Deze zou ik niet meer halen, heb live the moment al op hardbass cd en Wan Taim vind ik nix. Duurt veel te lang dus zijn de tracks niet meer zo interessant!!
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- JDX Ft. Sarah Maria - Live The MomentYouTube
- Wan TaimYouTube
Source: youtube.com
idd, dit is de meest besproken n de langst verwachte release 
haha idd als het nog wat langer duurt begint dit net zo'n geval te worden als met Josh & wesz - like thiz
waarom luister je er dan zo vaak naar als je al weet dat je ze kut gaat vinden, wat heeft het dan nog voor zin om muziek uit te brengen als het al ''saai'' is tegen de tijd dat het uitkomt?wrote:Deze zou ik niet meer halen, heb live the moment al op hardbass cd en Wan Taim vind ik nix. Duurt veel te lang dus zijn de tracks niet meer zo interessant!!
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Nou niet echt, Innerchild van Ran-d was vee langer verwacht. Je kunt je ook aanstellen, voor het eerst gedraaid op Qlimax? woohwrote:idd, dit is de meest besproken n de langst verwachte release
Moet ie wel 15 maart komen dan.
Vind alleen Wan Taim nog interessant. Live The Moment is nu al de Nobody Said it was easy/Come as One van de Hardstyle aan het worden.
Vind alleen Wan Taim nog interessant. Live The Moment is nu al de Nobody Said it was easy/Come as One van de Hardstyle aan het worden.
en daar doelde ik ook grotendeels opwrote:Wan taim is al veel ouder
dat nummer ken ik al zo lang dat ie wel heel goed geremaked moet zijn wil die nog leuk zijn
alsof live the moment altijd gedraaid word... beetje onzin imowrote:Moet ie wel 15 maart komen dan.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Die wordt heel vaak gedraaid hoor .. Overigens heb liever dat Wantaim op een cd stond als Live the Moment hoor ..wrote: alsof live the moment altijd gedraaid word... beetje onzin imo
ik heb wan taim nog niet gehoord als remake 
-
HHardtraxxer
- 604 posts member since 2008
- last seen Jul 2010
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
TOPwrote: 8 Maart!!
Wan taim staat daar wel als albumversie? Is dat vaker zo voordat hij daadwerkelijk gereleased is @ astral?
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
In @ Freaky, finally 
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Benieuwd naar Wan Taimwrote:https://en.recess.nl/vinyl/info/live-the-moment-jdx/44205/
hier kun je previews horen
Edit: Niks veranderd aan Wan Taim, klinkt nog zoals de rips op Youtube.
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Ook niet intro-outro of kicks ofzo ?wrote:Benieuwd naar Wan Taimwrote:https://en.recess.nl/vinyl/info/live-the-moment-jdx/44205/
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
edit: dat piano stukje kon ik eigenlijk helemaal niet ..wrote:Ook niet intro-outro of kicks ofzo ?wrote:Benieuwd naar Wan Taimwrote:https://en.recess.nl/vinyl/info/live-the-moment-jdx/44205/
De lange break is vervangen door dat piano stukje ..
Lol.. jullie horen geen verandering in Wan Taim?! Alle samples zijn veranderd, anders gemasterd.. en inderdaad een pianostukje.. Moet zeggen dat ik de oude versie beter vond 
Die Wan Taim synths hebben echt een hoog nexus gehalte
en hij is een beetje aan de (heel erg) korte kant
vond de oude leuker!!
Kijk, zo hoort het! Toffe intro, lekkere climax, break van een minuut, meer dan genoeg!
Come on, Wan Taim
Come on, Wan Taim
K vind dat de overgang van Intro naar Piano stukje wel wat beter had gemogen. T is zo plotseling, geen correspondentie vind ik .. De melodie blijft natuurlijk vet, maar k vind de opbouw naar de melodie toe ook niet superfijn.. maargoed. Misschien als ik em in betere kwaliteit hoor dat ik dan meer overtuigd ben.
Er is behoorlijk wat verandert als ik die Wan Taim sample op Recess zo hoor :o
Waar is het mooie stukje waar deze onderstaande sample mee begint?
View on YouTube
Waar is het mooie stukje waar deze onderstaande sample mee begint?
View on YouTube