Last edited by Ricardo1991 on 10 Jul 2012 20:52, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Wauw 
Vet! Kick klinkt ook in orde zo op het eerst gehoor!
Zoooooo dan, dit is nou mijn voorbeeld van een SUPER dikke track. Lekker harde intro met simpele sounds maar veel drive, en dan die heerlijke opbouw naar die gigantisch mooie melodie!
Prachtig gewoon!
Wat een heerlijk nummer weer. Josh & Wesz doen het bij mij altijd goed 
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
wrote:Wat een heerlijk nummer weer. Josh & Wesz doen het bij mij altijd goed
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Vind ik totaal niet, misschien om dat de 3 beginnoten op dezelfde hoogte zitten, maar daarna gaat de melodie een hele andere kant op dan equipment..
-
J
Waar komt deze track vandaan?
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
synth lijkt er ook heel erg op. en ik vind deze kick eigenlijk niet goed passen bij deze synth/ melodie. Bij hun voorgaande tracks juist wel.wrote:Vind ik totaal niet, misschien om dat de 3 beginnoten op dezelfde hoogte zitten, maar daarna gaat de melodie een hele andere kant op dan equipment..
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Prachtige melodie, volle kicks goeie drive ... Hier wil ik wel meer van horen (Weten jullie zeker dat dit een J&W track is btw)
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
Gast luister is naar die kick.wrote:Prachtige melodie, volle kicks goeie drive ... Hier wil ik wel meer van horen (Weten jullie zeker dat dit een J&W track is btw)
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
dit is een typische J&W kickwrote:Ik vind de kicks een hoog Audioprophetfreq niveau hebben.
Komt waarschijnlijk door YouTube dat de melodie en kick zo klinken. Zal vast iets beter in elkaar overlopen in de release.wrote:Gast luister is naar die kick.wrote:Prachtige melodie, volle kicks goeie drive ... Hier wil ik wel meer van horen (Weten jullie zeker dat dit een J&W track is btw)
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
ik bedoel niet dat ik het slecht vind. Hij zegt weten jullie zeker dat dit J&W is waarop ik antwoord: luister is naar de kick.wrote:Komt waarschijnlijk door YouTube dat de melodie en kick zo klinken. Zal vast iets beter in elkaar overlopen in de release.wrote:Gast luister is naar die kick.wrote:Prachtige melodie, volle kicks goeie drive ... Hier wil ik wel meer van horen (Weten jullie zeker dat dit een J&W track is btw)
Ah, right, prima. Idd een Josh & Wesz kick.wrote:ik bedoel niet dat ik het slecht vind. Hij zegt weten jullie zeker dat dit J&W is waarop ik antwoord: luister is naar de kick.
-
A
Dan heb jij pure stront in je oren, ervaring komt met de jaren. Kom je nog wel achterwrote:Dat kan zo zijn, maar toch vind ik datwrote:dit is een typische J&W kickwrote:Ik vind de kicks een hoog Audioprophetfreq niveau hebben.
-
AHardtraxxer
- 101 posts member since 2011
- last seen Jun 2013
Kicks klinken zo wel goed! Intro, lekker eenvoudig maar goed. En melodie klinkt ook fijn. 
Die kick doet me inderdaad veel denken aan RTHM, wat me eigenlijk totaal niet bevalt. Dat was voor mij het perfecte voorbeeld hoe je een geweldige melodie totaal oninteressant kan maken met een verkeerde, niet passende, kick.
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
heerlijk gewoon! 
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Die kicks gaan de hele tijd Pwong, pwong pwong, echt heel vervelend. Je gaat steeds meer letten op de kick en de rest vervaagt haha. Verder is het een heerlijke track met veel drive en gevoel, dat is wel netjes 
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Josh & Wesz - Acquittal!