Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Single

Josh & Wesz - Beyond The Stars (DWX1629)

Label
Dirty Workz
Catalogue number
DWX1629
M
Hardtraxx Veteran
14191 posts member since 2013
Josh & Wesz - Beyond The Stars (DWX1629)

Label: Dirty Workz
WEB release: 17/04/2024

Tracks:
Josh & Wesz - Beyond The Stars

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 18 days ago
Zo, dit klinkt al veel beter dan die laatste release (Just A Dream) want wat een tegenvaller was dat.
T
Hardtraxxer
538 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Pohh dit klink veelbelovend.. ben benieuwd naar de kicks.. :whistle:
Hardtraxxer
477 posts member since 2016
:woot: :love: :drool:

Ok let's goo!
Hardtraxxer
57 posts member since 2024
Deze is best oke
Hardtraxxer
227 posts member since 2020
last seen Jul 2026
klinkt al heel chill ^^ ik ben benieuwd naar de release
Hardtraxx Elite
2982 posts member since 2011
last seen 14 hours ago
Revolting Against wrote:Zo, dit klinkt al veel beter dan die laatste release (Just A Dream) want wat een tegenvaller was dat.
Vond die plaat ook heel dik, maar deze klinkt nog beter
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
Dit klinkt heel veelbelovend. Hopelijk goeie kicks!
Hardtraxxer
227 posts member since 2020
last seen Jul 2026
View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 20 days ago
De melodie doet mij onwijs denken aan een andere plaat van ze maar kom er ff niet op

Edit: Niet hun natuurlijk maar dit is toch 80% Davide Sonar - Natural?
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 11 days ago
ErikZ wrote:De melodie doet mij onwijs denken aan een andere plaat van ze maar kom er ff niet op

Edit: Niet hun natuurlijk maar dit is toch 80% Davide Sonar - Natural?
Snap ergens wat je bedoelt maar zit in zo een ander jasje dat ik hem niet hoor tenzij ik heel erg mijn best doe.

Vind het trouwens een lekker plaatje maar geen wow melodie ofzo zoals veel platen van hen dat wel hebben.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Ik vind hem leuk :). Had echter nog wel een synth laag bovenop gemogen van mij die hem wat euforischer maakt (als variatie).
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Prima plaatje, en eens met wat Roman zegt.

Verder weet ik niet of dat aan soundcloud ligt, maar er zit een soort van continue ruis over de plaat heen die vooral aanwezig bij de climaxen met de melodie.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Broken Balance wrote: Verder weet ik niet of dat aan soundcloud ligt, maar er zit een soort van continue ruis over de plaat heen die vooral aanwezig bij de climaxen met de melodie.
Volgens mij gebeurt dat wel vaker bij Josh & Wesz, als je bijvoorbeeld een plaat als RTHM erbij pakt lijk ik dat ook te horen. Ruis om de plaat meer te vullen?

Verder wel een geinige plaat. blijkbaar willen ze graag weer nieuwe platen maken :). Gun ze graag een non-classics boeking, benieuwd wat ze daar van zouden maken.
Hardtraxx Veteran
4808 posts member since 2014
last seen 16 hours ago
nee die ruis is er met de HQ ook. als in 24 bit 44 khz uit Qobuz. klinkt echt belabberd
Hardtraxx Newbie
22 posts member since 2023
last seen 14 days ago
Broken Balance wrote:Prima plaatje, en eens met wat Roman zegt.

Verder weet ik niet of dat aan soundcloud ligt, maar er zit een soort van continue ruis over de plaat heen die vooral aanwezig bij de climaxen met de melodie.
Volgens mij heb ik ooit eens gelezen dat er inderdaad vaak een soort "white noise" in de synth erbij zit (weet de technische benaming even niet).

RTHM en Remeant hebben het ook en in World at Peace hoor je het ook heel goed. Ik vind het zelf niet storend maar kan me voorstellen dat anderen dit wel hebben.

De link naar Natural heeft denk ik puur met de synth zelf te maken en niet zozeer met de melodie want die vind ik er persoonlijk niet op lijken.

Verder; topplaatje! Na het mindere Just a Dream nu weer een echte J&W track :loving:

Edit: Nog niet op Spotify trouwens?
J
Hardtraxxer
193 posts member since 2015
last seen 8 days ago
Volgens mij ligt die ruis toch echt aan Sound cloud's belabberde compressie. Klinkt op Amazon Music gewoon goed
Hardtraxxer
477 posts member since 2016
Jeffreylp wrote:nee die ruis is er met de HQ ook. als in 24 bit 44 khz uit Qobuz. klinkt echt belabberd
Op Apple Music idd ook heel slechte kwaliteit, helaas!
Namelijk wel een goed plaatje verder
Hardtraxx Veteran
3483 posts member since 2017
last seen 14 hours ago
Herfstgroen wrote:
Broken Balance wrote:Prima plaatje, en eens met wat Roman zegt.

Volgens mij heb ik ooit eens gelezen dat er inderdaad vaak een soort "white noise" in de synth erbij zit (weet de technische benaming even niet).

RTHM en Remeant hebben het ook en in World at Peace hoor je het ook heel goed. Ik vind het zelf niet storend maar kan me voorstellen dat anderen dit wel hebben.
Dit is inderdaad gewoon hoe Josh & Wesz hun platen graag lijken af te mixen.

Dat white noise hebben andere nummers ook, maar als alles mooi in balans is valt dat niet echt op. Goed voorbeeld = DBSTF.
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Mij deed ie heel erg denken aan live the moment
Hardtraxx Veteran
14323 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Ze lijken van hun traditie af gestapt te zijn :P dat de kick 1 beat later begint dan de melodie
Ansicht geen verkeerde plaat, wel fijn dat het wel weer een Josh & Wesz stijltje is. Die vond ik in hun vorige release echt verloren gegaan.

Moet hem nog wat vaker luisteren maar het begin is er zeker :D
M
Hardtraxx Veteran
14191 posts member since 2013
Wel een leuk plaatje :)
A
Hardtraxxer
243 posts member since 2023
last seen 1 day ago
Ik zou dit vroeger echt fantastisch hebben gevonden maar in deze tijd vind ik de melodie toch wat saai en zou ik er op de dansvloer weinig mee kunnen. Desalniettemin meer dan een prima plaat van J&W. Hopelijk gaan ze zo door en krijgen we weer platen a la Autumn Green voorgeschoteld :woot:
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Fijne plaat :loving:
H
Hardtraxxer
807 posts member since 2012
last seen 17 hours ago
Ik vind hem op Spotify al een stuk beter klinken dan op Soundcloud.