wrote:hij mag nu eindelijk wel eens gaan komen hoor...
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
S
wrote:hij mag nu eindelijk wel eens gaan komen hoor...
wrote:wrote:hij mag nu eindelijk wel eens gaan komen hoor...
dan kan ik niet achter blijven natuurlijk
word iig wel tijd, maar we zijn het gewend bij hard copy
Niet zo zeuren. Heb geduld. Bij Hardcopy duurt het gewoon even. Je kan zitten wachten en iedere dag afknappen, je kunt ook gewoon even geduld hebben en aangenaam verrast zijn als ie er is.wrote:Wordt tijd? Dit is gewoon triest.
'T is toch gewoon bout dat het zo lang duurt. Ik snap dat echt niet, wat houdt ze tegen om hem niet meteen erop te gooien 
Weet ik veel, mail ze ofzo. Ik kan me er eigenlijk totaal niet druk om maken, ook al zou ik deze dan meteen kopen (-Overdrive O).wrote:'T is toch gewoon bout dat het zo lang duurt. Ik snap dat echt niet, wat houdt ze tegen om hem niet meteen erop te gooien
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
I've lost you koop ik iig niet meer, heb m nu te vaak gehoord en vind m een beetje vervelend worden, overdrive o kocht ik per definitie al niet, maar die andere 2 maken nog een kans...
Hardcopy zal hier wel inkomsten mislopen, vandaar dat het een beetje raar is.wrote:Niet zo zeuren. Heb geduld. Bij Hardcopy duurt het gewoon even. Je kan zitten wachten en iedere dag afknappen, je kunt ook gewoon even geduld hebben en aangenaam verrast zijn als ie er is.wrote:Wordt tijd? Dit is gewoon triest.
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Ja idd, maar neem aan dat er ook een rede voor is dat het zo lang duurt. en neem ook aan dat ze dat anders zelf ook wel in de gaten hebben (tenminste, dat mag ik hopen haha)wrote:Hardcopy zal hier wel inkomsten mislopen, vandaar dat het een beetje raar is.wrote:Niet zo zeuren. Heb geduld. Bij Hardcopy duurt het gewoon even. Je kan zitten wachten en iedere dag afknappen, je kunt ook gewoon even geduld hebben en aangenaam verrast zijn als ie er is.wrote:Wordt tijd? Dit is gewoon triest.
Luister hem dan gewoon niet tussendoor! Pfffff! Rare mensen!wrote:I've lost you koop ik iig niet meer, heb m nu te vaak gehoord en vind m een beetje vervelend worden, overdrive o kocht ik per definitie al niet, maar die andere 2 maken nog een kans...
Ik vind attaum green wel een lekker nummer maar ben niet zon super fan van josh en wesh 
Ja echt heel raar als je een nummer luistert die je goed vindt.wrote:Luister hem dan gewoon niet tussendoor! Pfffff! Rare mensen!wrote:I've lost you koop ik iig niet meer, heb m nu te vaak gehoord en vind m een beetje vervelend worden, overdrive o kocht ik per definitie al niet, maar die andere 2 maken nog een kans...
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
ik dacht hij komt begin maart of halverwege maart uit en op black heb ik m nog een keer gehoord, maar nu begint ie te vervelen en de laatste tijd heb ik m amper nog geluisterd...wrote:Luister hem dan gewoon niet tussendoor! Pfffff! Rare mensen!wrote:I've lost you koop ik iig niet meer, heb m nu te vaak gehoord en vind m een beetje vervelend worden, overdrive o kocht ik per definitie al niet, maar die andere 2 maken nog een kans...
Dan moet je ook niet zeiken dat je hem straks niet meer leuk vind als die uit is gekomen!wrote:Ja echt heel raar als je een nummer luistert die je goed vindt.wrote:Luister hem dan gewoon niet tussendoor! Pfffff! Rare mensen!wrote:I've lost you koop ik iig niet meer, heb m nu te vaak gehoord en vind m een beetje vervelend worden, overdrive o kocht ik per definitie al niet, maar die andere 2 maken nog een kans...
Liggen ze te slapen bij Hardcopy?
Het is blijkbaar wel erg ingewikkeld om een paar tracks te uploaden..
Het is blijkbaar wel erg ingewikkeld om een paar tracks te uploaden..
Zijn er ook nog andere reacties behalve gezeik dat het zo lang duurt?
neewrote:Zijn er ook nog andere reacties behalve gezeik dat het zo lang duurt?
Houd dan je mond...wrote:neewrote:Zijn er ook nog andere reacties behalve gezeik dat het zo lang duurt?
:') Voor jou mag het dan 'gezeik' zijn, wil niet zeggen dat het voor een ander ook zo is...wrote:Houd dan je mond...wrote:neewrote:Zijn er ook nog andere reacties behalve gezeik dat het zo lang duurt?
En als je geen zin hebt in al die reacties, dan open je dit topic toch gewoon niet meer
Of het gezeik is of niet kan je over discussieren. Maar dat er nou al 100x gevraagd is in alle varianten wanneer die komt is wel een feit.wrote: :') Voor jou mag het dan 'gezeik' zijn, wil niet zeggen dat het voor een ander ook zo is...
En als je geen zin hebt in al die reacties, dan open je dit topic toch gewoon niet meer
Beetje overbodig dus...
Vind je ook dat de WEB's zo lang duren.wrote:Of het gezeik is of niet kan je over discussieren. Maar dat er nou al 100x gevraagd is in alle varianten wanneer die komt is wel een feit.wrote: :') Voor jou mag het dan 'gezeik' zijn, wil niet zeggen dat het voor een ander ook zo is...
Beetje overbodig dus...