Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 57 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS EP 3 tracks

Josh & Wesz - Oblivion/Rauwe Brok/Let's get dirty (HC021)

Label
HardCopy(021)
Catalogue number
HC021
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Typisch geval van: :bomb:
Last edited by Parvuz on 15 Oct 2010 21:05, edited 1 time in total.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
:bomb:
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
waarom stellen deze jongens + low-e mij nooit teleur

3 × :bomb:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Khadber wrote:
jeff wrote:Even een vraagje, de track Rubdown wat is er met die plaat gebeurt, doen ze daar nog wat mee in de tookomst
misschien een free release???
Dat weet helemaal niemand. Had hem eigenljik toen bij die grote J&W release met oa Lip Service Radio verwacht. Blijkbaar komt hij niet. Zonde, want ik vind het ook een leuke track!

Misschien kun je contact met J&W opnemen!
Misschien ooit een Free Release?
Wss zijn ze zelf niet tevreden over die track geweest.
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
A-Lusion had hem toch gedraaid op Qlimax 2009?
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Klopt.
Die heeft toen wel meer dingen gedraaid die nooit zijn uitgekomen :P
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
dawasiknie wrote:Klopt.
Die heeft toen wel meer dingen gedraaid die nooit zijn uitgekomen :P
Denk dat het meer ligt aan de vocals.. (Correct me if I'm wrong).

In ieder geval: voor die track moet je bij hen wezen. Ontopic hier.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Let's Get Dirty
:worship: :worship: :worship:
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Let's Get Dirty...echt lekkere track :worship:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Gangsterdwerg wrote:
Lyst wrote:
Gangsterdwerg wrote: Maar er zit een lekker brommetje in en hij bounct echt lekker vind ik.
In de kick of in de bass(tail)?
Weet ik veel, Ik ben geen producer. Ik beoordeel een kick en bass als 1 geheel. Het klinkt lekker of het klinkt niet lekker. In dit geval klinkt het wat mij betreft lekker. Ik snap ook niet dat nummers afgekraakt worden omdat ze tok-kicks zouden hebben (hhz, crypsis). Dan is het van: ja het klinkt wel lekker maar het is hardkick10. Boeit mij geen flikkerrrr
:P Dat geheel heet de kick, en bestaat uit een punch (in dit geval de clap) en een tail. Mijn punt is dat ik allereerst zoiets niet mooi vind en ten tweede dat ik een clap met bass eronder geen kick kan noemen, meer een mislukte poging tot. En dat het tok-kicks heeft, dan zeggen die mensen niet, het klinkt wel lekker, die mensen zeggen :sick: , want volgens hen (en mij) klinken die tok kicks helemaal nergens naar. En als men het over hardkick10 heeft, een voorbeeld van een tok-kick, dan bedoelt men dat ze gewoon samples gebruikt hebben. Met samples een track maken is een kwestie van knippen en plakken, misschien wat layeren. Maar het schijnt dat het heel normaal is om een kick te maken uit verschillende samples. Iets met complexere structuur enzo, ik vind de oudere kicks in ieder geval veel meer samenhangend.
B
Hardtraxxer
78 posts member since 2009
last seen Dec 2010
Let's get dirty... :drool: wat een kneiter van een plaat
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2008
last seen Nov 2021
:yay: kom maar op Oblivion & Let's Get Dirty :love:
B
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Jul 2019
Wesz wrote::yay: kom maar op Oblivion & Let's Get Dirty :love:
+1 :thumbsup:
Donateur
2718 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
Lekkere release! J/W +1 :yes:
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
nice deze release...kga hem ff kopen:P
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Woooooeww Rauwe Brok!
Hardtraxx Addict
1987 posts member since 2008
last seen Mar 2011
Oblivion: Wel aardige intro, niet heel bijzonder, wel lekker energiek. 2e deel is niet aan mij besteed. Piano break, tsja, gelukkig duurt het niet lang. De melodie is helaas geen reet aan. 6/10
Rauwe Brok: Niet mijn ding, ik houd van hard, maar niet van dit :') 3/10
Let's Get Dirty: Moet ik in betere kwaliteit horen, klinkt niet slecht
Hardtraxxer
517 posts member since 2010
last seen May 2017
Lyst wrote:
Gangsterdwerg wrote:
Lyst wrote: Weet ik veel, Ik ben geen producer. Ik beoordeel een kick en bass als 1 geheel. Het klinkt lekker of het klinkt niet lekker. In dit geval klinkt het wat mij betreft lekker. Ik snap ook niet dat nummers afgekraakt worden omdat ze tok-kicks zouden hebben (hhz, crypsis). Dan is het van: ja het klinkt wel lekker maar het is hardkick10. Boeit mij geen flikkerrrr
:P Dat geheel heet de kick, en bestaat uit een punch (in dit geval de clap) en een tail. Mijn punt is dat ik allereerst zoiets niet mooi vind en ten tweede dat ik een clap met bass eronder geen kick kan noemen, meer een mislukte poging tot. En dat het tok-kicks heeft, dan zeggen die mensen niet, het klinkt wel lekker, die mensen zeggen :sick: , want volgens hen (en mij) klinken die tok kicks helemaal nergens naar. En als men het over hardkick10 heeft, een voorbeeld van een tok-kick, dan bedoelt men dat ze gewoon samples gebruikt hebben. Met samples een track maken is een kwestie van knippen en plakken, misschien wat layeren. Maar het schijnt dat het heel normaal is om een kick te maken uit verschillende samples. Iets met complexere structuur enzo, ik vind de oudere kicks in ieder geval veel meer samenhangend.
Vraag mij af of je dan ook die 2009 remix van The Prophecy gehoord hebt zonder kicks... Die klappen machtig hard en heb ik nog niet vaak beter gehoord(er is in mijn ogen maar 1 die ze overtreft: Greenhouse rond 4:00(in de climax dus))
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Een voorbeeld noemen van 1 kick tegenover de overgrote meerderheid die zuigt gaat de discussie met Lyst niet winnen :P
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
The prophecy (2009 remix) heeft ook zulke metalkicks, wat een afbraak van het origineel is dat zeg :thumbdown: :sick:
En die kicks in de climax van greenhouse zijn de enige die de track afbreuk doen lol, voor de rest is dat een ontzettend goede plaat.
Last edited by Lyst on 18 Oct 2010 09:41, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ik wacht even op DT versies, die moeten deze week komen toch?
Hardtraxxer
154 posts member since 2010
last seen Jan 2012
Rauwe Brok! :drool: zeer vette release van Josh & Wesz!
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
PNXRMX wrote:Een voorbeeld noemen van 1 kick tegenover de overgrote meerderheid die zuigt gaat de discussie met Lyst niet winnen :P
Dat heeft niks met de kicks te maken maar meer met de vooringenomen instelling van dhr Lyst die toch alles wat nu gemaakt wordt bij voorbaat kut vindt en hier op dit forum alleen maar zit te zeiken.
S
Gangsterdwerg wrote:
PNXRMX wrote:Een voorbeeld noemen van 1 kick tegenover de overgrote meerderheid die zuigt gaat de discussie met Lyst niet winnen :P
Dat heeft niks met de kicks te maken maar meer met de vooringenomen instelling van dhr Lyst die toch alles wat nu gemaakt wordt bij voorbaat kut vindt en hier op dit forum alleen maar zit te zeiken.
xd