Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single 2 tracks

Josh & Wesz - Resurgence (DWX211)

Label
Dirty Workz
Catalogue number
DWX211
  1. 01Resurgence (Extended Version)
  2. 02Resurgence (Radio Version)
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Josh & Wesz - Resurgence (DWX211)

Label: Dirty Workz
WEB release: 21/01/15

Tracks:
Josh & Wesz - Resurgence

Samples:
View on YouTube

Bron: YT

:( :cry:
Weet niet of dit hier hoort, aangezien dit onder "Hard Drop" valt.
Last edited by MYTZE on 07 Jan 2015 19:13, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
625 posts member since 2013
last seen 12 days ago
Wauw wat is dit een tegenvaller zeg... had zelf gehoopt op iets richting Dream Planet, maar dit... zo jammer.
K
Hier word ik echt oprecht droevig van :(
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Jezus. Waar is de geniale melodie? Waar zijn de jolig gebruikte pitchkicks? Waar is de energieke mid? Waar is überhaupt een climax? Waar zijn de vette vocals?

En is Hard Drop een bestaand/gevestigd iets? Of zitten we nog in de opstart fase daarvan?
Last edited by TiMOTHYb on 07 Jan 2015 19:15, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 23 days ago
Jammer, niet "typisch" J&W waar ik op hoopte.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Grootste tegenvaller sinds tijden en ook de eerste J&W plaat die ik niks aan vind.

Kicks als rebourne, anti als TNT :cry:
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 10 days ago
Kiloknaller wrote:Hier word ik echt oprecht droevig van :(
:cry:
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Jezus. Toen ik las nieuwe J&W track komt er aan kon ik niet wachten.. Man wat valt dit vies hard tegen.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Hele grote tegenvaller :cry:
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Waarom?? :'(
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Van geniale melodieën naar 13/12 drops. Dit zag ik niet aankomen. :cry:
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Vet :woot:
Hardtraxxer
458 posts member since 2013
last seen Oct 2016
Lenny wrote:Vet :woot:
Alleen jammer van de 150 BPM
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 11 hours ago
Josh & Wesz :cry: Een van de weinige waar ik nog goede hoop in had, maar ik haak direct af als ze ook dit stijltje achterna gaan.
Last edited by wootum on 07 Jan 2015 19:46, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
593 posts member since 2014
last seen Dec 2020
Wat een onzin dit. :cry:
S
Fijn plaatje, dat J&W meer de house kant op zouden gaan was mij al wel bekent. Het is natuurlijk niet dé J&W stijl maar het is gewoon een goede productie. Om hieruit meteen te concluderen dat J&W de commerciële kant op willen gaan laat ik nog even rusten, ik hoop dat ze iig nog fijne plaatjes als hun eerdere producties uit brengen. Producers mogen vind ik best wel een keer van hun pad afwijken.
Donateur
last seen Aug 2024
stefaneke wrote:Fijn plaatje, dat J&W meer de house kant op zouden gaan was mij al wel bekent. Het is natuurlijk niet dé J&W stijl maar het is gewoon een goede productie. Om hieruit meteen te concluderen dat J&W de commerciële kant op willen gaan laat ik nog even rusten, ik hoop dat ze iig nog fijne plaatjes als hun eerdere producties uit brengen. Producers mogen vind ik best wel een keer van hun pad afwijken.
Wat is hier precies goed aan dan? Ben niet zo thuis in dit Hard Drop gebeuren. Klinkt mij veelal hetzelfde.
Hardtraxxer
720 posts member since 2013
last seen Jun 2022
Die anti-climax beschrijft precies wat er van mijn verwachtingen terecht is gekomen :thumbdown:
Last edited by Japper28 on 07 Jan 2015 19:46, edited 1 time in total.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
wat een creativiteit
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 1 day ago
stefaneke wrote:Het is natuurlijk niet dé J&W stijl maar het is gewoon een goede productie.
Daar heb je gelijk in, maar dan nog vind ik het een 13/12 plaat. Wat nou als dit van de handen van TNT kwam? Had je het dan nog steeds een goede productie gevonden? Of je had je hier dan anders op gereageerd?
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Even huilen :cry:
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Lekker fris plaatje! Heeft inderdaad de zelfde stijl als TNT/Dr Rude, maar het klinkt hier allemaal iets zuiverder. Weet niet goed hoe ik moet omschrijven.

Qua mainstream is mijn hoop dan vanaf nu volledig op Atmozfears, die als een van de weinige artiesten nog de muziek maakt die mij interesseert.
Donateur
last seen Aug 2024
iMark wrote: Qua mainstream is mijn hoop dan vanaf nu volledig op Atmozfears, die als een van de weinige artiesten nog de muziek maakt die mij interesseert.
En Bass Modulators? Of NC?
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
iMark wrote: Qua mainstream is mijn hoop dan vanaf nu volledig op Atmozfears, die als een van de weinige artiesten nog de muziek maakt die mij interesseert.
:yes:
K
Hardtraxxer
334 posts member since 2014
last seen 6 hours ago
Teleurstelling van het jaar.

Hoe ver zal het komen met Harddrop of hoe men dit ook willen labelen, het moet toch zijn dat het aanslaat want anders zouden ze dit niet blijven maken/promoten(USA?)? Ik ben helemaal niet tegen verandering en ik ga ook niet zeggen dat het allemaal beter was vroeger, maar ik vind Hardstyle/House/Drop totaal geen verrijking voor de scene. Producers proberen waarschijnlijk met iets nieuws/creatief te komen maar ik vrees dat ze enkel het omgekeerde aan het bereiken zijn..

Het beste van het verhaal is dat ik wel fan ben van de 128-130 bpm house, maar dit gewoon bagger vindt door de snelheid.

Ach, ik denk gewoon dat het mijn ding niet is.