hek echt een hekel aanwrote:Dat kunnen ze nooit.wrote:die gasten kennen echt niet klappen op de maat
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Weet iemand hier al iets van qua release etc?
Echt eeuwig zonde dat je van deze track niets officieels meer hoort
Echt eeuwig zonde dat je van deze track niets officieels meer hoort
Mag inderdaad wel eens uitgebracht worden! 
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Net als Extraordinairy Happiness.wrote:Mag inderdaad wel eens uitgebracht worden!
allebijwrote:Net als Extraordinairy Happiness.wrote:Mag inderdaad wel eens uitgebracht worden!
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
down with the hardstylez, lonely , shadow.... lose my mindwrote:allebijwrote:Net als Extraordinairy Happiness.wrote:Mag inderdaad wel eens uitgebracht worden!
nou meneer wildstylerz doe er wat aan zou ik zegguh!!wrote: down with the hardstylez, lonely , shadow.... lose my mind
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
weet alleen dat lose my mind op bh ze album komt en dan weer wachten op samples dus die zulle we full misschien pas volgend jaar krijge?wrote:nou meneer wildstylerz doe er wat aan zou ik zegguh!!wrote: down with the hardstylez, lonely , shadow.... lose my mind
Het kan gewoon niet anders of Wildstylez komt tegelijk met NC ook met een album, haha 
ik gok 2015wrote:weet alleen dat lose my mind op bh ze album komt en dan weer wachten op samples dus die zulle we full misschien pas volgend jaar krijge?wrote:nou meneer wildstylerz doe er wat aan zou ik zegguh!!wrote: down with the hardstylez, lonely , shadow.... lose my mind
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
indd sta ik niet van te kijken, hahawrote:Het kan gewoon niet anders of Wildstylez komt tegelijk met NC ook met een album, haha
ja houd het maar uiterlijk 2013 dan XD
Outsiders - Maneater (Wildstylez Remix) is ook nooit gereleased toch?wrote: down with the hardstylez, lonely , shadow.... lose my mind
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
uhuh indd dat kloptwrote:Outsiders - Maneater (Wildstylez Remix) is ook nooit gereleased toch?wrote: down with the hardstylez, lonely , shadow.... lose my mind
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Deze kwam volgensmij uit eind januari, begin februari.
Samen met de dub mix en de originele mix.
Samen met de dub mix en de originele mix.
stond alleen op een Qlimax cd als ik t goed hebwrote:Outsiders - Maneater (Wildstylez Remix) is ook nooit gereleased toch?wrote: down with the hardstylez, lonely , shadow.... lose my mind
-
WHardtraxxer
- 308 posts member since 2012
- last seen Nov 2013
Break van 2 minuten en dan grotendeels nog van dat gejank er door heen en dan een random melodie. HELEMAAL niks voor mij.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Break! 
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Nou ik zit al heel lang op deze track te wachten, zal deze ooit nog komen, of voor free 
Nu ik hem in hq hoor valt ie eigenlijk wel tegen. Vind de vocals hier ook niks toevoegen in tegenstelling tot Trapped In This World, beetje apart maarja 
Dit, kokhalsbaar dit :s De rest is gewoon standaard Wildstylezwrote:Break!
-
J
Misschien een releaseje met de Atmozfears remix?wrote:Nou ik zit al heel lang op deze track te wachten, zal deze ooit nog komen, of voor free
Who knows, hoop het wel wacht allang op deze track
Die melodie van de eerste versie vind ik mooier dan deze, die 3 noten per kick klinken veel beter. De kicks van die oude versie hebben qua sound best veel weg van Chris One - Psycho, alleen gaan ze minder hard.
De break boeit me niet.
De break boeit me niet.
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
beide versies vet maar die van 2010 steekt toch wel ver boven die van 2011 uit...
want daar zit een intro in van die soort kicktool? of in iedergeval een lekkere mid intro en mooiere melodie/break. imo...
want daar zit een intro in van die soort kicktool? of in iedergeval een lekkere mid intro en mooiere melodie/break. imo...