Vinyl is al binnen:)
Gister meteen besteld:)
kwam vanochtend binnen:)
Gister meteen besteld:)
kwam vanochtend binnen:)
Source: youtube.com
Hij lijkt er wel een beetje op, maar t is absoluut niet dezelfdewrote:Lijkt die intro kick van Live The Moment nu niet verdacht veel op die van HHZ - Subsonic (Hardbass Edit) ?
+1, mixt heerlijk!wrote:Happa Wan Taim.
Live The Moment ook maar. Leuk om de intro in en uit te mixen, verder niks.
Ja het viel me gewoon op, en hij zal zeker wel z'n eigen kicks maken zekerwrote:Hij lijkt er wel een beetje op, maar t is absoluut niet dezelfdewrote:Lijkt die intro kick van Live The Moment nu niet verdacht veel op die van HHZ - Subsonic (Hardbass Edit) ?JDX zal denk ik ook niet echt snel kicks van anderen gebruiken, als je ziet wat ie verder allemaal produceert met zn bedrijf
Ik denk dat dawasiknie toch iets anders bedoeldewrote:+1, mixt heerlijk!wrote:Happa Wan Taim.
Live The Moment ook maar. Leuk om de intro in en uit te mixen, verder niks.
Nou en, dan bedoel ik iig dat hij heerlijk mixtwrote: Ik denk dat dawasiknie toch iets anders bedoelde.
Zoals ik al dachtwrote:Duh
Nope. Hier doet ie het gewoonwrote:Btw, ligt er bij jullie de scantraxx youtube er ook uit?
wrote:Leuk, ik kan al dagen niet meer op het Youtube kanaal van Scantraxx...
En we hebben hier al kut internet van die #@%@#^#$^%$^&%$&%$!@#!@$@#^%*^&(%&*~!#@#$@#$#% (ik zal hem toch #@%#@ moeten uitspreken![]()
) ZIGGO.
Zo, dat is eruit.
wrote:Leuk, ik kan al dagen niet meer op het Youtube kanaal van Scantraxx...
En we hebben hier al kut internet van die #@%@#^#$^%$^&%$&%$!@#!@$@#^%*^&(%&*~!#@#$@#$#% (ik zal hem toch #@%#@ moeten uitspreken![]()
) ZIGGO.
Zo, dat is eruit.
Nee er komt geen downloadlink.wrote:Nice
Huhwrote:Nee er komt geen downloadlink.wrote:Nice