Noisecontrollers zou ik in dat lijstje liever vervangen door Crypsis. Zany en The Beholder (samen en apart) zou ik ook wel onder hard rekenen.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Crypsis is sowieso hard. Komt ook omdat hij uit de hardcore scene komt. Net als die andere gast van Lellebel. Ben de naam ff kwijt.
chain reactionwrote:Crypsis is sowieso hard. Komt ook omdat hij uit de hardcore scene komt. Net als die andere gast van Lellebel. Ben de naam ff kwijt.
-
PHardtraxxer
- 174 posts member since 2009
- last seen Jul 2012
waar blijftie nou 
Staat al in de bestelling bij de lokale platen shop, dus kan niet wachten:)
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Wil de WEB release 
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
zal komende maandag wel komen, dat zou tenminste logisch zijn, 2 weken na de vinyl...wrote:Wil de WEB release
-
PHardtraxxer
- 174 posts member since 2009
- last seen Jul 2012
damn man die Autumn Green is zo goed
! schiet maar op webbie! 
-
S
Synchronise, with the fallen leaf...
Moet ik meer zeggen?
Moet ik meer zeggen?
Vinyl ja, webje niet. Webje van 014 moet nog komen natuurlijk.wrote:Is de WEB er inmiddels al?
Hardcopy is volgens mij heel vaak laat met web releases. 
Beetje irritant, ik heb de vinyl wel, maar wil 'm ook op mn pc/mp3 speler kunnen luisteren. Anders schieten die gasten ns op met rippen 
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
dat duurt ook al een eeuwigheid met dat webje van fire in the place, dat ze er maar eens wat tempo achter zetten bij Hardcopy!wrote:Vinyl ja, webje niet. Webje van 014 moet nog komen natuurlijk.wrote:Is de WEB er inmiddels al?
Ik word echt schijt ziek van dat wachten op die webjes.. Ook bij Fusion, duurt altijd veel te lang!!
Bij Fusion zit er wel een vast ritme in (Kweet niet hoe ik et anders moet zeggen
) dat 2 weken na de vinyl de web uitkomt en dat vind ik wel fijn.
Bij Hardcopy duurt dat veel te lang en ik wacht inderdaad ook nog op die WEB van Deepack.
Bij Hardcopy duurt dat veel te lang en ik wacht inderdaad ook nog op die WEB van Deepack.
het duurt echt TE lang:O
maar wat een heldentracks

maar wat een heldentracks
+1wrote:het duurt echt TE lang:O![]()
maar wat een heldentracks![]()
zelde als met like thiz... Nummer zijn al totaal niet meer "hot" als ze uitkomen... Beetje zonde... snap nooit waarom t zo lang moet duren... 
+1wrote:zelde als met like thiz... Nummer zijn al totaal niet meer "hot" als ze uitkomen... Beetje zonde... snap nooit waarom t zo lang moet duren...
hetzelfde met jdx - live the moment
in het begin had ik zoiets van
en nu hij EINDELIJK uit is,heb ik meer iets van
Jaa maar live the moment hoorde je pas voor t eerst op qlimax. Binnen half jaar is de release. Bij de vorige josh & wesz duurde de release bijna 1.5 jaar ofzo. Nu zit er ook niet echt veel schot in de zaak.... 
Na das waar dat ie op qlimaxvoor het eerst was
en like thiz duurde ook al Gods lang
achja
we moeten er maar mee leren leven denk
en like thiz duurde ook al Gods lang
achja
we moeten er maar mee leren leven denk
Hij zou vandaag moeten komen dan toch... 
is ie inmiddels al uit op WEB?
of moet zelfs Vinyl nog uitkomen?
of moet zelfs Vinyl nog uitkomen?