JDX heeft helemaal niets gezegd. Sarah Maria zei 11 januari, meteen ontkend door Scantraxx.wrote:Eerst zegt JDX dat hij begin dit jaar zou komen en nu ineens maartohwell misschien moet hij de laatste edits er aan fixen
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- JDX Ft. Sarah Maria - Live The MomentYouTube
- Wan TaimYouTube
Source: youtube.com
Via de mailing heeft JDX vertelt dat Wan Taim word ge-remaked, en aangezien hij een filmmuziek studie volgt duurt het dus wat langer.
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
ok, ik dacht dat ik het had gelezen dat hij dat zelf had gezegt...wrote:JDX heeft helemaal niets gezegd. Sarah Maria zei 11 januari, meteen ontkend door Scantraxx.wrote:Eerst zegt JDX dat hij begin dit jaar zou komen en nu ineens maartohwell misschien moet hij de laatste edits er aan fixen
-
S
- 3 posts member since 2009
- last seen Jan 2010
Jongens hij is net uitgekomen kijk op scantraxx site

vandaag is hij officieel gereleased
ja joh :swrote:Jongens hij is net uitgekomen kijk op scantraxx site![]()
![]()
-
QHardtraxxer
- 114 posts member since 2009
- last seen Apr 2011
Hij zal dit wel bedoelen:
Scantraxx.com:
Latest Releases
SCANTRAXX 047 - JDX ft. Sarah Maria - Live The Moment
SCANTRAXX SPECIAL 026 - Frontliner & B-Front - Godz Powerrr!
Maar dat stond er vorige week ook al
Scantraxx.com:
Latest Releases
15wrote:Frontliner en b-front staat volgens mij geplanned voor 5 februariwrote:Hij zal dit wel bedoelen:
Scantraxx.com:
Latest Releases
-
S
- last seen Jan 2010
inderdaad die bedoelde ik van scantraxx site;) maar dus nog niet gereleased? 
Nee. Hij is alleen toegevoegd op maart.wrote:inderdaad die bedoelde ik van scantraxx site;) maar dus nog niet gereleased?
De verwachting die scantraxx geeft is maart.
ik ben al bijna uitgekeken op de tracks 
-
S
- last seen Jan 2010
inderdaad als ze straks uit zijn ben je ze ook zat.
want overal hoor je hem alleen kan je hem gewoon nog nergens aankomen
maar nog mar ff wachten en dan zien we wel wat het word
want overal hoor je hem alleen kan je hem gewoon nog nergens aankomen
maar nog mar ff wachten en dan zien we wel wat het word
Als iedereen al zo snel uitgekeken is op die plaat.. dan zal het wel niet zo'n goeie zijn, denk ik zo..
Anyway, Wan Taim vind ik heel vet! Als er tenminste niet te veel is veranderd met de versie die The Prophet op DefQon.1 2008 draaide. Daar was hij wel erg vet!
In de preview hoorde ik iig dat de Main Break nog wat langer is gemaakt.. Jammer, vind ik! Was totaal niet nodig. Maar ach, een kleine Edit en hij is zo weer geweldig!
Live the Moment vind ik niet zo speciaal. De break duurt iets te lang voor mij, en de climax is ook niet erg spectaculair. Hij is niet verkeerd, maar ik snap niet wat iedereen er zo geweldig aan vind. Een doorsnee track met een te lange break, vind ik.
Maargoed, het is wel heel erg vet dat Wan Taim uit wordt gebracht!
Anyway, Wan Taim vind ik heel vet! Als er tenminste niet te veel is veranderd met de versie die The Prophet op DefQon.1 2008 draaide. Daar was hij wel erg vet!
In de preview hoorde ik iig dat de Main Break nog wat langer is gemaakt.. Jammer, vind ik! Was totaal niet nodig. Maar ach, een kleine Edit en hij is zo weer geweldig!
Live the Moment vind ik niet zo speciaal. De break duurt iets te lang voor mij, en de climax is ook niet erg spectaculair. Hij is niet verkeerd, maar ik snap niet wat iedereen er zo geweldig aan vind. Een doorsnee track met een te lange break, vind ik.
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
lol doe je goedwrote:ik ben al bijna uitgekeken op de tracks
Grotendeels eens, ik kijk inderdaad ook meer uit naar Wan Taim dan naar Live the moment. Misschien dat Live the moment me meer doet als hij hier in goede kwaliteit uit mn speakers knalt. Vriend van me vond em op Qlimax echt top.wrote:Als iedereen al zo snel uitgekeken is op die plaat.. dan zal het wel niet zo'n goeie zijn, denk ik zo..
In de preview hoorde ik iig dat de Main Break nog wat langer is gemaakt.. Jammer, vind ik! Was totaal niet nodig. Maar ach, een kleine Edit en hij is zo weer geweldig!![]()
Ja, dat zou kunnen, dat hij live gewoon heel vet is. Maar live heb ik hem nog nooit gehoord. Van de previews kan ik iig niet echt warm of koud worden.
Live the moment is live zeker heel vet maar Wan Taim spreekt me voorlopig toch net wat meer aan, ik denk dat de herhalingswaarde daarvan groter is dan van Live The Moment want ik ben echt bang dat dat dit jaar de "Nobody Said it was easy" van de hardstyle gaat worden.
Wan Taim heeft zo'n heerlijk opzwepende melodie! De break mag wel een beetje ingekort worden.
Wan Taim heeft zo'n heerlijk opzwepende melodie! De break mag wel een beetje ingekort worden.
Daar durf ik gif op in te nemen.wrote:Live the moment is live zeker heel vet maar Wan Taim spreekt me voorlopig toch net wat meer aan, ik denk dat de herhalingswaarde daarvan groter is dan van Live The Moment want ik ben echt bang dat dat dit jaar de "Nobody Said it was easy" van de hardstyle gaat worden.
Vind al die lange breaks normaal ook niet fantastisch, maar voor Live The Moment maak ik een uitzondering, die doet mij op een of andere manier watwrote:Een doorsnee track met een te lange break, vind ik.
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Het is niet te hopenwrote:Daar durf ik gif op in te nemen.wrote:Live the moment is live zeker heel vet maar Wan Taim spreekt me voorlopig toch net wat meer aan, ik denk dat de herhalingswaarde daarvan groter is dan van Live The Moment want ik ben echt bang dat dat dit jaar de "Nobody Said it was easy" van de hardstyle gaat worden.
ik denk dat je live the moment in elke discotheek gaat horen of al hoort ik teminste wel hoor hem vaak
Ja, maar dit is toch niet een remix van een bestaand nummer dat veel mensen kunnen? Dat was Nobody Said It Was Easy wel.
Ik dacht ook zoiets van Livin' For The Moment, maar ik heb hem nooit gehoord in de kroeg. Er word meestal alleen heel eventjes een Happy HC minimix gedraaid, verder niks geen Hardstyle of Hardcore bij ons.
Ik dacht ook zoiets van Livin' For The Moment, maar ik heb hem nooit gehoord in de kroeg. Er word meestal alleen heel eventjes een Happy HC minimix gedraaid, verder niks geen Hardstyle of Hardcore bij ons.
bij ons super vaak hswrote:Ja, maar dit is toch niet een remix van een bestaand nummer dat veel mensen kunnen? Dat was Nobody Said It Was Easy wel.
Dan kom je toch niet in de goede kroeg!!!wrote:Ik dacht ook zoiets van Livin' For The Moment, maar ik heb hem nooit gehoord in de kroeg. Er word meestal alleen heel eventjes een Happy HC minimix gedraaid, verder niks geen Hardstyle of Hardcore bij ons.
Ik draai zelf in kroegen, maar draai toch vrij veel HS.
Ligt er ook aan waar je in het land zit. Bij ons is vrij populair.