Aardige release. Vind hem in ieder geval leuker dan G-Force.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- DSTRCTNYouTube
- RTHMYouTube
-
A
Allebei erg sterk, mooie melodie in RTHMN, en een lekkere "anti"/intro in DSTRCTN
wrote:Die anti in RTHM is echt wel vet.
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
wrijf het hem nog maar harder inwrote:Die anti in RTHM is echt wel vet.
DSTRCTN klinkt wel vet en RTHM gaat wel
Geniale release, zoals altijd bij J&W (vind ik dan)! 
DSTRCTN klinkt wel aardig maar mijn voorkeur gaat naar RTHM, originele track met een heerlijke melodie 
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Release 22-12-2011
JoshWesz Josh & Wesz
JoshWesz Josh & Wesz
3 days left... ;-)
-
IHardtraxxer
- 253 posts member since 2008
- last seen Jan 2026
Erg ondergewaardeerde artiesten! Altijd dikke kwaliteit spul wat deze gasten uitbrengen, vanaf Like Thizz altijd wel fan van ze gebleven.
Euphorische tracks vaak gecombineerd met uitstekende kicks, niet te slap en niet te hoog gepitcht. En altijd dikke sounds in opbouw met een waanzinnige drive.
Hoop dat ze weer is voor wat grote feesten geboekt worden, ook altijd erg fijne sets!
Euphorische tracks vaak gecombineerd met uitstekende kicks, niet te slap en niet te hoog gepitcht. En altijd dikke sounds in opbouw met een waanzinnige drive.
Hoop dat ze weer is voor wat grote feesten geboekt worden, ook altijd erg fijne sets!
Helemaal mee eens!wrote:Erg ondergewaardeerde artiesten! Altijd dikke kwaliteit spul wat deze gasten uitbrengen, vanaf Like Thizz altijd wel fan van ze gebleven.
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
2 geweldige tracks echt
alles klopt eraan. 
-
PHardtraxxer
- 155 posts member since 2009
- last seen Jan 2018
Wederom een heerlijke J&W release, voorkeur gaat uit naar RTHM! 
Vandaaaaaag deze wereld-release
Wat een ge-wel-dige plaat is DSTRCTN
en hoe heerlijk zweverig is RTHM
Wat een ge-wel-dige plaat is DSTRCTN
en hoe heerlijk zweverig is RTHM
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
yeah eindelijk!!!! 
De released versie van RTHM is nog beter dan de trailer laat blijken 
-
VHardtraxxer
- 391 posts member since 2010
- last seen 18 hours ago
Die deurbel in DSTRCTN is echt vet! RTHM is echt een heeeeeerlijk plaatje! Lekker euforisch!
Ben ik dan serieus de enige die de tracks geweldig vind maar de kicks dramatisch slecht?
Kom op zeg, DIT zijn pas kicks die he-le-maal nergens op lijken...
Hun oude kicks uit bezoekuur of autumn green, die waren goed. Dit is IN MIJN MENING echt beroerd..
Hun oude kicks uit bezoekuur of autumn green, die waren goed. Dit is IN MIJN MENING echt beroerd..
Kicks klonken hier tijdens het draaien wel prima eigenlijk, tenminste dat vond ikwrote:Ben ik dan serieus de enige die de tracks geweldig vind maar de kicks dramatisch slecht?
DSTRCTN vind ik het lekkerste nummer van de 2 iig.
Lekkere nummertjes, volgende week maar 's halen 
Je zegt het toch zelf al: IN MIJN MENINGwrote:Ben ik dan serieus de enige die de tracks geweldig vind maar de kicks dramatisch slecht?
Ik vind de kicks van Autumn Green namelijk slechter dan deze. Zoiets heet smaak
Dat kan.wrote:Ben ik dan serieus de enige die de tracks geweldig vind maar de kicks dramatisch slecht?
Ik doe dat maar even met nadruk want anders krijg ik weer allemaal geflame maar ik denk dat het inderdaad gewoon smaak is.wrote:Je zegt het toch zelf al: IN MIJN MENINGwrote:Ben ik dan serieus de enige die de tracks geweldig vind maar de kicks dramatisch slecht?
Ik vind de kicks van Autumn Green namelijk slechter dan deze. Zoiets heet smaak
Wel grappig als ik zeg dat een track met pitchkicks die niemand goed vindt in mijn oren echt geweldig is dat iedereen dan vrolijk gaat zitten flamen over mijn smaak
Je moet in zo'n geval de rest maar als communicatief en sociaal minderwaardig beschouwen, scheelt een hoop frustratie.wrote:Ik doe dat maar even met nadruk want anders krijg ik weer allemaal geflame maar ik denk dat het inderdaad gewoon smaak is.
Wel grappig als ik zeg dat een track met pitchkicks die niemand goed vindt in mijn oren echt geweldig is dat iedereen dan vrolijk gaat zitten flamen over mijn smaak
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Fijne platen hoor!! Allebei de nummertjes zijn echt lekker sterk