Last edited by TheSoundOfHardstylez on 28 Dec 2012 17:20, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Zet wel even een link tussen de tags 
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Héérlijke plaat! Vind niet dat Josh & Wesz de credits krijgen die ze verdienen, zij zijn toch wel een van de beste mainstream producers op het moment naar mijn mening.
-
WHardtraxxer
- 308 posts member since 2012
- last seen Nov 2013
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Heel erg lekker. 
Zo dan! Wat een fijne plaat zeg! Precies zoals de titel zegt: dromerig.
Tijdje niets van gehoord zeg. Mooie terugkomer. Supersounds, leuke midintro, beetje standaard climax, maar wel o zo lekker.
-
I
Geen slecht nummer, maar ik zie graag weer een wat hardere track van ze! Met een dikke anticlimax bijvoorbeeld 
intro klinkt lekker wat steviger met daarna een heerlijke dromigere climax
ja weer een geslaagt plaatje van J&W
ja weer een geslaagt plaatje van J&W
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
wrote:Ja weer een geslaagt plaatje van J&W
Heerlijke sfeervolle plaat weer van ze! Blijven me altijd positief verassen. Die hoogste pitch in de climax is jammer en niet nodig.
Josh & Wesz zijn weer goed bezig. Kicks en melodie klinken lekker. 
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
wrote:Josh & Wesz zijn weer goed bezig. Kicks en melodie klinken lekker.
-
THardtraxxer
- 258 posts member since 2010
- last seen Nov 2018
klinkt weer lekker 
Klinkt zeer goed, kicks gelukkig niet te veel op de voorgrond zoals bij hun vorige release 
Josh & Wesz zijn samen met Scope DJ jammergenoeg ondergewaardeerd. Weer een heerlijke plaat
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 12 days ago
Leuk plaatje dit, doet me qua sfeer denken aan Autumn Green. Vind deze wel een stuk minder dan Autumn Green, maar dit is voor mij toch wel een van de betere mainstream plaatjes van 't moment.
Altijd blij als Josh & Wesz in de nieuwe tracks staan. Deze niet uitgezonderd. Lekkere euforische plaat.
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Heerlijke track weer van J&W , ook een verbeterde kick zo te horen.
Ditwrote:Josh & Wesz zijn samen met Scope DJ jammergenoeg ondergewaardeerd. Weer een heerlijke plaat
-
J
Na een paar x ernaar geluisterd te hebben toch wel een lekker plaatje gaan vinden, alleen de Intro komt verrekkes bekend voor maar weet niet waarvan.
Toulouse (heady remix)?wrote:Na een paar x ernaar geluisterd te hebben toch wel een lekker plaatje gaan vinden, alleen de Intro komt verrekkes bekend voor maar weet niet waarvan.
-
J
Ja die ja.wrote:Toulouse (heady remix)?wrote:Na een paar x ernaar geluisterd te hebben toch wel een lekker plaatje gaan vinden, alleen de Intro komt verrekkes bekend voor maar weet niet waarvan.
-
A
Josh & Wesz