Prophet ook, hij zei dat ie begin januari waarschijnlijk uit ging komenwrote:Wildstylez draaide Live The Moment 1e kerstdag
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- JDX Ft. Sarah Maria - Live The MomentYouTube
- Wan TaimYouTube
Source: youtube.com
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
WTF, dat is dan echt de snelste scantraxx release ooit ofzowrote:Prophet ook, hij zei dat ie begin januari waarschijnlijk uit ging komenwrote:Wildstylez draaide Live The Moment 1e kerstdag
Wan Taim gaat al knetterlang mee hoor 
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Ja hij zei; waarschijnlijk begin januari.. maar dat kan ook weer uitlopen he.....wrote:WTF, dat is dan echt de snelste scantraxx release ooit ofzowrote:Prophet ook, hij zei dat ie begin januari waarschijnlijk uit ging komenwrote:Wildstylez draaide Live The Moment 1e kerstdag
Volgens mij met de komst van hardstyle.com is het wel iets sneller aan het gaan bij scantraxx qua releases..
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
hehehehehewrote:WTF, dat is dan echt de snelste scantraxx release ooit ofzowrote:Prophet ook, hij zei dat ie begin januari waarschijnlijk uit ging komenwrote:Wildstylez draaide Live The Moment 1e kerstdag
Volgens mij zitten ze heel 2009 op (bijna) elke week een release, af en toe 2.wrote:Volgens mij met de komst van hardstyle.com is het wel iets sneller aan het gaan bij scantraxx qua releases..
in het uitlopen van releases zijn ze erg goed in geworden volgens mij
vroeger wel, ik moet zeggen dat ze het nu wel aardig onder controle hebben hoor.wrote:in het uitlopen van releases zijn ze erg goed in geworden volgens mij
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
vette track!
Bij de break blijf ik maar kippenvel krijgen, wat een verdomd dikke track zeg!wrote:vette track!
Ik zal Khadber niet nog een keer quoten maar wat een heerlijk filmpje 
-
LHardtraxxer
- 427 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Live the Moment vind ik echt een schiiiiiiitterend nummer
!! Maar Wan Taim kan mij echt niet bekoren SORRY MENSEN
..
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
ik vind die live the moment echt niet zo geweldig hoor. Melodie doet het hem niet helemaal, zwaar overhyped tot nu toe als je het mij vraagt. En die break is gewoon veels te lang

-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Live The Moment moet je gewoon live horen! Hoop dat ie snel komt en niet dat ze hem weer uitstellen
²ndwrote:Live the Moment vind ik echt een schiiiiiiitterend nummer!! Maar Wan Taim kan mij echt niet bekoren
..
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Wan Taim! 
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
id dvert, vind alleen die overgang van intro naar break zo ontzettend lelijkwrote:vette track!
Waarschijnlijk wordt deze wel bij Scantraxx gereleased. Nu uploaden ze zelf een filmpje van de track terwijl de profeet hem draait.
View on YouTube
Lijkt mij dat ze wel hun eigen label promoten.
View on YouTube
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
juist!wrote:Waarschijnlijk wordt deze wel bij Scantraxx gereleased. Nu uploaden ze zelf een filmpje van de track terwijl de profeet hem draait.
View on YouTube
JDX zit ook bij scantraxx dus lijkt me vanzelf sprekend dat hij op scantraxx komt 
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Wordt er nog een wakkerwrote:JDX zit ook bij scantraxx dus lijkt me vanzelf sprekend dat hij op scantraxx komt