Eens. Geven zoveel drive mee die krengen.wrote:Heerlijk om weer zo'n mid intro / outro te horen!
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Ik ben nog niet zo lyrisch als de rest hier maar dit heeft mijn verwachting ruim overtroffen! Dikke plaat! 
Mid intro
Break is me iets te lang. Melodien zijn echt geweldig! Kicks mogen wel een stukkie meer op de voorgrond. Outro is ook weer fijn
Sounds zijn een mooie mix van 2007-2009 en nu.
Blij dat ze deze stijl weer produceren en hopelijk kunnen ze het nog een beetje verbeteren.
Blij dat ze deze stijl weer produceren en hopelijk kunnen ze het nog een beetje verbeteren.
Kwam er tegenwoordig maar meer van dit soort melodieuze hardstyle uit! Echt een ontzettend vette plaat 
GEWELDIG!
Ik hoop dat ze nu wel opgepakt worden door het grote publiek en de waardering krijgen die ze verdienen!

Ik hoop dat ze nu wel opgepakt worden door het grote publiek en de waardering krijgen die ze verdienen!
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Dikke schijf.
Vocals wat minder maar wat een melodie en drive. 
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Fuck. Dit is toch echt heerlijk!
Hetzelfde gevoel alsof je je oude liefde sinds 4 jaar weer ziet!
Hetzelfde gevoel alsof je je oude liefde sinds 4 jaar weer ziet!
-
S
Ik vind dit dus maar niks
Veel te oudbollig voor mij.
Last edited by SVB on 13 Feb 2015 10:12, edited 2 times in total.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Dan vraag ik me dus af wat jij echt mist in deze track.wrote:Ik vind dit dus maar niks :$
Idee en stijl van de plaat zijn zeker vet. Toch komt bij mij weer het grootste Josh & Wesz syndroom naar boven: de afwerking van de plaat. Het klinkt allemaal alsof er 35 lagen reverb overheen zitten. Wat een gegalm zeg. Klinkt totaal niet scherp dit. Jammer. Denk dat dit live erg tegenvalt. Zo voor thuis nog wel een lekker nummertje om op te zetten.
-
S
Nou die oude sounds zijn gewoon mijn ding niet, melodie is wel fijn maar op de manier waarop die door de sounds wordt ingevuld heb ik niks mee. Dus ja dan kan ik hier persoonlijk vrij weinig mee.wrote:Dan vraag ik me dus af wat jij echt mist in deze track.wrote:Ik vind dit dus maar niks :$
wrote:wrote:Nou die oude sounds zijn gewoon mijn ding niet, melodie is wel fijn maar op de manier waarop die door de sounds wordt ingevuld heb ik niks mee. Dus ja dan kan ik hier persoonlijk vrij weinig mee.wrote:Ik vind dit dus maar niks :$
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Heerlijk dit
Omdat er zo weinig van dit uitkomt lijkt het haast wel vernieuwend
Klinkt weer top dit 
Had het ook niet erg gevonden als ze de kick van Overdrive O of Lipservice Radio eronder hadden gegooid
Had het ook niet erg gevonden als ze de kick van Overdrive O of Lipservice Radio eronder hadden gegooid
Damn wat is deze track geweldig lekker zeg!! 
Echt 1000 keer beter dan die vorige drol van een Resurgence
Echt 1000 keer beter dan die vorige drol van een Resurgence
Zowaar eens een andere emotie in een mainstream track dan überblij.
Kicks zijn nog net zo slecht als dat ze vroeger waren bij J&W. Reverse is niet bijzonder maar geeft in ieder geval wel enige drive mee aan deze track.
-
SHardtraxxer
- 168 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Ik ben nieuwsgierig vanaf welk jaar je ongeveer naar hardstyle luistert?wrote:Nou die oude sounds zijn gewoon mijn ding niet, melodie is wel fijn maar op de manier waarop die door de sounds wordt ingevuld heb ik niks mee. Dus ja dan kan ik hier persoonlijk vrij weinig mee.wrote:Dan vraag ik me dus af wat jij echt mist in deze track.wrote:Ik vind dit dus maar niks :$
Sfeer, melodie, heerlijk
Geniale plaat en precies zoals ik euforische hs graag hoor.
Nog vroeg, maar dit word voor mij al snel de TOTY als er niet meer iets in deze trend uit komt.
Geniale plaat en precies zoals ik euforische hs graag hoor.
Nog vroeg, maar dit word voor mij al snel de TOTY als er niet meer iets in deze trend uit komt.
Voor mij nu al TOTY. Goed je best doen om dit te overtreffenwrote: Nog vroeg, maar dit word voor mij al snel de TOTY als er niet meer iets in deze trend uit komt.
Tempooo, driiive, lekkerrr! 
Ben benieuwd of de titel iets te maken heeft met het gebruik van hun oude sounds en of het iets betekent voor hun volgende nummers. Is dit nummer even terugkijken op hun oude stijl en gaan ze hierna verder met iets nieuwers?
Ben benieuwd of de titel iets te maken heeft met het gebruik van hun oude sounds en of het iets betekent voor hun volgende nummers. Is dit nummer even terugkijken op hun oude stijl en gaan ze hierna verder met iets nieuwers?
Typisch Josh & Wesz. Heerlijk dus. 
-
S
Vanaf 2010 meer hardstyle gaan luisteren en vanaf eind 2011/begin 2012 z'n beetje alle releases gaan volgen.wrote:Ik ben nieuwsgierig vanaf welk jaar je ongeveer naar hardstyle luistert?wrote:Nou die oude sounds zijn gewoon mijn ding niet, melodie is wel fijn maar op de manier waarop die door de sounds wordt ingevuld heb ik niks mee. Dus ja dan kan ik hier persoonlijk vrij weinig mee.wrote:Ik vind dit dus maar niks :$
Last edited by SVB on 13 Feb 2015 13:25, edited 1 time in total.
Je houdt niet van 'deze oude sounds' maar je bent vanaf 2010 meer hardstyle gaan luisteren (en luisterde daarvoor dus ook al). Naar wat voor hardstyle luisterde je toen dan?wrote: Vanaf 2010 meer hardstyle gaan luisteren en vanaf eind 2011/begin 2012 z'n beetje alle realesses gaan volgen.
-
S
Haha fack, autocorrectiewrote:Gaat 't ?wrote:realesses