Ik heb hem altijd al zon super DJ gevonden maarjah ik was hem ook al een beetje vergeten eigenlijk
Maar nu ik dat nummer weer hoor krijg ik gelijk kippelvel jammer dat hij zo weinig optreed 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- JDX Ft. Sarah Maria - Live The MomentYouTube
- Wan TaimYouTube
Source: youtube.com
Hmm, zo geweldig vind ik deze nou ook weer niet.. 
Jij hebt werkelijk waar geen flauw idee waar jij over lult man...wrote:Pollen is, als het op technische skills aankomt, zwaar overhyped gast.
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
waarom word michel met joshua vergeleken, het zijn beide top producers met een goede visie op het produceren. structureel maken ze ook totaal andere tracks.
maar even over de release, ik dacht dat wan taim nooit uit zou komen, maar toch! Ben hier heel blij mee aangezien het toch een van de platen is die super veel indruk op me heeft gemaakt.
live the moment is ook weer een hele sterke track, ook een mooie opbouw en heel melodieus weer.

maar even over de release, ik dacht dat wan taim nooit uit zou komen, maar toch! Ben hier heel blij mee aangezien het toch een van de platen is die super veel indruk op me heeft gemaakt.
live the moment is ook weer een hele sterke track, ook een mooie opbouw en heel melodieus weer.
JDX is veel verder productietechnisch gezien dan Pollen, hij produceert ook voor bekende films etc.
Daarmee zeg ik overigens niet dat Pollen slecht is, integendeel hij is de meest creatieve producer in de hardstyle scene op t moment.
Daarmee zeg ik overigens niet dat Pollen slecht is, integendeel hij is de meest creatieve producer in de hardstyle scene op t moment.
Ik zeg ook niet dat Pollen SLECHT is. Ik vind zijn tracks vaak echt heel erg goed - muzikaal gezien. Daarmee bedoel ik creativiteit, melodie et cetera. Maar de geluidskwaliteit van zijn producties is echt niet zo geniaal als iedereen doet vermoeden. En daar had ik het in mijn vorige opmerking over, 'productietechnisch', dat bedoel ik daar mee.
En hoe je het ook wend of keert, Michel Pollen zal inmiddels meer mensen wat zeggen dan JDX.
Even over de track zelf: vroeger had ik dit heel vet gevonden, nu kan het me totaal niet meer boeien.
En hoe je het ook wend of keert, Michel Pollen zal inmiddels meer mensen wat zeggen dan JDX.
Even over de track zelf: vroeger had ik dit heel vet gevonden, nu kan het me totaal niet meer boeien.
Mierenneuk: eind December 2009. December is zonder hoofdletter
Supernummers, wat een show bij de intro van NC zeg
Supernummers, wat een show bij de intro van NC zeg
live the moment zoooo'n lekkere plaat
lekker dat ie ook in december al komt 
Niet normaal hoeveel sfeer er in deze platen zit.. Echt vet dat ie nog uit komt..
Jammer dat ie zo weinig met hardstyle bezig is..

Edit:
Net zoals Michel Pollen
Jammer dat ie zo weinig met hardstyle bezig is..
Edit:
Het is geen DJ, hij treed daarom ook bijna nooit op.. Hij is puur en alleen producer.wrote:Ik heb hem altijd al zon super DJ gevonden maarjah ik was hem ook al een beetje vergeten eigenlijkMaar nu ik dat nummer weer hoor krijg ik gelijk kippelvel jammer dat hij zo weinig optreed
Net zoals Michel Pollen
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Hij heeft toch wel al op Hardbass, Q-Base & thrillogy gestaan hoorwrote: Het is geen DJ, hij treed daarom ook bijna nooit op.. Hij is puur en alleen producer.
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
En Black dan natuurlijkwrote:Hij heeft toch wel al op Hardbass, Q-Base & thrillogy gestaan hoorwrote: Het is geen DJ, hij treed daarom ook bijna nooit op.. Hij is puur en alleen producer.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
En Black dan natuurlijk[/quote]wrote:
Hij heeft toch wel al op Hardbass, Q-Base & thrillogy gestaan hoor
Wijsneus!
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
Wijsneus!wrote:En Black dan natuurlijkwrote:
Hij heeft toch wel al op Hardbass, Q-Base & thrillogy gestaan hoor
haha
Dat is ook al een tijd geleden hoor. Hij is meer bezig met de muziek rond een feest, zoals al eerder in het topic aangegeven.wrote:Hij heeft toch wel al op Hardbass, Q-Base & thrillogy gestaan hoorwrote: Het is geen DJ, hij treed daarom ook bijna nooit op.. Hij is puur en alleen producer.
Ik vind ze allebei heeeeeerlijk!
Wan Taim in de Black Identity (megamix) 2008 en laatste @ Qlimax bij de NC intro Live 4 the moment.
Was er beide bij prachtige momentjes
Wan Taim in de Black Identity (megamix) 2008 en laatste @ Qlimax bij de NC intro Live 4 the moment.
Die show was idd super!wrote:Ik vind ze allebei heeeeeerlijk!
EIN-DE-LIJK!
ALS deze dit jaar komt hebben we de plaat van 't jaar te pakken
ALS deze dit jaar komt hebben we de plaat van 't jaar te pakken
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
hij is naar amerika geweest voor een filmmuziekopleiding of iets in die richting geloof ik, daarom is hij een lange tijd afwezig geweest..
-
BHardtraxxer
- 303 posts member since 2009
- last seen Jul 2023
Wat heeft iedereen toch met Wan Taim, hij klinkt wel lekker enzo.. maar kan toch echt niet op tegen: Live The Moment zo'n lekker nummer!!
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
Wan Taim heeft gewoon zoooo'n dikke melodiewrote:Wat heeft iedereen toch met Wan Taim, hij klinkt wel lekker enzo.. maar kan toch echt niet op tegen: Live The Moment zo'n lekker nummer!!
-
A
Wan Taim, vet
Live The Moment, heerlijk
Gouden release
Live The Moment, heerlijk
Gouden release
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Kloptwrote: Wan Taim heeft gewoon zoooo'n dikke melodie
Hoop echt ie niet uitgesteld word! Zalige release, zowel A als B kant heerlijk!! 
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
jeeej 2 min break
-
D
JDX
wan taim & live the moment allebei gruwelijke nummers
laat de maand december maar snel voorbij gaan
ik moet die nummers hebben
:D