J&W jullie flikken het gewoon weer! 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01World At Peace
- 02World At Peace (Radio Edit)
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
MAN MAN MAN

-
H
Hmmm dan heeft ie hem te vroeg online gegooid? Ik heb de video nog openstaan gelukkig haha. Kan er alleen verder niks mee, zit op mijn werkwrote:DEZE VIDEO IS PRIVE. DEZE VIDEO IS PRIVE. DEZE VIDEO IS PRIVE. DEZE VIDEO IS PRIVE. DEZE VIDEO IS PRIVE. DEZE VIDEO IS PRIVE. DEZE VIDEO IS PRIVE. DEZE VIDEO IS PRIVE. DEZE VIDEO IS PRIVE. DEZE VIDEO IS PRIVE. DEZE VIDEO IS PRIVE. DEZE VIDEO IS PRIVE. DEZE VIDEO IS PRIVE. DEZE VIDEO IS PRIVE. DEZE VIDEO IS PRIVE.
http://www82.zippyshare.com/v/ZX4ZBFZe/file.html
27:13
27:13
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Lol, deze lijkt vet veel op t Defqon.1 anthem van Coone, alleem minder sterk. Klinkt wel leuk tho, beter dan wat er hedendaags word uitgebracht
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 1 hour ago
Indd lijkt wel op defqon anthem van Coone. Hij is lekker, maar prefereer toch wel Retrospect
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Man als ik dit hoor krijg ik al gelijk kriebels voor de zomer
Erg lekkere track, al blijft Retrospect voor mij toch beter, krijg daar meer kippenvel bij!!
Des al niet te min love it!

Erg lekkere track, al blijft Retrospect voor mij toch beter, krijg daar meer kippenvel bij!!
Des al niet te min love it!
Hij is trouwens nog niet helemaal lekker gemastered of ligt dat aan mij?
edit: lag aan de soundcloud
edit: lag aan de soundcloud
Net als de vorige weer een lekker plaatje. Meer van dit a.u.b. 
Ben niet zo weg van de mid, klinkt een beetje zeurderig. Kicks van Josh & Wesz zijn ook wel n's fijner geweest. Break en melo zijn wel erg fijn! 
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Leuk plaatje, kicks zijn alleen niet helemaal mijn ding 
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Wauw, ze hebben het toch echt nog steeds. weer een heerlijke plaat! 
Wederom een geweldige productie van deze mannen. Gaat voor mij niet over Retrospect heen, maar wat zijn dit soort platen toch heerlijk
Ben toch echt benieuwd of/wanneer andere producers deze stijl ook weer eens oppakken, graag meer van dit! 
-
K
God ver domme wat mooi weer dit 
Ontzettend vet weer!!
Al moet ik ook zeggen dat net als velen ik Retrospect nog net iets vetter vind.
Hoe dan ook: meer van dit graag!
Al moet ik ook zeggen dat net als velen ik Retrospect nog net iets vetter vind.
Hoe dan ook: meer van dit graag!
-
DHardtraxxer
- 105 posts member since 2014
- last seen May 2016
Dit dus.wrote:Lol, deze lijkt vet veel op t Defqon.1 anthem van Coone, alleem minder sterk. Klinkt wel leuk tho, beter dan wat er hedendaags word uitgebracht
Kan iemand mij uitleggen waarom het anthem van coone minder goed werd ontvangen dan deze? Verder wel leuk plaatje hoor, op de kick na dan, vooral tijdens de climax.
Hier is maar 1 smiley voor: 
Heerlijke kicks en sfeer! Meer van dit!! (Ja dit zei ik ook al bij retrospect, gelukkig)
Heerlijke kicks en sfeer! Meer van dit!! (Ja dit zei ik ook al bij retrospect, gelukkig)
Tja dat is gewoon omdat Josh & Wesz hier meer gewaardeerd worden dan Coone.. Als je een nieuwe track luistert van een artiest die je leuk vindt kijk je er vanzelf iets positiever tegenaan dan wanneer diezelfde track van een artiest is die je niet zo tof vindt. Althans, dat heb ik zelf wel eens en ik denk dat ik daarin niet de enige ben.wrote:Dit dus.wrote:Lol, deze lijkt vet veel op t Defqon.1 anthem van Coone, alleem minder sterk. Klinkt wel leuk tho, beter dan wat er hedendaags word uitgebracht
Kan iemand mij uitleggen waarom het anthem van coone minder goed werd ontvangen dan deze? Verder wel leuk plaatje hoor, op de kick na dan, vooral tijdens de climax.
That said, ik had t niet zo met Coone destijds maar toch vond ik Survival Of The Fittest een ontzettend vette plaat. Deze lijkt er erg op ja, toch is deze iets sfeervoller vind ik, super vette vocals en staat de synth me meer aan. Ik vind dit echt heer-lijk
Ik vind hem er totaal niet op lijken, qua sfeer. Tracks beoordeel je op het gevoel wat je bij een track krijgt, ik vind deze veel sterker dan cooone z'n anthem.wrote:Dit dus.wrote:Lol, deze lijkt vet veel op t Defqon.1 anthem van Coone, alleem minder sterk. Klinkt wel leuk tho, beter dan wat er hedendaags word uitgebracht
Eens met Kees, als niemand had gezegd dat hij het op survival of the fittest vond lijken, had ik er nooit aan gedacht. Ik vind deze track overigens op elk vlak beter.