n anthem.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Eens met Kees, als niemand had gezegd dat hij het op survival of the fittest vond lijken, had ik er nooit aan gedacht. Ik vind deze track overigens op elk vlak beter.
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 7 minutes ago
Introkicks zijn minder dan die van Retrospect. Maar de rest is weer zo ontiegelijk gaaf. Die melodie (L)